Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe zit het nu met het realistisch rijden van de auto's? Of hebben ze terug voorkeur gegeven aan interieurdetails ten nadelen van het rijgedrag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
      Correctie 265e wereldwijd............. 265 GTP_Manuelos1'35.9421'48.070
      Na de deadline in Europa zijn die in Japan (Azië?) nog een paar weken mogen/kunnen doorspelen. Terwijl hier die demo niet meer beschikbaar was. Ben nie100% zeker maar ik geloof wel dat ik de dag vd deadline 235e was

Comment

• Over die licenties: ik denk dat er een groot verschil is tussen mensen die met de controller spelen en zij die een stuur hebben.

Voor heel veel van die tests moet je perfect je gas kunnen doseren en je stuurhoek vasthouden, met een controller lukt (mij) dit niet.

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
        Die karting event voor gevorderden brengt ook redelijk wat op .
        119.000 cr voor 5 rondjes

Die laatste van de 2 verlies ik grandioos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten

Voor heel veel van die tests moet je perfect je gas kunnen doseren en je stuurhoek vasthouden, met een controller lukt (mij) dit niet.
          |
          L2 = Remmen
          R2 = Gas

Immens verschil
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            L2 = Remmen
            R2 = Gas

Immens verschil
            Daar is de controller eigenlijk niet voor gemaakt, dan voel je heel fel dat 'ie verkeerd in de hand ligt in vergelijking met die van de xbox.

Ik heb altijd gas gegeven en geremd met de rechter joystick, al lukt L2 en R2 beter, maar dat ligt gewoon niet makkelijk

En de stuurprecisie is ook ruk met controller.

Comment

• Ik heb dat al eens veranderd maar ik werd dat maar niet gewoon

Schakelen met vierkantje en kruisje dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                Daar is de controller eigenlijk niet voor gemaakt, dan voel je heel fel dat 'ie verkeerd in de hand ligt in vergelijking met die van de xbox.

Ik heb altijd gas gegeven en geremd met de rechter joystick, al lukt L2 en R2 beter, maar dat ligt gewoon niet makkelijk

En de stuurprecisie is ook ruk met controller.
                Klopt, maar 't is al beter dan X en 'vierkantje'
                Kga me wel dringend een controller met trilfunctie moeten kopen.. was heel handig met forza

Comment

Ik heb dat al eens veranderd maar ik werd dat maar niet gewoon

Terugschakelen met vierkantje en opschaken met rondje

Comment

• Welke wagen neem ik best voor Historische Racewagens bij experts?

700 000 aan een Shelby Cobra verspild, want dat blijkt een kutbak te zijn

Comment

Ik heb dat al eens veranderd maar ik werd dat maar niet gewoon

Vierkantje en bolletje, x als handrem.

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      Klopt, maar 't is al beter dan X en 'vierkantje'
                      Kga me wel dringend een controller met trilfunctie moeten kopen.. was heel handig met forza
                      Dat heb ik nooit gebruikt, alleen in't begin bij GT3 omdat die knoppen van de PS2 voor het eerst drukgevoelig waren (zijn ze bij PS3 ook nog trouwens)
                      Maar al snel erachter gekomen dat de rechter joystick veel beter werkt.

Vibratie is trouwens ook gene vette.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk Berichten
                        Zou die mannen dan wel eens willen zien in online races etc of ze dan echt wel wegrijden van mij, wat toch zou moeten dan als ik dat hier zo hoor, en begrijp me niet verkeerd, vind mezelf gewoon een vrij degelijke gamer niet meer of minder. (voordat ik hier massa's commentaar krijg en online invites om me af te drogen )
                        Ik zeg niet dat ik goed ben, maar kwil gerust eens proberen in de namiddag

Alexxz__ (2x _ )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                          Het eerste heb ik met de Zonda R gedaan. Die win je als je alle prof races wint in B-Spec

thnx ga mn best doen....

Weet iemand anders hoe ik aan zo een classic supercar kom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silk_8 Bekijk Berichten
                            Weet iemand anders hoe ik aan zo een classic supercar kom?
                            Als je Like the wind in B-spec wint krijg je een Toyota 7 race car
                            Senna, Driven To Perfection

Comment

• Pfff ja maar daar moete dan weer muug veel geld voor ophoesten, want die LMP's...

Comment

• Werken de servers terug?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                  Yes, net een DTM wagen gevonden en gekocht bij occasions!
                                  Haha, ik zag 'm ook staan, astra touring car. Heb 'm gekocht en direct de 3 races van DTM gewonnen en wat kreeg ik: een 2002 turbo Spijtig genoeg niet in M-livrei...

Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                  Welke wagen neem ik best voor Historische Racewagens bij experts?

700 000 aan een Shelby Cobra verspild, want dat blijkt een kutbak te zijn
                                  Ik zat zo ook, heb dat gewonnen met een geleende ferrari 330. Ik denk dat het de bedoeling van de makers wat dat je dat pas op het einde kon winnen...

Ondertussen al 5 events van extreme gewonnen, daarnet nog super GT met de minolta toyota, reed ze allemaal op een rondje.

Straks nog een nascar kopen en dat event uitrijden dan op naar level 23!

Comment

• nascar win je toch bij Jeff Gordon Challenge?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                      Als je Like the wind in B-spec wint krijg je een Toyota 7 race car
                                      Dat is nog eens een tip die een tip is! Tnx!
                                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        nascar win je toch bij Jeff Gordon Challenge?
                                        Is dat zo? Ik haat de meeste challenges wel maar ik denk dat daar enkel brons bij heb. Ik probeer namelijk alles tot nu toe maar 1 keer...

Comment

• Ja, maar ik weet nu niet of je goud moet hebben of niet, dat weten de anderen wel

Comment

Working...
                                          X