Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik blijf wachten op de DBS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
      Altijd leuk!
      Tof...maar ik heb ze al van de Collector's Edition. Konden ze écht geen andere geven
      Hopelijk kan ik ze terug downloaden dan verkoop ik ze gewoon.
      Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
      Audi S3 '02 sold => topic
      Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
      Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk Berichten
        Tof...maar ik heb ze al van de Collector's Edition. Konden ze écht geen andere geven
        Die kan je niet verkopen

Comment

• Eindelijk na mijn nachtdienst de formule GT gevonden heeft me uren geduurd!!!
          7 uur thuis 13.00 vond ik de auto... dan nog een kleine 1,5 uur bezig geweest om de juiste instellingen te installeren! Maar goed heb nu wel wat En inderdaad de mijne is ook blauw helaas...
          nog 2,5 miljoen over dus nu sparen voor de Ferarri F10'10!!!
          Thnx aan de gene voor wie mij de tip gaf!!! _o_

Comment

• Had ook trouwens ticket 1000 gekregen een Tommy Kaira ZZ nog iets ... waarde van 18k :s
            4wd standaard 546pk dus wie weet wat ik kan als je 'm gaat tunen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silk_8 Bekijk Berichten
              Had ook trouwens ticket 1000 gekregen een Tommy Kaira ZZ nog iets ... waarde van 18k :s
              In GT3 was dat toch een van de snelste en beste auto's in het spel.
              BMW X5 45e

Comment

• Kan iemand me vertellen wat een geschikte wagen is voor de Classic car race bij Expert?
                met een opgefokte challenger is het in elk geval hopeloos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                  Kan iemand me vertellen wat een geschikte wagen is voor de Classic car race bij Expert?
                  met een opgefokte challenger is het in elk geval hopeloos
                  Heb diezelfde vraag enkele dagen geleden gesteld (fully tuned Shelby Cobra stelt ook niets voor ). Blijkt dat je dit maar naar het einde van het spel toe kan uitspelen (eerst moet je iets bij extreme reeks winnen dacht ik).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                    Heb diezelfde vraag enkele dagen geleden gesteld (fully tuned Shelby Cobra stelt ook niets voor ). Blijkt dat je dit maar naar het einde van het spel toe kan uitspelen (eerst moet je iets bij extreme reeks winnen dacht ik).
                    had al zo'n vermoeden... dan slaan we hem voorlopig over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                      210 met een Fiat 500'tje
                      Dank u Minoltaaaaa Was echt schitterend gisteren! Toen ik naar buiten kwam met die Tank Car, zelfs ne Ram verplaatste met da ding alsof 't nen bulldozer was En da 500tje vlooooog als ik daarop reed, echt goe gelachen! Het serieuze racen was ook tof ze, al moet ik die Mégane echt nog beter onder de knie krijgen. 'k Heb mijn lijstje eens afgegaan, 'k heb geen enkele FF zelf gekocht Eén ding is zeker, aan Brecht en Kristof69 heb ik een koppel geduchte tegenstanders gevonden, die mannen volgen, zeker op de Ring is een hele opgave, echt plezant!

Straks mss nog ff kassen, maar 't is training vanavond. 'k Ga sowieso nog wa offline doen, 'k moet die trophy met de GT-R op de Ring hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk Berichten
                        Bij de collector's edition :

Audi R8 5.2 FSI quattro Chrome Line Edition
                        BMW M3 Coupe Chrome Line Edition
                        Lamborghini Murcielago LP 640 Chrome Line Edition
                        Mercedes-Benz 300 SL Coupe Chrome Line Edition
                        Shelby Cobra 427 Chrome Line Edition

dus die jag XJ13 is goed meegenomen op de 24ste

Comment

• 't Zal nog ni zijn, dan wacht ik wel voor die historic cup ze!

Comment

• Kan je niet gebruiken daarvoor

Comment

• Idd, ik heb die kar reeds via Facebook. Uitstekende wagen, maar die Chrome dinge wordt ie als recent aanzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Idd, ik heb die kar reeds via Facebook.
                                explain how!

Comment

• Jup, was fun gisterenavond, redelijk intense race op de 'ring. Het idee van een Megane-Cup is wel leuker wellicht, te veel pk op de ring is echt niet goed (veel te veel gras gezien)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                                    explain how!
                                    http://www.granturismo5.nl/Forum/gt5-nieuws/16490-jaguar-xj13-chrome-line-gratis-?limit=10&start=30〈=nl#16684

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silk_8 Bekijk Berichten
                                      Had ook trouwens ticket 1000 gekregen een Tommy Kaira ZZ nog iets ... waarde van 18k :s
                                      Mijn ticket 1000 prijs was een Le Mans Audi R10... Das ook wel een groot verschil tss de twee prijzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Idd, ik heb die kar reeds via Facebook. Uitstekende wagen, maar die Chrome dinge wordt ie als recent aanzien.
                                        Now that's some fkin bullshit dude.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                          Mijn ticket 1000 prijs was een Le Mans Audi R10... Das ook wel een groot verschil tss de twee prijzen.
                                          Als je zo'n ticket krijgt, automatisch opslaan uitschakelen. Als dat gaat En dan enkel bewaren als je de auto leuk vindt. Anders opnieuw opstarten.

Comment

Working...
                                          X