Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en in da filmpje zie je zo ook goe de rijder zo net zijn stuur NIET vastneemt

waar kan je het automatisch opslaan uitschakelen?
    alvast bedankt... da kan soms wel handig zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
      Ik krijg steeds melding dat de tijd en datum niet juist zijn ingame maar kan dat nergens wijzigen ?
      systeeminstellingen op je playstation zelf en de tijdzone op amsterdam zetten ipv londen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door truyaert Bekijk Berichten
        en in da filmpje zie je zo ook goe de rijder zo net zijn stuur NIET vastneemt

geen mens die die g-krachten aankan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
          systeeminstellingen op je playstation zelf en de tijdzone op amsterdam zetten ipv londen
          Die staat goed...

op men ps3 is het nu 20.34 (wat dus klopt)en ingame 21.34

En het zou vrij stom zijn dat je je klok verkeerd moet zetten om de tijd ingame te laten kloppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door truyaert Bekijk Berichten
            Is één van die dingetjes die ze er vergeten insteken zijn geloof ik...
            Ik las hier dat redelijk wat mensen twijfelen om een PS3 te kopen voor GT5. Als je dan toch geen console hebt, zou ik eerder een Xbox360 kopen voor Forza.
            Ofwel win je met straten voor in GT5, ofwel heb je superwagens, die je dan in bijna geen enkele race kan gebruiken, zoals Tjeu hierboven zegt...
            Plus is de wagenlijst van Forza heel wat leuker voor ons Europeanen. Die Jappen vinden dat wellicht super dat alle soorten Skyline's er in te vinden zijn, voor ons is dat minder belangrijk (E30 M3! F512TR! FXX! 993 GT2! ...)

En die endurance toestanden, weet niet of dat in Forza ook zit, maar races van meerdere uren lang, dat lijkt me te veel van het goede. De fun is er wel af na een half uur of zo, zeker als de races niet spannend genoeg zijn (alweer te moeilijk/te makkelijk, geen tussenweg)

/rant

Comment

Die staat goed...

op men ps3 is het nu 20.34 (wat dus klopt)en ingame 21.34

En het zou vrij stom zijn dat je je klok verkeerd moet zetten om de tijd ingame te laten kloppen.
              zomer/wintertijd zal niet kloppen op je PS3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                zomer/wintertijd zal niet kloppen op je PS3?
                De PS3 zelf geeft het juiste uur aan, dus dat is toch een teken dat het wel juist is.

Maar GT5 geeft een uur later aan

Comment

De PS3 zelf geeft het juiste uur aan, dus dat is toch een teken dat het wel juist is.

Maar GT5 geeft een uur later aan
                  in je opties menu kan je de tijd instellen dacht ik.

Comment

• Sound van de muscle cars is toch echt huilen met de pet op. Triestig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk Berichten
                      Zoek eigenlijk een degelijke racewagen te kopen, moet nu die Gran Turismo World Championship bij professioneel beginnen en dan naar experts, iemand tip voor goede wagen?
                      Fully tuned SLR Mclaren, of RS6 Avant....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                        Bij de collector's edition :

Audi R8 5.2 FSI quattro Chrome Line Edition
                        BMW M3 Coupe Chrome Line Edition
                        Lamborghini Murcielago LP 640 Chrome Line Edition
                        Mercedes-Benz 300 SL Coupe Chrome Line Edition
                        Shelby Cobra 427 Chrome Line Edition

dus die jag XJ13 is goed meegenomen op de 24ste
                        Heb ik dus ook al...via Facebook
                        Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                        Audi S3 '02 sold => topic
                        Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                        Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• B-Spec.... *geeuw*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                            En die endurance toestanden, weet niet of dat in Forza ook zit, maar races van meerdere uren lang, dat lijkt me te veel van het goede.
                            's Pertang heel leuk om met een paar man tesamen te doen, en nen HOOP redbull

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                              Frustratie....

Er zitten meer dan 1000 wagens in het spel. Hoera hoera hoera. Nu, den helft ervan zijn varianten op den RX-7, de nissan Z of op de GT-R, een kwart ervan zijn compleet waardeloos (al die oude japanese dozen met +/-60pk of de Lupo 1.4....in godsnaam...) en dan heb je er nog een hele nest die echt de max zijn. Maar wat kan je er in godsnaam mee aanvangen?

Ik heb nu een XJ220 racecar. Super zalige wagen. Aja, tof, er is geen enkele race op maat van dat ding. Staat nu mooi te blinken in mijn garage... Dito met bijna alle racewagens tussen de 400 en 700 pk, zeker als ze niet japanees zijn.
                              Er zijn eigenlijk echt véél te weinig races in het spel... Ook voor klein vermogens. Waarom is er ook geen beetle cup of een 2CV cup en ga zo maar die door. Die dingen zitten in het spel, maar je kan er echt niets mee aanvangen. Zo dwaas als iets! Da ze er dan leuke dingen in de plaats in steken, zoals een E30 M3, een Volvo 850 touring car, de laguna van plato uit het BTCC en die A4 van toen der tijd en ga zo maar door.
                              Ik zit dus ook met exact hetzelfde gedacht, het lijkt echt dat ze gewoon de helft vergeten zijn?!

Comment

• 's Hier al een paar keer gezegd geweest, maar 'k deel die mening. Mijn favourites zijn buiten de occasionele GT-R en Silvia driftkot allemaal Europees. Da's toch straf da na al die jaren racegames nog ni ene maker VOOR ALLE PLATFORMS (want da gemelk over PS3 vs XBox hebbek wel gehad nu) een game heeft uitgebracht dat alle prachtige eigenschappen van racegames en sims combineert hè. 'k Snap da echt ni. Is da technisch onmogelijk? Spreken ze dan ni genoeg publiek aan? 'k Zou toch 't tegendeel denken. Dus, 'k ga ff utopisch doen en dromen over een game dat:

• Max 200 auto's heeft, maar dan wel allemaal wannahaves. Geen 34 versies van eender welke auto. Van de 200 een 70tal LMP-GT1-GT2-GT3's, en ook wa open wheelers zoals F3 en Formula BMW
                                • Een 50 tal circuits (ni 10 circuits in 5 layouts...) bevat van over heel de wereld, en zeker de klassiekers die vaak vergeten worden (Road Atlanta, Bathurst, enz)
                                • Het damage model van Dirt of nog beter, Burnout! (maar dan ook met mechanische schade enz)
                                • De physics van een sim als rFactor of GTR, maar aanpasbaar naar simpele arcady physics zodat iedereen content is. Da's makkelijk te doen met assists en twee models, zoals eigenlijk GT5P had
                                • De graphics van de premiums van Gran Turismo
                                • Gevarieerde inhoud, met échte raceklasses en dus ook kampioenschappen, maar ook aparte racekes, waar ge dan genoeg geld voor krijgt om geen enkele race 2 keer te moeten doen

Voor zo'n game zou ik nu veel betalen zie. 'k Blijf echter bij mijn mening, 't is overduidelijk da't een jappenspel is, en soms stoor ik me daar wel een beetje aan. Neemt ni weg da'k mij nog altij amuseer ze, 'k heb al weken geen andere games meer gespeeld (behalve na 6u racen of zo, ff een zombieke )

Comment

• Heeft iedereen dat dat zijne B-spec eerst eens probeerd of hij een geest geworden is en door de auto voorhem kan rijden en dan pas probeerd er langs te rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                                    Heeft iedereen dat dat zijne B-spec eerst eens probeerd of hij een geest geworden is en door de auto voorhem kan rijden en dan pas probeerd er langs te rijden?
                                    Jups, doen ze idd als ze nog achterlijk zijn. Eens ze tot meer dan tien kunnen tellen gaat dat al vlotter. En eens vanaf level 16-17 zijn ze menselijk goed of zelf beter. Maar ja, eerst moede die ergelijke fase door. En er hard op roepen of nog harder op de knoppen rammen brengt geen soelaas, enkel nog meer ergernis...
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Iemand zin in een Cizeta V16? Heb er al drie ..

Comment

• Heb net bij iemand de hele avond Rfactor gespeeld, pffff Weg met GT5

Comment

• Ja age goed zijt met een stuurke, is da idd bere plezant. Alleen is't qua inhoud ni da hè. Der zouden wa meer kampioenschappen moeten inzitten enzo. Dermee da'k hierboven zei, de inhoud van GT5, met de physics en sounds van rFactor. Welke mods hebt ge allemaal gereden? Toch de Corvette C6R eens gepakt?

Comment

Working...
                                          X