Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenMegane cup online is zaaaaligOorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWas extreeeem leuk!
Nog nooit zo spannend geraced!BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenMegane cup online is zaaaalig
Zo traag en onderstuurd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenCorvette ZR1 (C6) '09 RM rijdt echt niet leuk vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenAlee zot?
Ik vind de mijne echt goed rijden. Wat vind je niet leuk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenAlee zot?
Ik vind de mijne echt goed rijden. Wat vind je niet leuk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk moet waarschijnlijk nog de juiste afstelling vinden, maar ik kan daar precies geen bocht mee nemen. Mijn R8 gaat er veel vlotter door
Ik moet altijd hardere banden leggen vanachter, wil ik daar een beetje leuk mee rijden
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie kan geen trage, scherpe bochten aan. Draaicirkel van een camion.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenR8 gaat alleen maar rechtdoor
Ik moet altijd hardere banden leggen vanachter, wil ik daar een beetje leuk mee rijden
Heb er alleen nog maar Indianapolis en Laguna Seca mee gedaan eigenlijk
Of gebruik die kar eens voor GT all stars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenR8 gaat alleen maar rechtdoor
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ik had verdikke geen tijd om te wennen aan die megane. Stancke altijd direct de race starten
Nie verwonderlijk dat ik 2x laatste was...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDeep forest, Cape Ring, Grand valley en Trial mountain eens rijden
Of gebruik die kar eens voor GT all stars
Trial Mountain heb ik er eens mee gedaan toen ik hem pas had voor te testen, ging nog vrij goed dacht ik
Kist heeft ook spontaan 10 pk ofzo bijgekregen na het inrijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMijn B-spec rijder is nu de Franse cup aan het ownen in zijn Bugatti
De mijne heeft euro hatchbak gereden met een +700pk Gallardo, zelfs hij kon mensen dubbelen dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk ben die van mij aan het pushen, ondanks anderhalve minuut voorsprong Staat volledig in het rood
Comment
Comment