Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
    Is reeds vermeld geweest dat je zo een krijgt als je B-Spec Like the wind wint
    kijk weet ik dat ook weer DANK U!!!
    duurt alleen nog eeuwen voor ik daar ben met B-spec -_-

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
      Is reeds vermeld geweest dat je zo een krijgt als je B-Spec Like the wind wint
      Ja mr der is hier zo veel vermeld, zot hoe dit topic is gegroeid sinds hij uit is Goe om weten in elk geval, kan'k rustig verder sparen voor mijne HDI FAP pimped out not a jeep truck LMPMobiel

Comment

• Ik heb nog geen Lamborghini en heb er één nodig voor Italian Festival en Lambo Challenge ofzo,
        wat is de beste? De SV?

Comment

• Best ne Gallardo pakken, die kunt ge ook voor die Gallardo trophy gebruiken dan

Comment

• Get the Formula GT Car

The Formula GT car shows up in the Used Car Dealership (UCD), but its availability is random--like all used cars. The cars for sale at the UCD are "refreshed" every one day (game time, not real time). With every "day" that passes, six new vehicles show up in the UCD. A day passes when you complete a race or finish a license test. However, you can go through days quickest by loading up a license test and skipping to the next test, without ever actually racing the test. As long as the load screen shows up between tests, one day has passed. It takes five game days to completely refresh the Used Car Dealership's current stock, giving you another chance to find the Formula GT car.
            Bron: http://cheats.ign.com/ob2/068/857/857126.html#94949

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Hij bestaat niet meer. Kwijt geraakt toen ik hem aan iemand uitleende .. Daarmee dat ik mij een nieuwe DTM heb moeten kopen.
              Dat bedoelen ze bij GT dus met TOTAL LOSS

Comment

• ok dat kan dus ook?!
                moet ik maar voorzichtiger gaan racen

Comment

• Hoeveel kost die formula GT car? Kwestie dak genoeg cash achter de hand hou....
                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• 5 miljoen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      5 miljoen
                      4, 500 000 toch?

Comment

• Die laatste race in het NAScar championship,wat is me dat ******* pff krijg altijd wel ergens een gemene tik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                          4, 500 000 toch?
                          Geen idee, ik las overal 5?

Nuja, half miljoentje meer of minder
                          Ben hem nog nie tegengekomen in ieder geval...

Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                          Die laatste race in het NAScar championship,wat is me dat ******* pff krijg altijd wel ergens een gemene tik
                          Inderdaad, 'k zou die nog eens opnieuw moeten doen eigenlijk

Comment

• Ik heb dat met karting. Ik moet enkel nog 1 wedstrijd goud halen (de laatste), maar ik word altijd wel ergens getikt En als het niet zo is maak ik zelf wel eens een slippertje.

Nascar championship heb ik alles goud

Comment

• Vraagske, op Bimmerboard lees ik net dat ge voor die Like The Wind races geen LMP nodig hebt, da's naar 't schijnt te doen met ne fully tuned (dus ook raceversie) Vette ZR1? Is die kerel aan't spacen, of klopt da? Als't zo zit zal't rap gedaan zijn me sparen sebiet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                Vraagske, op Bimmerboard lees ik net dat ge voor die Like The Wind races geen LMP nodig hebt, da's naar 't schijnt te doen met ne fully tuned (dus ook raceversie) Vette ZR1? Is die kerel aan't spacen, of klopt da? Als't zo zit zal't rap gedaan zijn me sparen sebiet
                                Dat gaat met de ZR1 raceversion ja, staat ook op gtplanet. Maar is altijd wel nipt

Comment

• Nipt is leuker 'k Ga het er straks gewoon op wagen, merci! Die Vette GT2 wou ik mij toch al lang gaan halen.

Comment

• Neem gewoon de mazda furia ( bspec na-mx5 ) full tuned.......dan ben je niet zoveel kwijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                      Vraagske, op Bimmerboard lees ik net dat ge voor die Like The Wind races geen LMP nodig hebt, da's naar 't schijnt te doen met ne fully tuned (dus ook raceversie) Vette ZR1? Is die kerel aan't spacen, of klopt da? Als't zo zit zal't rap gedaan zijn me sparen sebiet
                                      Ik heb dat gedaan met de Zonda R die je wint door prof in B-Spec uit te rijden. Ding heeft geen 1000pk, maar je rijdt ze wel op een aantal seconden als je wat je best doet.

Behalve 2 lambo's, een ferrari en een 2dehands Impreza WRX 03 heb ik nog geen enkele wagen gekocht. Met die laatste de Super GT gereden. Daar sta je dan met je WRX tussen de GT-R en NSX race karren Keivet! Winnen met 0.1sec na 10 ronden keihard karren.
                                      Last edited by Tjeu; 14/12/2010, 14:23.
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Met welke wagens heb je dan de beginner en amateur reeksen gereden in A-spec? Enkel met gewonnen wagens? Ik moet precies constant auto's kopen om races te kunnen rijden, dat was in GT3 veel minder het geval dacht ik?

Of heb je het enkel over fatsoenlijke karren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
                                          Met welke wagens heb je dan de beginner en amateur reeksen gereden in A-spec? Enkel met gewonnen wagens? Ik moet precies constant auto's kopen om races te kunnen rijden, dat was in GT3 veel minder het geval dacht ik?

Of heb je het enkel over fatsoenlijke karren?
                                          Aja, als eerste wagen (begin spel) een IS200 gekocht en tussendoor ook nog een corvette cabrio van de jaren stillekes. Die heb ik idd ook nodig gehad in het begin. Al de rest viel te pas en ten onpas wel ergens uit de lucht

Gewoon rijden wat je kan rijden, af en toe nen special doen, beke B-Spec ertussen enzo, en je krijgt automatisch wat je nodig hebt. Zo zit het spel nog steeds in elkaar Tis wel duidelijk dat ze nu meer belang hechten aan de B-Spec. En daar zitten ook wel een aantal key-cars verborgen.
                                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                          X