Hoe zit het nu met het realistisch rijden van de auto's? Of hebben ze terug voorkeur gegeven aan interieurdetails ten nadelen van het rijgedrag?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenCorrectie 265e wereldwijd............. 265 GTP_Manuelos1'35.9421'48.070
Comment
-
Over die licenties: ik denk dat er een groot verschil is tussen mensen die met de controller spelen en zij die een stuur hebben.
Voor heel veel van die tests moet je perfect je gas kunnen doseren en je stuurhoek vasthouden, met een controller lukt (mij) dit niet.
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenDie karting event voor gevorderden brengt ook redelijk wat op .
119.000 cr voor 5 rondjes
Die laatste van de 2 verlies ik grandioos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
Voor heel veel van die tests moet je perfect je gas kunnen doseren en je stuurhoek vasthouden, met een controller lukt (mij) dit niet.
|
R2 = Gas
Immens verschil2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenL2 = Remmen
R2 = Gas
Immens verschil
Ik heb altijd gas gegeven en geremd met de rechter joystick, al lukt L2 en R2 beter, maar dat ligt gewoon niet makkelijk
En de stuurprecisie is ook ruk met controller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDaar is de controller eigenlijk niet voor gemaakt, dan voel je heel fel dat 'ie verkeerd in de hand ligt in vergelijking met die van de xbox.
Ik heb altijd gas gegeven en geremd met de rechter joystick, al lukt L2 en R2 beter, maar dat ligt gewoon niet makkelijk
En de stuurprecisie is ook ruk met controller.
Kga me wel dringend een controller met trilfunctie moeten kopen.. was heel handig met forza2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenIk heb dat al eens veranderd maar ik werd dat maar niet gewoon
Schakelen met vierkantje en kruisje dan?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenIk heb dat al eens veranderd maar ik werd dat maar niet gewoon
Schakelen met vierkantje en kruisje dan?
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenKlopt, maar 't is al beter dan X en 'vierkantje'
Kga me wel dringend een controller met trilfunctie moeten kopen.. was heel handig met forza
Maar al snel erachter gekomen dat de rechter joystick veel beter werkt.
Vibratie is trouwens ook gene vette.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk BerichtenZou die mannen dan wel eens willen zien in online races etc of ze dan echt wel wegrijden van mij, wat toch zou moeten dan als ik dat hier zo hoor, en begrijp me niet verkeerd, vind mezelf gewoon een vrij degelijke gamer niet meer of minder. (voordat ik hier massa's commentaar krijg en online invites om me af te drogen )
Alexxz__ (2x _ )2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenHet eerste heb ik met de Zonda R gedaan. Die win je als je alle prof races wint in B-Spec
thnx ga mn best doen....
Weet iemand anders hoe ik aan zo een classic supercar kom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Silk_8 Bekijk BerichtenWeet iemand anders hoe ik aan zo een classic supercar kom?Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenYes, net een DTM wagen gevonden en gekocht bij occasions!
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenWelke wagen neem ik best voor Historische Racewagens bij experts?
700 000 aan een Shelby Cobra verspild, want dat blijkt een kutbak te zijn
Ondertussen al 5 events van extreme gewonnen, daarnet nog super GT met de minolta toyota, reed ze allemaal op een rondje.
Straks nog een nascar kopen en dat event uitrijden dan op naar level 23!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenAls je Like the wind in B-spec wint krijg je een Toyota 7 race carOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtennascar win je toch bij Jeff Gordon Challenge?
Comment
Comment