Als die van mij met de R8 mag rijden is ie blij
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichtenoccasie, moet je regelmatig checken.
edit: bij de top gear challenge de laatste.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenIdd, de XF win je daar, ik denk zelfs da't nen R is. Allez, off to the hockey game, cya guys tonight! (uur of elf schat ik)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb enkele wagens online geplaatst via "Delen met vrienden". Nu heb ik 1 van die wagens nodig, en kan ik het delen niet ongedaan maken. Krijg altijd de melding "Mislukt"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie quattro rijdt echt als kak
Ik mis wel een E30 M3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIk zat eerst ook met dat probleem, heb het opgelost door een 2de rijder aan de maken die meer verhit is en dus later zal remmen en sneller probeert in te halen. Toen ik dit gedaan had was ik van de eerste keer proberen eerste geworden...Last edited by caoimhin; 11/12/2010, 20:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenEcht hé, als ik dat hier allemaal lees voel ik mij zo waardeloos in dat spel .
Nee ik snap da ook nie echt, ben een vrij fervente gamer en nog niet eens zo slecht (vind ikzelf) maar echt overal goud halen op die licencies, knap als je dat haalt! Voor de rest in de gewone races altijd al goud kunnen behalen, wel nog mr level 14 en nog niet echt begonnen aan de special events buiten het karten en de nascar.
Zou die mannen dan wel eens willen zien in online races etc of ze dan echt wel wegrijden van mij, wat toch zou moeten dan als ik dat hier zo hoor, en begrijp me niet verkeerd, vind mezelf gewoon een vrij degelijke gamer niet meer of minder. (voordat ik hier massa's commentaar krijg en online invites om me af te drogen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk BerichtenOch, ze zeggen wel dat ze allemaal goud hebben, eerst zien dan geloven
Nee ik snap da ook nie echt, ben een vrij fervente gamer en nog niet eens zo slecht (vind ikzelf) maar echt overal goud halen op die licencies, knap als je dat haalt! Voor de rest in de gewone races altijd al goud kunnen behalen, wel nog mr level 14 en nog niet echt begonnen aan de special events buiten het karten en de nascar.
Zou die mannen dan wel eens willen zien in online races etc of ze dan echt wel wegrijden van mij, wat toch zou moeten dan als ik dat hier zo hoor, en begrijp me niet verkeerd, vind mezelf gewoon een vrij degelijke gamer niet meer of minder. (voordat ik hier massa's commentaar krijg en online invites om me af te drogen )BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk dacht van mijzelf ook dat ik een normaal gamer was tot dat ik met een paar van hier online ging, gingen er toch stevig vandoor ze
Ik speel al geruime tijd shooters (cod) online op de ps3 in clanverband, racegames speel ik eigelijk zelden of nooit... en dat merk ik nu wel als ik hier online race tege sommige van jullie
Comment
Comment