Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lees net dat je bij de collector edition 5 extra auto's krijgt ,maar vind nergens de codes of dergelijk.
    Zit er blijkbaar niet bij.
    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
      Alex, merci voor de R8 hè
      Laat maar iets weten als je straks online gaat, ik kom ook wel af
      Geen probleem, beloofd is beloofd.
      Cava, zal ik doen
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
        Lees net dat je bij de collector edition 5 extra auto's krijgt ,maar vind nergens de codes of dergelijk.
        Zit er blijkbaar niet bij.
        Zit normaal in het doosje bij het boekje

Comment

• Eindelijk de Elise-challenge gehaald, en hoe Ik ben aan het inlopen op de tweede en rem te laat voor een bocht, en rijd er echt vol tegen. Normaal disqualified, maar nu gewoon verder rijden De tweede kwam daarbij trouwens in het spoor van de eerste, waardoor ik ze alletwee kon inhalen Niet echt trots, maar kom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
            Ik wil in B-spec Expert de Historic Racing Car Cup doen met mijn Facebook Jag XJ13, maar dat lukt nu niet
            omdat hij geen jaartal heeft, en dus zogezegd ook niet van voor 1970 (of hoeveel is't) is...
            Deze wagen wordt idd aanzien als een recente wagen, dit dankzij het feit dat hij Chrome Line (of iets dergelijks) is denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Eindelijk de Elise-challenge gehaald, en hoe Ik ben aan het inlopen op de tweede en rem te laat voor een bocht, en rijd er echt vol tegen. Normaal disqualified, maar nu gewoon verder rijden De tweede kwam daarbij trouwens in het spoor van de eerste, waardoor ik ze alletwee kon inhalen Niet echt trots, maar kom

Ik heb daar met moeite 5/brons gehaald, TC op 3 en ABS op 1.

Hoe je daar 1 kan halen is me voorlopig nog een raadsel

Comment

• Tweedes was me al gelukt zonder brokken te maken. Toen stond TC op 4 en ABS op 2. Vooral goed doseren als je al terug accelereert terwijl je nog aan het indraaien bent

Comment

• ik ga nu spelen, mocht er iemand online willen .. stuur gerust bericht via playstation

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                    Zit normaal in het doosje bij het boekje
                    Thx

Zit er dus niet bij
                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      ik ga nu spelen, mocht er iemand online willen .. stuur gerust bericht via playstation
                      Ik kom af

Comment

• Heb bij die nachtelijke race door Toscane toch maar de rijlijnen aangezet, ik zag werkelijk geen hol

Comment

• Man, ik word zot van rally. Die wagens vallen altijd precies stil bij mij als ik de bocht uit kom. Wat kan ik daar tegen doen?

Comment

• Tractiecontrole afzetten

Comment

• Ik kan niet joinen Alex...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Ik kan niet joinen Alex...

Sterkte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Heb bij die nachtelijke race door Toscane toch maar de rijlijnen aangezet, ik zag werkelijk geen hol
                                  Echt hé, die vond ik "niet-leuk-moeilijk".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                    Auto is verstuurd en ik kruip in men bed, veel plezier ermee
                                    Terug gestuurd
                                    BMW X5 45e

Comment

• Megane cup online is zaaaalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                        Megane cup online is zaaaalig
                                        Was extreeeem leuk!
                                        Nog nooit zo spannend geraced!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                          Sterkte
                                          Gij zou beter ook is online race

Comment

Working...
                                          X