Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk Berichten
    hehe last van u ego.

ik heb het al van me afgezet ze,sommige mensen zijn nu eenmaal betere gamers door het aantal uren gameplay of gewoon talent...

ik amuseer me gewoon en probeer zolang mogelijk stand te houden.
    Helemaal niet eigenlijk ik besef ook wel dat er mensen meer talent hebben in bepaalde games, vergelijkbaar met alles wat we doen. Of idd gewoon meer tijd om te gamen. Ik game maar paar uurtjes per week, sommige zitten er dagelijks op, zal ook al wel een verschil met zich meebrengen.

Ik maak me er ook niet druk om, begrijp me niet verkeerd, wil deze gamers gewoon aan het werk zien, gewoon uit nieuwsgierigheid en misschien ook wel om bij te leren.

Zal wel eens een keertje mee online een sessie doen maar gebeurd hier meestal savonds zeker?

Comment

• Idd, als je de Jeff Gordon NASCAR school wint met alles goud krijg je een Nascar.
      Op zich is het niet super moeilijk om daar overal goud te halen maar je moet (BlackFox z'n tip dacht ik?) de ABS afzetten...
      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk Berichten
        Helemaal niet eigenlijk ik besef ook wel dat er mensen meer talent hebben in bepaalde games, vergelijkbaar met alles wat we doen. Of idd gewoon meer tijd om te gamen. Ik game maar paar uurtjes per week, sommige zitten er dagelijks op, zal ook al wel een verschil met zich meebrengen.

Ik maak me er ook niet druk om, begrijp me niet verkeerd, wil deze gamers gewoon aan het werk zien, gewoon uit nieuwsgierigheid en misschien ook wel om bij te leren.

Zal wel eens een keertje mee online een sessie doen maar gebeurd hier meestal savonds zeker?
        Subiet nekeer same race? Alexxz__ (2x _ )
        Als de servers terug werken tenminste..
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Die werken terug.

Alle, tis te zeggen, ik krijg geen meldingen meer dat ze niet werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
            Op zich is het niet super moeilijk om daar overal goud te halen maar je moet (BlackFox z'n tip dacht ik?) de ABS afzetten...
            Inderdaad, maar dat geldt wel alleen maar voor die laatste challenge waar je ze moet inhalen.

Voor die andere 2 moet je het gewoon goed doen (maar die zijn dan ook niet zo moeilijk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Subiet nekeer same race? Alexxz__ (2x _ )
              Als de servers terug werken tenminste..
              Keertje door de week ofzo, game zelden tot nooit in het weekend, kmoet helaas de PS3 delen met nog twee andere broers...

Zal u morgen wel toevoegen

Comment

• Iemand die een Shelby Cobra wil ruilen tegen iets anders?

(heb er blijkbaar 2 staan nu )

edit: moet niets speciaal zijn. Gewoon een truck is goed, want heb die nodig voor dat idiote B-spec gedoe
                Last edited by ; 12/12/2010, 15:25.

Comment

Als je Like the wind in B-spec wint krijg je een Toyota 7 race car

lekker dan heb dan nog lang te gaan met B-spec :s...

voor lvl 24 in extreem klasse heb je een formula wagen nodig iemand enig idee hoe ik daar aan kan komen behalve 100 ronden te racen in american event??? Ik wil die F10'10 echt graag hebben... I know F2007 is beter maar ik vind die F10'10 net ff iets mooier...

HULP IS WELKOM!!!

voor mensen die me willen toevoegen Silk_8

Comment

Idd, als je de Jeff Gordon NASCAR school wint met alles goud krijg je een Nascar.
                    Heb mij er nog niet mee beziggehouden maar zal dat straks eens proberen. Trouwens op een oval track zet ik altijd m'n ABS af...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                      Haha, ik zag 'm ook staan, astra touring car. Heb 'm gekocht en direct de 3 races van DTM gewonnen en wat kreeg ik: een 2002 turbo Spijtig genoeg niet in M-livrei...

Ik zat zo ook, heb dat gewonnen met een geleende ferrari 330. Ik denk dat het de bedoeling van de makers wat dat je dat pas op het einde kon winnen...

Ondertussen al 5 events van extreme gewonnen, daarnet nog super GT met de minolta toyota, reed ze allemaal op een rondje.

Straks nog een nascar kopen en dat event uitrijden dan op naar level 23!

Je mag de mijne hebben stuur je psn maar door heb je vanmiddag nog heb die van jeff gordon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silk_8 Bekijk Berichten
                        Je mag de mijne hebben stuur je psn maar door heb je vanmiddag nog heb die van jeff gordon
                        Awel dan kan ik je de Minolta Toyota geven om de like the wind in Aspec te winnen en dan krijg je die zelf. Superkar, rijdt alles op een hoopje.

Voeg me maar toe, PSN: Jerain

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                          Awel dan kan ik je de Minolta Toyota geven om de like the wind in Aspec te winnen en dan krijg je die zelf. Superkar, rijdt alles op een hoopje.

Voeg me maar toe, PSN: Jerain
                          Top als je me accepteerd kan ik m sturen

Comment

• Weet iemand toevallig hoe je de formula auto's kan krijgen behalve dan ervoor te sparen? want 10 tot 12 miljoen zal best lang duren

Comment

• Ik dacht als je level 23 waart dat je dan de endurance kon beginnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                                Ik dacht als je level 23 waart dat je dan de endurance kon beginnen?
                                25

Comment

• Doeme. kunt ge met de ZR1 met raceaanpassingen de American Chapionchip(extreem) winnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silk_8 Bekijk Berichten
                                    Top als je me accepteerd kan ik m sturen
                                    Bedankt alvast, ik was keigoed opweg maar bleek dat in de laatste race 'm gewoon niet meer vooruit wou. Blijkt dat ie een motor en carrosseriebeurt nodig heeft van in totaal bijna 500.000. Denk dat ik me gewoon zelf een nieuwe ga kopen. Die minolta stuur ik je morgen wel.

Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                                    Doeme. kunt ge met de ZR1 met raceaanpassingen de American Chapionchip(extreem) winnen?
                                    Ben er zelf nog niet geraakt maar naar hetgeen ik gelezen heb wel... Raceoutfit en nog een paar dingen die je zelf kan modden en je kan er mee winnen... Wel het model '09 nemen als ik me niet vergis...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Daar is de controller eigenlijk niet voor gemaakt, dan voel je heel fel dat 'ie verkeerd in de hand ligt in vergelijking met die van de xbox.

Ik heb altijd gas gegeven en geremd met de rechter joystick, al lukt L2 en R2 beter, maar dat ligt gewoon niet makkelijk

En de stuurprecisie is ook ruk met controller.
                                      Ik heb daarvoor triggers gekocht, waardoor R2 en L2 makkelijker te bedienen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Inderdaad, maar dat geldt wel alleen maar voor die laatste challenge waar je ze moet inhalen.

Voor die andere 2 moet je het gewoon goed doen (maar die zijn dan ook niet zo moeilijk)
                                        Die tip hielp me met de challenges tussen die kegeltjes ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Ik heb daarvoor triggers gekocht, waardoor R2 en L2 makkelijker te bedienen zijn.
                                          Is dat de moeite ja? Heb daar ook al over gelezen en gebruik zelf ook altijd R2 en L2 voor gas en remmen. Waar haal je dat?

Comment

Working...
                                          X