Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Punt 2 overweegt PD te doen voor de eerste grote update. Is een veelgestelde vraag, dus ze willen het wel doen.

De rest van de puntjes kan je niet veel op zeggen idd. En persoonlijk, vind ik het niet echt storend. De eerste meters in een auto neem ik de outside view eens, rev een beetje, draai wa donuts enz, en meestal is dat wel ok. Daarna let ik niet meer op het geluid om eerlijk te zijn. Hetzelfde met de graphics. Ik zeg mss één keer "goh das jammer" maar daarna focus ik me weer op waar het om draait

Comment

• As of December 6, 2010, GT5 sales exceeded 5.5 million units worldwide – or 423,000 copies sold per day for 13 days. That’s half a million more copies than what GT5: Prologue managed to sell in nearly two and a half years, and more than double what Gran Turismo PSP has sold since last October. GT5 is also now halfway along to GT1, GT2, and GT4’s total sales (approximately 10 million per title), but still has a ways to go to match GT3’s 14.8 million.
      More importantly, however, GT5 has pushed the series to a new high, with more than 61.41 million copies sold. Congratulations to Kazunori Yamauchi and his team at Polyphony Digital for reaching this impressive milestone!

The web-based portion of Gran Turismo 5’s social networking features revealed at TGS 2010 have been quietly launched on Polyphony Digital’s official Japanese and Hong Kong websites. Fortunately, the Hong Kong site is entirely in English and is fully compatible with all PSN accounts from around the world – sign in here to give it a try.
      You can view your in-game profile, stats, message board, logs, shared photos, shared tracks, and those of all your friends – just as you see you in GT5’s Community section. You can also read and send in-game mail from the comfort of your computer keyboard. So far, it appears to work very well, though the ability to control B-Spec races is still absent (for now).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Ja, he is not amused .. Ben aan het bekijken hoe het kan opgelost worden, maar het is niet dat ik ff 20 miljoen heb opzij liggen

En hij was gisteren niet de enige zei hij, op het forum waar hij zit waren er nog een pak die gisteren wagens zijn kwijtgeraakt.

I just lost a ton of cars thanks to the server issues GT5 is having right now. A word of warning- If you have any cars you don't want to get lost do NOT trade right now, wait for PD to get their act together.

EDIT: Moderators have unlocked this thread and requested that all discussion remain about people who have successfully traded, and not merely posting that trading is not working or making off-topic comments.

TB
        I'm going to unlock this thread with one request - do not post that trades still aren't working. We're aware of that. What I would like posted are the people that have successfully traded lately.

Go.

Comment

• Ik heb het gekocht via play.com en wacht nog steeds op m'n codes voor de stealth GTR en zo...
          Iemand die codes al gehad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
            maar ik snap niet waar die lange ontwikkeltijd in heeft gezeten.
            in het ontwerpen van 30 verschillende soorten MX5'en

en dwaze challenges gelijk die Top Gear zever enzo

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                Ik heb het gekocht via play.com en wacht nog steeds op m'n codes voor de stealth GTR en zo...
                Iemand die codes al gehad?
                Ik heb mijn exemplaar via amazon.co.uk, en heb een bericht gehad dat ze geen codes mogen geven naar klanten buiten de UK .. zal voor play.com dan wel hetzelfde zijn ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  Je mag hem sturen ja

Jep er is een groot verschil tussen de gewonen en SV, was mij ook al opgevallen. vind de SV een van de betere en leukere auto's in het spel. samen met de R8 en de veyron.
                  Zal hem deze avond sturen als ik thuis ben.

Je hebt je ferrari toch terug he ? Begin al schrik te krijgen als ik dat hier lees van auto's kwijt geraken

Comment

• Wat plakt de Pagani Zonda R op de Nurburgring, amai, beste auto op de ring totnogtoe voor mij, maar wel volledig getuned.

Comment

• remove all standard cars from the game
                      remove all junk cars from the game
                      reduce resale value of cars
                      make lvls take way longer
                      put a lvl restriction on getting licences
                      make licences take way longer
                      put licence restrictions on races
                      put car restrictions on races (hp, weight, etc)
                      fix hp upgrades on cars
                      add more races
                      make races longer
                      have tyre wear in all races
                      add online leaderboards
                      kick online racers driving backwards
                      fix AI
                      remove 3D
                      remove or fix night driving
                      ranked online races on real hosted servers
                      fix suspension and aero on standard cars
                      fix sound

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                        The web-based portion of Gran Turismo 5’s social networking features revealed at TGS 2010 have been quietly launched on Polyphony Digital’s official Japanese and Hong Kong websites. Fortunately, the Hong Kong site is entirely in English and is fully compatible with all PSN accounts from around the world – sign in here to give it a try.
                        Da's wel leuk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                          remove all standard cars from the game
                          remove all junk cars from the game
                          reduce resale value of cars
                          make lvls take way longer
                          put a lvl restriction on getting licences
                          make licences take way longer
                          put licence restrictions on races
                          put car restrictions on races (hp, weight, etc)
                          fix hp upgrades on cars
                          add more races
                          make races longer
                          have tyre wear in all races
                          add online leaderboards
                          kick online racers driving backwards
                          fix AI
                          remove 3D
                          remove or fix night driving
                          ranked online races on real hosted servers
                          fix suspension and aero on standard cars
                          fix sound
                          En wa krijgde dan? Need For Speed (physics ff terzijde gelaten ) Nee serieus, iemand de car list van NFS HP al eens deftig bekeken? In GT 35 MX5jes, daar 7 of 8 verschillende Gallardo's, incl de Balboni!! Twee Veyrons, hopen Porsches, BMW's, Koenigsegg etc, alleen geen Ferrari, da's al. De car list mocht van mij idd een PAK kleiner zijn, met meer Europees lekkers, maar da's nu eenmaal Gran Turismo hè, da hoort erbij.

Comment

• Net geprobeerd,en ingelogd. Ik zie alles maar er komt een balkje op : de website kan niet geopend worden, de bewerking is afgebroken.

En als ik dan op OK druk (dat moet...) sluit de site...

Comment

• Bolt bij mij...

Ik zie net dat ik mijn DTM nog altijd niet terug heb
                              grizzly, fix

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                Zal hem deze avond sturen als ik thuis ben.

Je hebt je ferrari toch terug he ? Begin al schrik te krijgen als ik dat hier lees van auto's kwijt geraken
                                haha, ja ik heb hem terug merci
                                BMW X5 45e

Comment

• Net ontdekt dat je andere velgen kan kopen...

De velgen hangen wel af van de wagen precies... op mijn gallardo kan ik BBS'en kopen en op mijne Mini S dan weer niet

Gele Gallardo met zwarte BBS LM-R (ofzoiets )

Comment

• ik ben niet zo een 'pro' als de meesten hier, dus ik heb er nog niet zoveel ervaring mee. Nu zit het zo, heb een Z4 M Coupé getuned naar 410 pk. Het probleem is: de wagen is compleet onhandelbaar geworden.(oké, ik win nu race na race, maar hoe traag ik soms door sommige bochten ga: ik vlieg gewoon in de vangrails) Kan er iemand me wat uitleg geven over de camber/suspention setup en het instellen van de sperdiff.? Want heb daar nu willekeurig wat mee zitten prullen zodat het al iets beter is maar toch...

thanks,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                      ik ben niet zo een 'pro' als de meesten hier, dus ik heb er nog niet zoveel ervaring mee. Nu zit het zo, heb een Z4 M Coupé getuned naar 410 pk. Het probleem is: de wagen is compleet onhandelbaar geworden.(oké, ik win nu race na race, maar hoe traag ik soms door sommige bochten ga: ik vlieg gewoon in de vangrails) Kan er iemand me wat uitleg geven over de camber/suspention setup en het instellen van de sperdiff.? Want heb daar nu willekeurig wat mee zitten prullen zodat het al iets beter is maar toch...

thanks,
                                      Als je bij tuning gaat kijken, als je dan op dat gele vierkantje ofzo drukt krijg je er uitleg bij he.

Daar staat dan elk aspect uitgelegd. Camber hoger zetten is... , camber lager doet dat, ...

Comment

• Ik zou mijn B-spec sukkel precies willen kunnen afronselen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                          Ik zou mijn B-spec sukkel precies willen kunnen afronselen ...
                                          Ni opgeven, eens vanaf niveau 14 gaat het beter en beter!
                                          De mijne, Macdonald, Strauss, Alessi en Van de Velde zitten nu op respectievelijk niveau 16, 9, 6 en 6.
                                          Ik moet toegeven dat Macdonald met zijn niveau 16 op sportbanden met veel vermogen SOMS sneller is dan mij
                                          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                          X