Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk BerichtenDoeme. kunt ge met de ZR1 met raceaanpassingen de American Chapionchip(extreem) winnen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk BerichtenIk heb nog geen nascar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIs dat de moeite ja? Heb daar ook al over gelezen en gebruik zelf ook altijd R2 en L2 voor gas en remmen. Waar haal je dat?
Ik ben van mijn collector's edition vanaf. Verkocht voor het bedrag dat ik er voor gegeven heb omdat de codes nog ongebruikt waren.
Ik denk dat ik vanavond nog maar eens F1 2010 ga spelen want ik ben toch alleen thuis.
Comment
-
[quote=Jerain;4343624]Bedankt alvast, ik was keigoed opweg maar bleek dat in de laatste race 'm gewoon niet meer vooruit wou. Blijkt dat ie een motor en carrosseriebeurt nodig heeft van in totaal bijna 500.000. Denk dat ik me gewoon zelf een nieuwe ga kopen. Die minolta stuur ik je morgen wel.
vreemd zoveel races heb ik er niet mee gedaan :s ik wacht die minolta met plezier af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten3 Euro voor 2 paar bij Game Mania
Ik ben van mijn collector's edition vanaf. Verkocht voor het bedrag dat ik er voor gegeven heb omdat de codes nog ongebruikt waren.
Ik denk dat ik vanavond nog maar eens F1 2010 ga spelen want ik ben toch alleen thuis.////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDe besturing viel enorm hard tegen en de algemene sfeer in het spel stond me niet echt aan.////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Silk_8 Bekijk Berichtenvreemd zoveel races heb ik er niet mee gedaan :s ik wacht die minolta met plezier af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOp alle NASCAR specials goud halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Silk_8 Bekijk Berichtenvoor lvl 24 in extreem klasse heb je een formula wagen nodig iemand enig idee hoe ik daar aan kan komen behalve 100 ronden te racen in american event??? Ik wil die F10'10 echt graag hebben... I know F2007 is beter maar ik vind die F10'10 net ff iets mooier...
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk BerichtenDoeme. kunt ge met de ZR1 met raceaanpassingen de American Chapionchip(extreem) winnen?
Wel zorgen dat 'ie 900pk heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIk vind het echt belachelijk dat je bij die specials niet mag botsen. Erger nog, soms kan het niet en soms kan het wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEcht hé Ik passeerde de eerste langs binnen, en die neemt zijn bocht blijkbaar eerder als ik. Hij tikt mij aan -> disqualified
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk BerichtenNu heb ik de nascar al. Die formule1 kunt ge toch nergens kopen?
Zelf nog niet gezien. Maakt ook ni uit gezien ik toch het geld ni heb
'k moet nu wat liggen grinden voor een lvl omhoog te gaan, pff
Comment
Comment