Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als die van mij met de R8 mag rijden is ie blij

Comment

• B-spec piloot moet je in het begin met een 4WD laten rijden, dan gaat ie nooit van de baan.
      Nissan GT-R ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
        occasie, moet je regelmatig checken.
        of ergens winnen kan ook.

edit: bij de top gear challenge de laatste.
        BMW X5 45e

Comment

• Idd, de XF win je daar, ik denk zelfs da't nen R is. Allez, off to the hockey game, cya guys tonight! (uur of elf schat ik)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
            Idd, de XF win je daar, ik denk zelfs da't nen R is. Allez, off to the hockey game, cya guys tonight! (uur of elf schat ik)
            Laat maar iets weten hè straks, en zorgt dat je terug komt met nog wat tanden in je bakkes

Comment

• Ik heb enkele wagens online geplaatst via "Delen met vrienden". Nu heb ik 1 van die wagens nodig, en kan ik het delen niet ongedaan maken. Krijg altijd de melding "Mislukt"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Ik heb enkele wagens online geplaatst via "Delen met vrienden". Nu heb ik 1 van die wagens nodig, en kan ik het delen niet ongedaan maken. Krijg altijd de melding "Mislukt"
                Er is momenteel onderhoud aan de gran turismo servers

Comment

• Moet dat nu

Comment

• Hoe zit het met de verloren auto's? Definitief weg of terug terecht?

Comment

• Servers zijn al rond 14u offline gegaan. Misschien update die wordt voorbereid.. Als ik straks thuis ben, misschien eens mee komen racen...

Comment

• Gisteren nog 2 leuke occasions kunnen kopen: Audi Quattro en Superseven

Comment

• Ik hoop dat de servers snel terug online zijn ?
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Die quattro rijdt echt als kak

Ik mis wel een E30 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Die quattro rijdt echt als kak

Ik mis wel een E30 M3
                              Het is dan ook: GT5, the real driving simulator hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                Ik zat eerst ook met dat probleem, heb het opgelost door een 2de rijder aan de maken die meer verhit is en dus later zal remmen en sneller probeert in te halen. Toen ik dit gedaan had was ik van de eerste keer proberen eerste geworden...
                                Maakt geen hol verschil hier Heeft de krachtigste wagen, waar ik in A-spec er los van weg reed, en hier verliest ie telkens 4 plaatsen of meer op het rechte stuk. Maakt er dan 3 tot 4 goed in de bochten, maar verliest ze dan weer. Kwam als 3de uit de laatste bocht, finisht als 9de
                                Last edited by caoimhin; 11/12/2010, 20:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                  Echt hé, als ik dat hier allemaal lees voel ik mij zo waardeloos in dat spel .
                                  Och, ze zeggen wel dat ze allemaal goud hebben, eerst zien dan geloven

Nee ik snap da ook nie echt, ben een vrij fervente gamer en nog niet eens zo slecht (vind ikzelf) maar echt overal goud halen op die licencies, knap als je dat haalt! Voor de rest in de gewone races altijd al goud kunnen behalen, wel nog mr level 14 en nog niet echt begonnen aan de special events buiten het karten en de nascar.

Zou die mannen dan wel eens willen zien in online races etc of ze dan echt wel wegrijden van mij, wat toch zou moeten dan als ik dat hier zo hoor, en begrijp me niet verkeerd, vind mezelf gewoon een vrij degelijke gamer niet meer of minder. (voordat ik hier massa's commentaar krijg en online invites om me af te drogen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk Berichten
                                    Och, ze zeggen wel dat ze allemaal goud hebben, eerst zien dan geloven

Nee ik snap da ook nie echt, ben een vrij fervente gamer en nog niet eens zo slecht (vind ikzelf) maar echt overal goud halen op die licencies, knap als je dat haalt! Voor de rest in de gewone races altijd al goud kunnen behalen, wel nog mr level 14 en nog niet echt begonnen aan de special events buiten het karten en de nascar.

Zou die mannen dan wel eens willen zien in online races etc of ze dan echt wel wegrijden van mij, wat toch zou moeten dan als ik dat hier zo hoor, en begrijp me niet verkeerd, vind mezelf gewoon een vrij degelijke gamer niet meer of minder. (voordat ik hier massa's commentaar krijg en online invites om me af te drogen )
                                    Ik dacht van mijzelf ook dat ik een normaal gamer was tot dat ik met een paar van hier online ging, gingen er toch stevig vandoor ze
                                    BMW X5 45e

Comment

• Yes, net een DTM wagen gevonden en gekocht bij occasions!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Ik dacht van mijzelf ook dat ik een normaal gamer was tot dat ik met een paar van hier online ging, gingen er toch stevig vandoor ze
                                        Je hebt gamers en je hebt die hard fans die zich op niets anders toeleggen dan één bepaald game/genre.

Ik speel al geruime tijd shooters (cod) online op de ps3 in clanverband, racegames speel ik eigelijk zelden of nooit... en dat merk ik nu wel als ik hier online race tege sommige van jullie

Comment

• CLK D2 DTM van Schneider?

Want dan wordt ik gek.

Zit de CLK GTR er eigenlijk in?
                                          En die McLaren racecar (wit-blauw)?

Comment

Working...
                                          X