Oorspronkelijk geplaatst door Bakske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenYup, maar wel beter imho.
Toen kon je de B-spec races voor jou laten rijden (bijvoorbeeld endurance).Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenvinox, mijn excuses van da ramme op de ring, maar auto schuifde wa hard weg en kging te vroeg op het gas
Anyway, Like The Wind is binnen! Net als de American cup. Ik heb nog geen B-Spec gedaan, dus ben nog lvl 0 dus ik kon die MX5 race ni ff doen. 'k Dacht och, da duurt ni zo lang, tot lvl 5... Nu snap ik waarom iedereen zo geërgerd is door die B-Spec. Pas op, 't valt mee ze, als ze nog ni gestart zijn, dan is de hoop er nog... Dan vertrekken ze, rijd de mijne ne keer of dertig in't gat van iemand, terwijl ik op overtake lig te rammen. Dan uiteindelijk geraakt hij derlangs, maar 't is nipt, dus: increase pace (1x). Resultaat: meneer vliegt uit elken bocht en kan nimmer rijden. Ok, pace aanhouden dus, en rustig uitbollen zo gauw we eerste hebben... WRONG! Die kerel zijn tempo begint gewoon vanzelf te zakken!!!!! W TTTTTT FFFFFFFFFFFFFFF??? Op't einde pakte die de eerste bocht van Special Stage R5 tegen 100 (dervoor tegen 150 of zo, Golf GTI met 243 pk), als't al zoveel was. Da's gene racer die SpekBitch, maar nen eersteklas pannekoek. Gene zwans, ik ben er 100% zeker van dat mijn vriendin het beter zou doen. Echt waar, 't is da'k die trut (terug over SpekBitch, die van mij heeft vanmorgen mijn bokes gemaakt dus kan ni veel verkeerd doen ) wss ga nodig hebben om bepaalde auto's te winnen hè, maar die B-Spec mag PD in zijn gat steken. Hèhè, als ge't zo leest
Lol, en maar ranten en B-Dissen, en dan vergeten zeggen dat het de Vette ZR1 RM fully tuned is geworden Serieus, da spel rijdt ZO zalig!! Geen seconde spijt van, echt ni! Downforce volledig opengezet voor de Indianapolis race, hoe da spel dan in de bochten gaat, crimineel snel gewoon! Ik kan ni wachten om da spel eens uit te laten op de Ring, volgens mij gaat da een scherp tijdje worden!
Comment
-
In the latest issue of Japanese gaming magazine Famitsu (via AndriaSang), Kazunori Yamauchi has revealed that [at least some of] GT5’s “standard” cars will be upgraded to “premium” models in future updates to the game. This is good news for many fans who may have initially been disappointed their favorite car didn’t get the “premium” treatment (with a more detailed 3D model and interior view), though we still don’t know, of course, which or how many models will actually be upgraded:Gran Turismo 5 has a mix of gloriously detailed “premium” cars and less detailed “standard cars.” In an interview with Famitsu this week, Polyphony prez Kazunori Yamauchi reveals that there are plans in place to upgrade the standard cars to premium status.
The interview also sheds some light on the upcoming late December update, it seems. I’ll hopefully be getting a look at the interview for myself shortly and will report back if there’s anything else.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb dat met karting. Ik moet enkel nog 1 wedstrijd goud halen (de laatste), maar ik word altijd wel ergens getikt En als het niet zo is maak ik zelf wel eens een slippertje.
Nascar championship heb ik alles goud
Met die controllerkes lukt dat echt niet om constant te blijven hangen in een bocht. Maar ligt allicht ook aan mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenAlles goed? Is dat dan met een stuurtje?
Met die controllerkes lukt dat echt niet om constant te blijven hangen in een bocht. Maar ligt allicht ook aan mij
fingerspitzengefühl.................
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk haat die bandenrestricties. British lightweight, en dan moet je dat met comfortbandjes doen.
Heb juist een Audi Le Mans R10 proto gewonnen... Lekker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenAlles goed? Is dat dan met een stuurtje?
De truck (voor mezelf dan toch) is niet die tjoepen op de controller naar links/rechts duwen maar ze naar linksonder of rechtsonder tegen de rand houden. Op deze manier kan je veel beter je lijn houden, in combinatie met het aanpassen van de autosettings heb ik zo Alle Nascar proeven al goud gehaald.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenfingerspitzengefühl.................Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWat een kutwoord
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenIk had dat in het begin ook, dan vooral bij Nascar.
De truck (voor mezelf dan toch) is niet die tjoepen op de controller naar links/rechts duwen maar ze naar linksonder of rechtsonder tegen de rand houden. Op deze manier kan je veel beter je lijn houden, in combinatie met het aanpassen van de autosettings heb ik zo Alle Nascar proeven al goud gehaald.
Comment
Comment