Ik blijf wachten op de DBS
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenAltijd leuk!
Hopelijk kan ik ze terug downloaden dan verkoop ik ze gewoon.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk BerichtenTof...maar ik heb ze al van de Collector's Edition. Konden ze écht geen andere geven
Hopelijk kan ik ze terug downloaden dan verkoop ik ze gewoon.
Comment
-
Eindelijk na mijn nachtdienst de formule GT gevonden heeft me uren geduurd!!!
7 uur thuis 13.00 vond ik de auto... dan nog een kleine 1,5 uur bezig geweest om de juiste instellingen te installeren! Maar goed heb nu wel wat En inderdaad de mijne is ook blauw helaas...
nog 2,5 miljoen over dus nu sparen voor de Ferarri F10'10!!!
Thnx aan de gene voor wie mij de tip gaf!!! _o_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Silk_8 Bekijk BerichtenHad ook trouwens ticket 1000 gekregen een Tommy Kaira ZZ nog iets ... waarde van 18k :s
4wd standaard 546pk dus wie weet wat ik kan als je 'm gaat tunenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk BerichtenKan iemand me vertellen wat een geschikte wagen is voor de Classic car race bij Expert?
met een opgefokte challenger is het in elk geval hopeloos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenHeb diezelfde vraag enkele dagen geleden gesteld (fully tuned Shelby Cobra stelt ook niets voor ). Blijkt dat je dit maar naar het einde van het spel toe kan uitspelen (eerst moet je iets bij extreme reeks winnen dacht ik).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten210 met een Fiat 500'tje
Straks mss nog ff kassen, maar 't is training vanavond. 'k Ga sowieso nog wa offline doen, 'k moet die trophy met de GT-R op de Ring hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk BerichtenTof...maar ik heb ze al van de Collector's Edition. Konden ze écht geen andere geven
Hopelijk kan ik ze terug downloaden dan verkoop ik ze gewoon.
Audi R8 5.2 FSI quattro Chrome Line Edition
BMW M3 Coupe Chrome Line Edition
Lamborghini Murcielago LP 640 Chrome Line Edition
Mercedes-Benz 300 SL Coupe Chrome Line Edition
Shelby Cobra 427 Chrome Line Edition
dus die jag XJ13 is goed meegenomen op de 24ste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIdd, ik heb die kar reeds via Facebook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtenexplain how!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Silk_8 Bekijk BerichtenHad ook trouwens ticket 1000 gekregen een Tommy Kaira ZZ nog iets ... waarde van 18k :s
4wd standaard 546pk dus wie weet wat ik kan als je 'm gaat tunen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIdd, ik heb die kar reeds via Facebook. Uitstekende wagen, maar die Chrome dinge wordt ie als recent aanzien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenMijn ticket 1000 prijs was een Le Mans Audi R10... Das ook wel een groot verschil tss de twee prijzen.
Comment
Comment