Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
    Zat er in GT4 ook al een B-spec?

Ik vind het eigenlijk idioot dat er in dit spel ook een manager-onderdeel zit. Had ik liever dat ze dat als apart spel hadden uitgebracht voor de mensen die graag willen managen (zoals bijvoorbeeld Football Manager), of tenminste als apart onderdeel in deze game, waarbij A-spec niets met B-spec te maken heeft. Nu wordt je zowat verplicht om ook die B-spec te doen...

Ik wil zelf met die auto's rijden, en niet m'n tijd verspillen aan een idioot die iedereen voorlaat.
    Eens je wat verder in het B-Spec gebeuren zit is het wel nog cava. En ja, dat zat ook al in de 4.
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Yup, maar wel beter imho.

Toen kon je de B-spec races voor jou laten rijden (bijvoorbeeld endurance).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Yup, maar wel beter imho.

Toen kon je de B-spec races voor jou laten rijden (bijvoorbeeld endurance).
        En de tijd sneller doen gaan!
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          vinox, mijn excuses van da ramme op de ring, maar auto schuifde wa hard weg en kging te vroeg op het gas
          No prob makker, 't was plezant, Veyron powerrrr!!! Die Méganes... Ik kan er mijnen draai ni mee vinden, echt ni, FWD is echt mijn ding ni. Dit is wel een plezante manier om het te leren pertang, 't is echt de max met zovelen online te zijn, sommige races waren weer super close, afhankelijk van't circuit dan.

Anyway, Like The Wind is binnen! Net als de American cup. Ik heb nog geen B-Spec gedaan, dus ben nog lvl 0 dus ik kon die MX5 race ni ff doen. 'k Dacht och, da duurt ni zo lang, tot lvl 5... Nu snap ik waarom iedereen zo geërgerd is door die B-Spec. Pas op, 't valt mee ze, als ze nog ni gestart zijn, dan is de hoop er nog... Dan vertrekken ze, rijd de mijne ne keer of dertig in't gat van iemand, terwijl ik op overtake lig te rammen. Dan uiteindelijk geraakt hij derlangs, maar 't is nipt, dus: increase pace (1x). Resultaat: meneer vliegt uit elken bocht en kan nimmer rijden. Ok, pace aanhouden dus, en rustig uitbollen zo gauw we eerste hebben... WRONG! Die kerel zijn tempo begint gewoon vanzelf te zakken!!!!! W TTTTTT FFFFFFFFFFFFFFF??? Op't einde pakte die de eerste bocht van Special Stage R5 tegen 100 (dervoor tegen 150 of zo, Golf GTI met 243 pk), als't al zoveel was. Da's gene racer die SpekBitch, maar nen eersteklas pannekoek. Gene zwans, ik ben er 100% zeker van dat mijn vriendin het beter zou doen. Echt waar, 't is da'k die trut (terug over SpekBitch, die van mij heeft vanmorgen mijn bokes gemaakt dus kan ni veel verkeerd doen ) wss ga nodig hebben om bepaalde auto's te winnen hè, maar die B-Spec mag PD in zijn gat steken. Hèhè, als ge't zo leest

Lol, en maar ranten en B-Dissen, en dan vergeten zeggen dat het de Vette ZR1 RM fully tuned is geworden Serieus, da spel rijdt ZO zalig!! Geen seconde spijt van, echt ni! Downforce volledig opengezet voor de Indianapolis race, hoe da spel dan in de bochten gaat, crimineel snel gewoon! Ik kan ni wachten om da spel eens uit te laten op de Ring, volgens mij gaat da een scherp tijdje worden!
          Last edited by ; 15/12/2010, 08:22.

Comment

• In the latest issue of Japanese gaming magazine Famitsu (via AndriaSang), Kazunori Yamauchi has revealed that [at least some of] GT5’s “standard” cars will be upgraded to “premium” models in future updates to the game. This is good news for many fans who may have initially been disappointed their favorite car didn’t get the “premium” treatment (with a more detailed 3D model and interior view), though we still don’t know, of course, which or how many models will actually be upgraded:
            Gran Turismo 5 has a mix of gloriously detailed “premium” cars and less detailed “standard cars.” In an interview with Famitsu this week, Polyphony prez Kazunori Yamauchi reveals that there are plans in place to upgrade the standard cars to premium status.
            The interview also sheds some light on the upcoming late December update, it seems. I’ll hopefully be getting a look at the interview for myself shortly and will report back if there’s anything else.

Comment

• Check out these extensive benchmark results to see just how much faster GT5 really is with the installation of an SSD hard-drive in the PS3 console.

als die laadtijden u dwars zitten...........

Comment

• Goh ja, Waitstation 3 hè. Maar da moeter bij pakken imo, 't blijft console gaming. Alleen rot als ge niet kunt restarten, en uwe setup ni goe is bvb.

Comment

• Backup nemen van je savegame gaat inderdaad niet, waar is dat weer voor goed. Ik neem altijd backups van savegames waar ik al uren in gestoken heb (GTAIV en zo)

Comment

• Is om cheaters tegen te gaan, is anders wel makkelijk om even een savegame te downloaden waarin alle auto's reeds zitten.

Comment

• PSN: ScoobyCyr

Voeg me maar toe. Ik heb deze week eindelijk wat tijd om een beetje te spelen.
                      Vrij basis level want nog niet veel tijd gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Ik heb dat met karting. Ik moet enkel nog 1 wedstrijd goud halen (de laatste), maar ik word altijd wel ergens getikt En als het niet zo is maak ik zelf wel eens een slippertje.

Nascar championship heb ik alles goud
                        Alles goed? Is dat dan met een stuurtje?
                        Met die controllerkes lukt dat echt niet om constant te blijven hangen in een bocht. Maar ligt allicht ook aan mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                          Met die controllerkes lukt dat echt niet om constant te blijven hangen in een bocht. Maar ligt allicht ook aan mij

fingerspitzengefühl.................

Comment

• Wat een kutwoord
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                              Wat een kutwoord

jawohl herr Alexx

Comment

• Nein mann, ich wil noch nicht crashen, ich wil noch ein bitje vlammen Hèhè lol trouwens, fingerspitzengefuhl...KUTwoord. Jaja, the mind of an 18 year old hè

Comment

• Iemand die het snapt
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Ik haat die bandenrestricties. British lightweight, en dan moet je dat met comfortbandjes doen.
                                    Echt é, in A-spec reed ik ze in een TVR met 450pk allemaal naar huis maar mijn B-spec piloot kan da spel maar niet onder controle houden.

Heb juist een Audi Le Mans R10 proto gewonnen... Lekker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                      Ik had dat in het begin ook, dan vooral bij Nascar.
                                      De truck (voor mezelf dan toch) is niet die tjoepen op de controller naar links/rechts duwen maar ze naar linksonder of rechtsonder tegen de rand houden. Op deze manier kan je veel beter je lijn houden, in combinatie met het aanpassen van de autosettings heb ik zo Alle Nascar proeven al goud gehaald.

Comment

• Niemand dat zijn Historic car kan missen voor in de Historic race car race op extreme level, a en b spec??

Voeg me toe : NHke

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                          fingerspitzengefühl.................
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Wat een kutwoord
                                          Amai nog ni, ik gebruik dat voor iets anders liever.

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                          Ik had dat in het begin ook, dan vooral bij Nascar.
                                          De truck (voor mezelf dan toch) is niet die tjoepen op de controller naar links/rechts duwen maar ze naar linksonder of rechtsonder tegen de rand houden. Op deze manier kan je veel beter je lijn houden, in combinatie met het aanpassen van de autosettings heb ik zo Alle Nascar proeven al goud gehaald.
                                          Komt dat es op mijne PS3 doen

Comment

Working...
                                          X