Intussen B5 RS4 en C5 RS6 kunnen bemachtigen. RS6 stond wel meer dan 100.000,- geprijsd, maar kon het niet laten .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDas al beter dan de 4040 die ik kreeg bij 5 rondjes indianapolis
Duurt wel maar 4 minuten en levert 98.000 cr op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDat zegt 'ie ook niet he
Forza was realistisch met de trage wagens, maar onrealistisch met de snelle (die plakten belachelijk fel, was bijna arcade)
Bij GT5 heb ik dan soms weer de indruk dat de auto's té snel uitbreken.
Als je nog geen van beide hebt, zou ik voor ps3 + gt5 gaan, omdat de ps3 op zich al beter is. GT5 speelt wel beter met een stuur, daar waar forza beter met een controller speelt.
Thx voor de reactie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat het één mss realistischer is dan het andere (zonder mij daarover uit te spreken) heeft toch helemaal niets met de console te maken
Toch maar doen zeker..
Wel ja, diene GT5 is ontworpen door en voor de PS3 console.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenIntussen B5 RS4 en C5 RS6 kunnen bemachtigen. RS6 stond wel meer dan 100.000,- geprijsd, maar kon het niet laten .
Vanavond nog es? Vergeet nu uw wagens niet bij 'favorieten' te zetten he
Deze keer zonder jerboy2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIdd, qua xp tot nu toe het meeste dat ik kan vinden. Je bent er een goede 8 minuten mee bezig...
Maar wel niet zo saai
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDas dubbel zo lang voor net niet het dubbel aan xp en minder credits... hmm
Maar wel niet zo saai
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenZou ik nog iets durven posten?
Toch maar doen zeker..
Wel ja, diene GT5 is ontworpen door en voor de PS3 console.
Ik bedoel gewoon dat het feit dat het ene al dan niet realistischer is dan het andere op zich niets met de console te maken hebben. Zowel Xbox als PS3 zijn krachtig genoeg om beide games op zijn max te draaien. Dus het ligt zuiver aan de ontwikkelaars.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenGelukkig dat er eentje was die het wel snapte.
Thx voor de reactie.
Laat ons iet weten wat het geworden is PS3 of xbox360.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenVoor te grinen doe ik vooral dreamcar championship. 10 rondjes Indy, 74 000 credits, 7000 xp
Maar die van American GT is dan wel beter, 5 rondjes voor 98.000 credits en 4040 xp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten't was leuk gisteren
Vanavond nog es? Vergeet nu uw wagens niet bij 'favorieten' te zetten he
Deze keer zonder jerboy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDus de PS3-console zelf heeft GT5 ontworpen?
Ik bedoel gewoon dat het feit dat het ene al dan niet realistischer is dan het andere op zich niets met de console te maken hebben. Zowel Xbox als PS3 zijn krachtig genoeg om beide games op zijn max te draaien. Dus het ligt zuiver aan de ontwikkelaars.
GT5 is toch exclusief van Sony toch? Het draait toch niet op XBox, Wii, enz,..?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenLaat ons iet weten wat het geworden is PS3 of xbox360.
Ik heb hier al 1.5 jaar een PS3 staan en het laatste spel(bijna een jaar geleden dat ik er nog mee gespeeld heb) was Need for speed en dat spel vond ik niet realistisch rijden(wel realistische beelden).
Daarom mijn vraag of het nu nog wel de moeite loont om het GT5 spel in huis te halen, als het toch hetzelfde zou rijden als Need For Speed.
Comment
-
Need For Speed en realistisch rijden in 1 zin?2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenMaar nee ge verstaat het ni.
GT5 is toch exclusief van Sony toch? Het draait toch niet op XBox, Wii, enz,..?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenIk wil in B-spec Expert de Historic Racing Car Cup doen met mijn Facebook Jag XJ13, maar dat lukt nu niet
omdat hij geen jaartal heeft, en dus zogezegd ook niet van voor 1970 (of hoeveel is't) is...
Comment
Comment