Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    CLK D2 DTM van Schneider?

Want dan wordt ik gek.

Zit de CLK GTR er eigenlijk in?
    En die McLaren racecar (wit-blauw)?
    Nope, heb de Astra
    CLK GTR en Mclaren F1 longtail zitten er in

Comment

• Comment

• Mijn Collector's Edition gaat te koop
        Ik vind het eigenlijk best wel een teleurstelling vergeleken met Forza 3 en zelfs Need For Speed Shift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          Mijn Collector's Edition gaat te koop
          Ik vind het eigenlijk best wel een teleurstelling vergeleken met Forza 3 en zelfs Need For Speed Shift
          Met Forza kan ik wel begrijpen ( ) maar zelfs met NFS Shift?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
            Met Forza kan ik wel begrijpen ( ) maar zelfs met NFS Shift?
            Hij overdrijft

Comment

• Pfff, waarom halen ze het in hun hoofd om de server update (en dan nog zo een lange!) te doe in het weekend! Goede timing weer....

Comment

• Die karting event voor gevorderden brengt ook redelijk wat op .
                119.000 cr voor 5 rondjes
                2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                  Pfff, waarom halen ze het in hun hoofd om de server update (en dan nog zo een lange!) te doe in het weekend! Goede timing weer....
                  Zou er een nieuwe update aankomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                    Ben dit ook van plan te doen, maar heb nog een vraagje: moet je op je externe harde schijf dan een mapje aanmaken waar die backup in komt of mag je dat gewoon doen zoals in 't filmpje?
                    Indd gewoon zoals in het filmpje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                      Die karting event voor gevorderden brengt ook redelijk wat op .
                      119.000 cr voor 5 rondjes
                      Maar dat kan je maar 1 keer doen (voor geld dan toch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                        Maar dat kan je maar 1 keer doen (voor geld dan toch)
                        Jammer genoeg
                        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                          Je hebt gamers en je hebt die hard fans die zich op niets anders toeleggen dan één bepaald game/genre.

Ik speel al geruime tijd shooters (cod) online op de ps3 in clanverband, racegames speel ik eigelijk zelden of nooit... en dat merk ik nu wel als ik hier online race tege sommige van jullie
                          Jup kan ik wel begrijpen, ik heb heel lang shooters gespeeld op pc, zat na een tijd zelfs op internationaal niveau te spelen (team Belgium etc in die bepaalde game) ik deed op dat moment niets anders, al mijn vrije tijd kroop daarin dus begrijp ook wel dat je de die-hard gamers hebt in elk genre. Toch zou ik het nog steeds indrukwekkend vinden alhoewel het ook haalbaar MOET zijn anders steken ze het niet in de game. Wil het gewoon ook eens zelf meegemaakt hebben dat iemand mij online zwaar afdroogd en dan zal ik het pas echt geloven.

Even nog iets over het online gedeelte, is er een betere manier voor het ordenen van de races? Ben nog maar twee keer online gegaan en eigenlijk lijkt me dat nog een beetje te vroeg vermits ik tegen alleen mr supercars (Veyron, Lamborghini's/Ferrari's uitkwam en ik deze nog niet heb kunnen aanschaffen) en die kerels begonnen na een tijd ook aan spookrijden te doen etc. wat ik verschrikkelijk irritant vind en daardoor de fun al snel ver te zoeken is...

Comment

• Geen idee, ik speel enkel GT5 online met mensen van hier...

Meestal kiezen ze stock cars die iedereen kan nemen als er mensen zijn die nog geen supercars hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                              Nope, heb de Astra
                              CLK GTR en Mclaren F1 longtail zitten er in
                              Quanta costa?

Comment

• Iemand enig idee welke auto ik kan gebruiken om de 2e race van Like the wind te halen???
                                Heb ook nog een historic supercar nodig voor dat event... wie kan helpen???

Comment

• Gisteren veel te laat thuis van de match, gewonnen hè En dan thuiskomen, nog in de sfeer zitten en NHL spelen Maar 'k heb blkb ni veel gemist, servers weer eens offline?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk Berichten
                                    Och, ze zeggen wel dat ze allemaal goud hebben, eerst zien dan geloven
                                    Ik wil gerust es een paar screenshotjes nemen zi

Ben al sinds GT1 die-hard fan van de reeks, en speel bijna niks anders meer. GT5 had ik 4 dagen voor de officiële release, na 3 weken zit ik denk ik al aan +100 gameplay uren.
                                    Vorig jaar meegedaan aan de GT Academy wedstrijd, was 4e van België en 235e wereldwijd geïndigd. En dan nog word ik online zelf nu en dan es van het kastje naar de muur gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk Berichten
                                      Och, ze zeggen wel dat ze allemaal goud hebben, eerst zien dan geloven

Nee ik snap da ook nie echt, ben een vrij fervente gamer en nog niet eens zo slecht (vind ikzelf) maar echt overal goud halen op die licencies, knap als je dat haalt! Voor de rest in de gewone races altijd al goud kunnen behalen, wel nog mr level 14 en nog niet echt begonnen aan de special events buiten het karten en de nascar.

Zou die mannen dan wel eens willen zien in online races etc of ze dan echt wel wegrijden van mij, wat toch zou moeten dan als ik dat hier zo hoor, en begrijp me niet verkeerd, vind mezelf gewoon een vrij degelijke gamer niet meer of minder. (voordat ik hier massa's commentaar krijg en online invites om me af te drogen )

hehe last van u ego.

ik heb het al van me afgezet ze,sommige mensen zijn nu eenmaal betere gamers door het aantal uren gameplay of gewoon talent...

ik amuseer me gewoon en probeer zolang mogelijk stand te houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silk_8 Bekijk Berichten
                                        Iemand enig idee welke auto ik kan gebruiken om de 2e race van Like the wind te halen???
                                        Heb ook nog een historic supercar nodig voor dat event... wie kan helpen???
                                        Het eerste heb ik met de Zonda R gedaan. Die win je als je alle prof races wint in B-Spec
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                        Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                          Ik wil gerust es een paar screenshotjes nemen zi

Ben al sinds GT1 die-hard fan van de reeks, en speel bijna niks anders meer. GT5 had ik 4 dagen voor de officiële release, na 3 weken zit ik denk ik al aan +100 gameplay uren.
                                          Vorig jaar meegedaan aan de GT Academy wedstrijd, was 4e van België en 235e wereldwijd geïndigd. En dan nog word ik online zelf nu en dan es van het kastje naar de muur gereden

Correctie 265e wereldwijd............. 265 GTP_Manuelos1'35.9421'48.070

Comment

Working...
                                          X