Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenVerbind uw headset eens met een usb-kabel? Rechtstreek USB via headset.
Dan naar randapparatuur .. dan is hij nog niet geïnstalleerd denk ik.. want ge moet een schermpje te zien krijgen
Alexxz__ toevoegen
Dan naar COMMUNITY => 'Alexxz__' => en dan op da koffietasje drukken 'lounge' en dan deelnemen
Spelen we rond 19.30u ?
Hij wilt nu niet meer synchroniseren met de PS3. In het begin zou die ring 2 seconden groen moeten blijven, bij mij is ie rood voor 2 seconden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk had er gisteren ook probs mee.. paar keer USB rechtstreek in headset gestoken en plots stond hij ertussen.. vreemd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk had er gisteren ook probs mee.. paar keer USB rechtstreek in headset gestoken en plots stond hij ertussen.. vreemd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWerkt nog steeds niet. Ik krijg hem niet meer in die discovery mode door dat mijn PS3de heasdset nog steeds niet herkend...
Thx. voor Zolder... je weet wel...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
En hier zijn we weer...
Weer 2 uurtjes bezig geweest met license IC-3, wtf man? Beter dan 0:18,356 krijg ik 'm niet (0:18,300 is goud btw). Ik kom wel van 0:18,365 en 0:18,376, er is dus wel iets of wat vordering, maar toch. Ik krijg m'n 2e bocht maar niet perfect gepakt. Eerste heb ik ondertussen onder de knie, al is dat ook altijd maar 50/50 omdat je zo op de limiet moet rijden. Maar dan dat remmen voor de tweede: milliseconde te vroeg, milliseconde te laat (zo voelt het aan althans ), een wereld van verschil. En die keer van m'n beste tijd was m'n eerste bocht dan weer niet perfect.
't Zijn echt 3 perfecte bochten die je moet nemen, kleinste foutje wordt afgestraft. Heb zelfs al ondervonden dat je hier met je buitenste banden over de curbs moet gaan wil je goud halen, binnenste banden alleen is niet voldoende. 't Zit zo tegen de limiet aan dat het niet leuk meer is, voelt meer aan als een loterij precies. Dan ben je blij dat je je ghost kan uitremmen (is hier de bedoeling niet, maar je zit er dan toch weer effe voor ), komt die een seconde later vlot voorbijgeknald.
En af en toe zou ik de ghost toch willen afzetten, te veel afleiding bij momenten. Meer concentreren op de ghost dan op je rijlijnen en rempunten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten't was leuk!
Eerst echt race, dan drifte op topgear track en tenslotte me 8-9 man een uur botsautoke zitten spelen gelijk klein kinderen
Target => Brecht !BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenZijn jullie nog online ? net thuisBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten't was leuk!
Eerst echt race
Comment
-
SCEJ (Sony Japan) has announced that three free cars for Gran Turismo 5 will be available to download from the PlayStation Store on December 24th. The free cars will be “Chrome Line” editions of the Lamborghini Murcielago LP 640, Jaguar XJ13, and a BMW M3 Coupe. Keep in mind this news report has – so far – only come out of Japan (though Japanese gaming site AndriaSang rather confidently states that “Anyone with GT5 will be able to make the download for free.”)
Comment
Comment