Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geen idee, B-spec boeit me geen hol

Comment

• Ik heb die abt gekocht. Die ging goed. Ja ik ga ook wat moeten sparen maar ik wil eerst een lmp1 ofzo ik moet nog altijd die race rijden waar ge die minolta wint.

Comment

• Zou ik uwe alfa ook eens mogen lenen?

Comment

• Waarom moet je een LMP1 hebben?

Mij is tot nu toe alles gelukt zonder zo'n ding, tenzij je de Minolta daartoe rekent. Die ik kwijt ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
            Zou ik uwe alfa ook eens mogen lenen?
            Zoals ik al zei moet ik die dan eerst eens terug krijgen

Comment

• Iemand die zijn mini een daggeske kan missen?
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Ik wil daar niet zoveel aan uitgeven, ik wil sparen voor die Formula GT Win je nergens een DTM? Of moet je dan level 2x zijn op B-spec?
                Ik heb een Audi ABT TT gekregen nadat ik alle races gewonnen had bij expert niveau in A-spec mode.
                Die kwam net op tijd want stond op het punt van er eentje te kopen
                Senna, Driven To Perfection

Comment

• Manman, begin me echt te ergeren in die B-spec...

American muscle event.... zwaarste dat er tusse zit is een camaro met 510 PK en die gast kan niet winnen met een buick special (780 pk fully tuned), chevelle (830 pk fully tuned), dodge ram (740 pk ofzo fully tuned)

Ok het zijn niet de meest wendbare wagens maar dan nog, in A spec zette ik met die wagens die manne op 40 seconden, en die B-spec driver kan die kar niet eens op de baan houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                    Ik heb een Audi ABT TT gekregen nadat ik alle races gewonnen had bij expert niveau in A-spec mode.
                    Dat is een cadeaubon eh, dan krijg je een willekeurige auto van een bepaald lvl

Je hebt dus geluk gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                      Met die wildcard voor een level 17 wagen? Ik heb toen een andere wagen gekregen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Iemand die zijn mini een daggeske kan missen?
                        Wil je mijn cooper S wel ff sturen zo metteen

Of liever een oude cooper ?

Comment

• Hoeveel kost die Astra DTM nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Waarom moet je een LMP1 hebben?

Mij is tot nu toe alles gelukt zonder zo'n ding, tenzij je de Minolta daartoe rekent. Die ik kwijt ben
                            Ja zoiets gelijk de minolta moet ik hebben. Maar als ik door spaar heb ik ook een oude toor de endourance evenementen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              Zoals ik al zei moet ik die dan eerst eens terug krijgen

Ik zet mij dan wel op je wachtlijst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                Manman, begin me echt te ergeren in die B-spec...

American muscle event.... zwaarste dat er tusse zit is een camaro met 510 PK en die gast kan niet winnen met een buick special (780 pk fully tuned), chevelle (830 pk fully tuned), dodge ram (740 pk ofzo fully tuned)

Ok het zijn niet de meest wendbare wagens maar dan nog, in A spec zette ik met die wagens die manne op 40 seconden, en die B-spec driver kan die kar niet eens op de baan houden
                                Probeer een 4de keer opnieuw met dezelfde wagen en dan wint hij ineens met 37 seconden voorsprong...

@kefkie : cooper incoming

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                  @kefkie : cooper incoming
                                  Merci, ik stuur hem morge namiddag terug
                                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Merci, ik stuur hem morge namiddag terug
                                    Ben nog snel de mini challenge in B-spec aant doen, dan stuur ik hem :p

Dan kan ik morgen de rest van B-spec prof afhandelen

Comment

• Auto is verstuurd en ik kruip in men bed, veel plezier ermee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        Hoe zit het nu met het realistisch rijden van de auto's? Of hebben ze terug voorkeur gegeven aan interieurdetails ten nadelen van het rijgedrag?
                                        ?????

Comment

• Ik weet niet of die wagens realistisch rijden, heb met 99% nog nooit in het echt gereden

Comment

Working...
                                          X