Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wheelstand Pro gekocht, racen met een controller ik kan er maar niet aan wennen . Volgende week een DFGT gaan halen en hopelijk heb ik eind volgende week de wheelstand en kan de fun echt beginnen.

Comment

• Ik kan top gear track niet winnen in B-spec britse lichtgewichten...

Rijdt er altijd los van weg (eerste dus), en dan ergens de 4de lap als de wagens elkaar kruisen ben ik ineens 6de, en dan de volgende lap 12de terwijl niemand me inhaalt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Rijden moet ie doen, wie betaalt hem denk je??

Hij is nu de bandjes van zijn MX-5 aan het opsmoren !
        Hij rijdt eerstes, ik vraag hem om trager te rijden, slipt dat kalf in de laatste bocht en wacht dan tot iedereen is gepasseerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Iemand die heel graag een Mercedes E190 Touring Car wil? Doe mij dan een leuk offer
          Zijn er nog biedingen geweest?of is hij al verkocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
            Zijn er nog biedingen geweest?of is hij al verkocht?
            Hij bestaat niet meer. Kwijt geraakt toen ik hem aan iemand uitleende .. Daarmee dat ik mij een nieuwe DTM heb moeten kopen.

Comment

• Iemand enig idee hoe je aan zo'n Formula GT komt? heb het geld alleen nog niet om het uit te geven en ik zou niet weten welk event ik moet winnen om er 1 te krijgen...

Net de Endurance op Grand Valley gedaan 60 laps... prijs: 140k auto: HSC'03 (s)
              XP: 10k Tijd: 1 uur 50 minuten ongeveer.
              Kortom TIJDVERSPILLING!!!

dan maar weer racen en sparen

Comment

• Sparen en bij occasies. Zit niets anders op.

Comment

• Da's ZO lame hè, da sparen!!! Zit aan twee milj nu.

Gisteren de moeite gedaan die Rally op sneeuw te doen, was de enige da'k nog ni had van de drie Loeb challenges. Na behoorlijk wa pogingen is't mij gelukt, ni simpel. Beetje de balans zoeken tussen dwars en recht, grip en geen grip.

'k Zat nog in de sfeer van uitdaging, dus 'k ben doorgegaan op de licenties, 60x goud!!! Nog altijd gene nagel om aan mijn gat te krabben dus, maar wel weer iets da van de baan is, no more licenses!! Aja, 'k heb er ook nen dikken amerikaan aan overgehouden voor veel races, ook da American C-ship ga ik ermee proberen doen, da kot ga abnormaal hard vooruit, Ford GT met 800+ pk ftw!! Door de licenties en die rally ben ik wel naar lvl 23 gegaan, dus 'k kan nog eens iets nieuws doen, jeej!

En nu verder sparen zeker... *gaap*
                  Last edited by ; 14/12/2010, 10:09.

Comment

• Heb gisteren toevallig ook die Loeb challenges afgemaakt. Nu met de juiste instellingen (TC af, slipherstel aan). Meteen van de eerste keer alle 3 goud.

Comment

• heb ik dan eindelijk 4,5 miljoen... WAAR BLIJFT DIE BAK?????
                      duurt echt te lang zo!!! is er iemand die zijn formula GT kan missen voor een dag???
                      Zou het graag willen weten...

Comment

• Is rot hè, als ge iets wilt 2nd hand, verschijnt het ni, zie maar naar den Alexx zijne Ruf. 't Is alsof da spel weet waarop ge wacht

Comment

• ik word er niet goed van -_- nu maar weer american race doen met mn ford gt lm race car spec II
                          ik wil die formula GT!!!!!! nog 5 miljoen en ik kan de ferrari F10'10 kopen XD die ik ook heel graag wil -_-

Comment

• Ik heb getracht zelf zo'n GT3 Ford GT te bouwen, gebaseerd op de 2005 editie die ik kreeg voor de S-licentie. Zou ook moeten gaan hè, voor die American c-ship?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                              Ik heb getracht zelf zo'n GT3 Ford GT te bouwen, gebaseerd op de 2005 editie die ik kreeg voor de S-licentie. Zou ook moeten gaan hè, voor die American c-ship?
                              tja.... het blijft jammer dat ik die formule GT niet krijg na die all stars race kreeg ik m gelijk in de occasion... en nu moet ik moeite doen omdat ik toen te weinig geld had grrr

Comment

• ik kwam om 60% kreeg toen die corvette C5 cadeau... daarmee deed ik t

Comment

• Sweet, dan zal't met de GT ook wel lukken peisk.

Comment

Sweet, dan zal't met de GT ook wel lukken peisk.
                                    vast wel ik kan je ook mn corvette lenen

Heb zelf nog historic supercar nodig voor dat event ik houd ze maar niet bij...
                                    iemand een hint???

Comment

• Die historic supercar race hou ik voor 't laatste, die bakken kosten massa's geld en mss krijg ik er wel ergens één.

Comment

Die historic supercar race hou ik voor 't laatste, die bakken kosten massa's geld en mss krijg ik er wel ergens één.
                                        Is reeds vermeld geweest dat je zo een krijgt als je B-Spec Like the wind wint
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                        Motoren & Tjeurisme

Comment

Die historic supercar race hou ik voor 't laatste, die bakken kosten massa's geld en mss krijg ik er wel ergens één.
                                          hahaha ik heb geen andere keuze dan wachten... hoop dat er nog iemand met een goed advies komt en wie weet dan, of ik moet die toyota 7 ergens zien te vinden!
                                          inmiddels nu 5 miljoen gepasseerd dat betekend dat ik nog 51 races op de IMS te gaan heb wil ik de 10 miljoen passeren

Comment

Working...
                                          X