Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk BerichtenIemand enig idee waar ik een pick up kan vinden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenIk heb een dodge ram gekocht, fully tuned en daar truckrace, Muscle car en nog een event mee gereden
Dat ding is absurd snel Ford GT's mee wegrijden enzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenIA license doen, dan win je een Ram.
Ik heb die tweedehands gekocht daarvoor... en nu win ik overal van die stomme pick up's (dan wel die belachelijke met 60pk ofzo )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenBen er mee klaar, ga hem terugsturen met nieuwe olie en een wasbeurt :p
Nu begint het echte sparen... historic racecar en die races met de gewone racecars
amai das al rap
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenIk heb een dodge ram gekocht, fully tuned en daar truckrace, Muscle car en nog een event mee gereden
Dat ding is absurd snel Ford GT's mee wegrijden enzoBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenamai das al rap
wilt ge die is sture aub
MR challenge en dat japanees event kan ik nog wel zonder supercars.
Maar daarna zal het toch moeilijk worden... ga het toch eens met mijn Veyron proberen... 1000pk vs 800-900... moet doenbaar zijn, niet ?
@kefkie: kan maar 1 auto per dag naar dezelfde sturen... heb die ferrari al terug gestuurd. Als je hem nog nodig hebt stuur ik hem morgen wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk BerichtenIk heb een ford F150 voor pick up. Wilt ge die soms?
Rijd iedereen los voorbij.
kevin-w_11BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenIA license doen, dan win je een Ram.
Ow en nog een algemeen vraagje, is er een manier om een auto zijn topsnelheid te verhogen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk BerichtenMorgen dan maar doen toch niet noodzakelijk alles goud of wel?
Ow en nog een algemeen vraagje, is er een manier om een auto zijn topsnelheid te verhogen?
Kan je de max snelheid instellen en naargelang stelt hij de versnellingen in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk BerichtenMorgen dan maar doen toch niet noodzakelijk alles goud of wel?
Topsnelheid => versnellingsbak met alle aanpassingen.
Comment
-
Heb je die VW Kubelwagen voor een of ander event nodig?
Anders verkoop ik die ,levert nog aardig wat op.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
Comment