Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Multi-millionaire TROPHY - 20,000,000cr

En 20.000.000cr is dan ook de limiet van jouw bankvermogen in gt5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
      Multi-millionaire TROPHY - 20,000,000cr

En 20.000.000cr is dan ook de limiet van jouw bankvermogen in gt5.
      Bij wat staat die?

Comment

• thanks, codes zijn opgehaald :-p

Comment

Multi-millionaire TROPHY - 20,000,000cr
          10.000.000cr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
            Bij wat staat die?

onder- Multi-Millionaire -brons

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
              Die Minolta is de ZIEKSTEN bak da'k ooit in eender welke GT heb gehad!! Just ne 5.42 neergezet op de ring, trillende pollekes nu

En het kan ALTIJD beter..............

Hi there,

3:49.376 lap around Nurburgring Nordschleife onboard Red Bull X1 Prototype.

Using G25 wheel, manual transmission, Skid Recovery Force = On, ABS = 1, all other assists off.

Not a clean lap & missed many apexes...with a cleaner lap, I reckon sub 3:45.xxx is possible.

Enjoy the ride.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Idd, ik heb die kar reeds via Facebook. Uitstekende wagen, maar die Chrome dinge wordt ie als recent aanzien.
                Nie als recent, maar hij heeft gewoon geen jaartal, dus is hij ook niet van voor '79...

Comment

En het kan ALTIJD beter..............

Hi there,

3:49.376 lap around Nurburgring Nordschleife onboard Red Bull X1 Prototype.

Using G25 wheel, manual transmission, Skid Recovery Force = On, ABS = 1, all other assists off.

Not a clean lap & missed many apexes...with a cleaner lap, I reckon sub 3:45.xxx is possible.

Enjoy the ride.
                  Fkin hell

Comment

Fkin hell

zelfs al record me Red Bull X1 Prototypet gevonden 3.29.***

Comment

Dank u Minoltaaaaa Was echt schitterend gisteren! Toen ik naar buiten kwam met die Tank Car, zelfs ne Ram verplaatste met da ding alsof 't nen bulldozer was En da 500tje vlooooog als ik daarop reed, echt goe gelachen! Het serieuze racen was ook tof ze, al moet ik die Mégane echt nog beter onder de knie krijgen. 'k Heb mijn lijstje eens afgegaan, 'k heb geen enkele FF zelf gekocht Eén ding is zeker, aan Brecht en Kristof69 heb ik een koppel geduchte tegenstanders gevonden, die mannen volgen, zeker op de Ring is een hele opgave, echt plezant!

Straks mss nog ff kassen, maar 't is training vanavond. 'k Ga sowieso nog wa offline doen, 'k moet die trophy met de GT-R op de Ring hebben.
                      De races waren inderdaad heel leuk. Jij en Kristof zijn voor mij ook de mensen met wie ik mij het beste kan meten. Is altijd fun. Heb gisteren nog enkele licenties goud kunnen halen. 52X goud nu en 8x zilver, almost there

Comment

zelfs al record me Red Bull X1 Prototypet gevonden 3.29.***
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Als je zo'n ticket krijgt, automatisch opslaan uitschakelen. Als dat gaat En dan enkel bewaren als je de auto leuk vindt. Anders opnieuw opstarten.
                          Super tip!

Ik ben al heel de week aan het wachten op een M3 csl en nu kan ik een M3 GTR kopen, ie is wel fucking duur... Twijfel, twijfel :-s

Comment

• Frustratie....

Er zitten meer dan 1000 wagens in het spel. Hoera hoera hoera. Nu, den helft ervan zijn varianten op den RX-7, de nissan Z of op de GT-R, een kwart ervan zijn compleet waardeloos (al die oude japanese dozen met +/-60pk of de Lupo 1.4....in godsnaam...) en dan heb je er nog een hele nest die echt de max zijn. Maar wat kan je er in godsnaam mee aanvangen?

Ik heb nu een XJ220 racecar. Super zalige wagen. Aja, tof, er is geen enkele race op maat van dat ding. Staat nu mooi te blinken in mijn garage... Dito met bijna alle racewagens tussen de 400 en 700 pk, zeker als ze niet japanees zijn.
                            Er zijn eigenlijk echt véél te weinig races in het spel... Ook voor klein vermogens. Waarom is er ook geen beetle cup of een 2CV cup en ga zo maar die door. Die dingen zitten in het spel, maar je kan er echt niets mee aanvangen. Zo dwaas als iets! Da ze er dan leuke dingen in de plaats in steken, zoals een E30 M3, een Volvo 850 touring car, de laguna van plato uit het BTCC en die A4 van toen der tijd en ga zo maar door.
                            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Zoek eigenlijk een degelijke racewagen te kopen, moet nu die Gran Turismo World Championship bij professioneel beginnen en dan naar experts, iemand tip voor goede wagen?

Comment

• Ik krijg steeds melding dat de tijd en datum niet juist zijn ingame maar kan dat nergens wijzigen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

dat slaat gewoon nergens op

Comment

• Nee idd. Dan vind ik mijn record toch iets representatiever. Da's met nen echten auto, met normale physics. Komaan zeg, zie hoe da door de bochten gaat, echt compleet van de pot gerukt. Wel respect voor de reflexen van die kerel, 't ga allemaal zo gefreakt snel!

Comment

• Ik zit heel de de tijd in het gras of rondjes te maken als ik met Nascar op gewone circuits. De ovaals lukken goed. Ik vind die echt onhandelbaar op trage snelheid.

Comment

• Setup aanpassen voor 't gewoon circuit hè, en zachte banden steken. 'k Vind het zelfs jammer dat ge niet links/rechts apart kunt regelen, dan gaat da nog beter op nen oval!

Comment

• Die Zonda R is zo'n vette bak... in B-spec dan toch...

Ikzelf kan mpet dat ding echt niet rijden

Comment

Working...
                                          X