Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk weet niet of die wagens realistisch rijden, heb met 99% nog nooit in het echt gereden
Dus zoals vele hiervoor een XBox kopen om enkel en alleen het racespel 'FORZA' te kunnen rijden, omdat deze wagens zo realistisch rijden.
Daarom wou ik weten of PS3 daar nu eindelijk iets van geleerd heeft???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHoe kan een PS3 dat nu leren
Forza => XBox
Comment
-
Dat zegt 'ie ook niet he
Forza was realistisch met de trage wagens, maar onrealistisch met de snelle (die plakten belachelijk fel, was bijna arcade)
Bij GT5 heb ik dan soms weer de indruk dat de auto's té snel uitbreken.
Als je nog geen van beide hebt, zou ik voor ps3 + gt5 gaan, omdat de ps3 op zich al beter is. GT5 speelt wel beter met een stuur, daar waar forza beter met een controller speelt.
Comment
-
Van't weekend was ik het sparen ff beu, en heb wa geld uitgegeven aan mijne Veyron. Resultaat: 427 km/h op La Sarthe zonder chicanes, en 6.42 op de Ring met een degelijk grasuitstapje.
'k Zit eigenlijk vast... Ik wil de hogere events van Extreme doen, maar 'k zit lvl 22, met nog 50k xp te gaan... Die klein eventjes gaan niet vooruit, 't enige met veel xp da'k nog ni heb is rally. OF 'k moet beginnen die oval race met die Nascars ne keer of tien te doen Of zijn er betere/makkelijkere events met meer geld/xp dage kunt blijven doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenDaarom wou ik weten of PS3 daar nu eindelijk iets van geleerd heeft???Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDat zegt 'ie ook niet he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenVan't weekend was ik het sparen ff beu, en heb wa geld uitgegeven aan mijne Veyron. Resultaat: 427 km/h op La Sarthe zonder chicanes, en 6.42 op de Ring met een degelijk grasuitstapje.
'k Zit eigenlijk vast... Ik wil de hogere events van Extreme doen, maar 'k zit lvl 22, met nog 50k xp te gaan... Die klein eventjes gaan niet vooruit, 't enige met veel xp da'k nog ni heb is rally. OF 'k moet beginnen die oval race met die Nascars ne keer of tien te doen Of zijn er betere/makkelijkere events met meer geld/xp dage kunt blijven doen?
Comment
-
Da's ene da'k nog ni heb gedaan nee, maar waar moeten die ander 2 milj dan van komen hè... 't Ga idd kwestie zijn van races herhalen, maar met die Specials gaat da ni. 't Zal dus nen Extreme zijn da'k moet herhalen keer op keer. 'k Heb da voor de proloog ook gedaan, voor die F1. 's Mij gelukt uiteindelijk, maar dan nog. 'k Vind da persoonlijk behoorlijk belachelijk dage van't begin geld moet uitgeven aan auto's om alle events te kunnen doen, zodat ge zonder geld zit als ge die LMP moet kopen. Ik had da probleem met GT4 dus ni hè, en 'k heb da nog met geen enkele andere game gehad. En plus met alle races die ik online al heb gedaan, moest ge daar geld voor krijgen...
Comment
-
GT5 Signature Edition Competition: B-Spec Mode Only
Gran Turismo 5 Online Competitions December 13th, 2010 by Jordan
Those of you who paid more than $200 for the Signature Edition of GT5 are probably eager to learn more about the exclusive competition you’re eligible to compete in (it’s still in stock at Amazon, GamePlay, and, of course, eBay). Other than this notice posted on Polyphony Digital’s website, there hasn’t been much said about the most expensive of version of the game. What was said, however, was critically important.
In case you missed it, the Signature Edition competition – which could land you a real-life Mercedes-Benz SLS AMG – will be held entirely within GT5’s B-Spec mode. Yes, that’s correct: your chance to land a €177,310 super car will rest almost entirely on the virtual driver you’ve hopefully been training over the past several weeks. If not, you’d best start now to get an edge on the competition, which will be kicking off sometime before the end of the month. Stay tuned for all the details as they are released.
Thanks to all who sent this in!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenAuto is verstuurd en ik kruip in men bed, veel plezier ermee
Merci!
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenVan't weekend was ik het sparen ff beu, en heb wa geld uitgegeven aan mijne Veyron. Resultaat: 427 km/h op La Sarthe zonder chicanes, en 6.42 op de Ring met een degelijk grasuitstapje.
'k Zit eigenlijk vast... Ik wil de hogere events van Extreme doen, maar 'k zit lvl 22, met nog 50k xp te gaan... Die klein eventjes gaan niet vooruit, 't enige met veel xp da'k nog ni heb is rally. OF 'k moet beginnen die oval race met die Nascars ne keer of tien te doen Of zijn er betere/makkelijkere events met meer geld/xp dage kunt blijven doen?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten't is pas frustrerend als ze je in de voorlaatste ronde van een 10 ronde race op Daytona opeens inhalen en dan halverwege het inhalen besluiten achter je te komen rijden
Kom je 2dehands tegen, je moet lvl 23 zijn geloof ik en 5 miljoen hebben
Zelf nog niet gezien. Maakt ook ni uit gezien ik toch het geld ni heb
'k moet nu wat liggen grinden voor een lvl omhoog te gaan, pff
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWat is zo de prijs van een DTM wagen bij occasies (zoals die Astra)? Passeert hier een Abt Audi TT-R Touring Car, 991.280
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenIk heb een Audi ABT TT gekregen nadat ik alle races gewonnen had bij expert niveau in A-spec mode.
Die kwam net op tijd want stond op het punt van er eentje te kopen
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenRevisie is veel te duur meestal
Comment
Comment