Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWRC game is wel een flop, dat besef je toch hè? Handling trekt op niets, graphics zijn ondermaats,... De enige goede rally game is Richars Burns rally...
Ik denk dat ik ook wel weet wat het verschil is tussen arcade en sim. Ik doe zelf endurance races in competitie op Rfactor
Akkoord WRC is nog niet wat het moet...maar het komt wel en ik amuseer er mij mee.
Maar met die 6 jaar hadden ze met GT5 toch beter moeten doen en vooral het gaat hem over
deel 5 die vorige series mogen we eigenlijk er ook nog eens bij tellen..al flink wat jaren toch!!!
Dat besef je toch ook wel ?
RBR geeft het echt wel gemaakt door al die prachtige mods op pc..maar op de PS2..dikke flop.
Rfactor is inderdaad goed maar heb toch voorkeur voor m'n GTR/EVO waar ik competitie races doe via RTR////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn gebruik hem nu voor de Historical races 330 P4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn gebruik hem nu voor de Historical races 330 P4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIk heb sinds gisteren zo een draadloze headset van sony. Het ding is opgeladen denk ik, maar hoe weet ik of het werkt?
Ik ga nu wat rijden in men lobby, feel free to join! PSN: BrechtDecancq
Staat trouwens mooi uitgelegd in je handleiding...nadien perfect te gebruiken via bluethoot.
Een aantal sec blijven drukken op de power knop en normaal brand er een groen lampje
als je headset aanlegt.////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenMonaco is een hel, die Chaparral 2J dingen zijn echt klote
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk BerichtenZal wel werken...de beste manier is installeren via de usb kabel op je PS3.
Staat trouwens mooi uitgelegd in je handleiding...nadien perfect te gebruiken via bluethoot.
Een aantal sec blijven drukken op de power knop en normaal brand er een groen lampje
als je headset aanlegt.
Men lounge is aangemaakt voor de geïnteresseerden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenWeet er iemand welke wagen je wind als je like de wind uit rijdt?
Al 1 van de 2 races gewonnen (met de Zonda R). Ik hoop op zo een echt le mans ding....
Minolta Toyota 88C-V Race Car '89
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJe móet er in het begin voorbij, of je mag het vergeten.
En dan ook effectief voorblijven, 1 fout en 't is gedaan.
Heb ik vaak mogen restarten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenKlopt, bij de start even de barbaar uithangen en je meteen naar voren werken, je krijgt anders geen kans meer.
En dan ook effectief voorblijven, 1 fout en 't is gedaan.
Heb ik vaak mogen restarten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenIemand die ff een ferrari kwijt wilt of/en een classic racecar ?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenIemand die ff een ferrari kwijt wilt of/en een classic racecar ?
Comment
Comment