Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Na de deadline in Europa zijn die in Japan (Azië?) nog een paar weken mogen/kunnen doorspelen. Terwijl hier die demo niet meer beschikbaar was. Ben nie100% zeker maar ik geloof wel dat ik de dag vd deadline 235e was
Klopt, maar 't is al beter dan X en 'vierkantje'
Kga me wel dringend een controller met trilfunctie moeten kopen.. was heel handig met forza
Dat heb ik nooit gebruikt, alleen in't begin bij GT3 omdat die knoppen van de PS2 voor het eerst drukgevoelig waren (zijn ze bij PS3 ook nog trouwens)
Maar al snel erachter gekomen dat de rechter joystick veel beter werkt.
Zou die mannen dan wel eens willen zien in online races etc of ze dan echt wel wegrijden van mij, wat toch zou moeten dan als ik dat hier zo hoor, en begrijp me niet verkeerd, vind mezelf gewoon een vrij degelijke gamer niet meer of minder. (voordat ik hier massa's commentaar krijg en online invites om me af te drogen )
Ik zeg niet dat ik goed ben, maar kwil gerust eens proberen in de namiddag
Alexxz__ (2x _ )
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Yes, net een DTM wagen gevonden en gekocht bij occasions!
Haha, ik zag 'm ook staan, astra touring car. Heb 'm gekocht en direct de 3 races van DTM gewonnen en wat kreeg ik: een 2002 turbo Spijtig genoeg niet in M-livrei...
Comment