Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• A few minutes ago i finished Level 40 in the A-Spec mode. I have to mention that it took almost forever and over 30 Million XP points to get there. The prize car given to me was a Ferrari 2010 Formula One Race Car, i also got a RUF, better known as tunes Porsche (Ultra Turbo or 911 GT-R9, i believe) prototype for completing the Endurance level.

I am only at Level 32 at B-Spec so i dont know what will await me on winning Level 40, nor do i know what price car will be awarded.
    Gran Turismo 5 is a let down so far, considering the 5 years of developement. However i am waiting for more updates and patches to come, such as 1.04 as I believe will introduce Leaderboards. Greetings from Northern-Sweden! Holger van de Linde

Comment

• Als Vinox vanavond slechts is, ik weet van niks he manne
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
        Ja age goed zijt met een stuurke, is da idd bere plezant. Alleen is't qua inhoud ni da hè. Der zouden wa meer kampioenschappen moeten inzitten enzo. Dermee da'k hierboven zei, de inhoud van GT5, met de physics en sounds van rFactor. Welke mods hebt ge allemaal gereden? Toch de Corvette C6R eens gepakt?
        nog niet met de C6.R kunnen rijden. Morgen doe ik met 4 man online een 8 uurs race op Daytona road course met de Porsche RS Spyder LMP2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
          B-Spec.... *geeuw*
          Je moet het weten te combineren. Ik ben vandaag aan een website bezig, en er moest hier nog gestofzuigd worden ook dus heb ik dat ook maar gedaan. Ondertussen is mijn B-spec rijder aan het racen Zonder instructies, zo leren ze het !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Je moet het weten te combineren. Ik ben vandaag aan een website bezig, en er moest hier nog gestofzuigd worden ook dus heb ik dat ook maar gedaan. Ondertussen is mijn B-spec rijder aan het racen Zonder instructies, zo leren ze het !
            Ze worden er wel humeurig van, als je ze gewoon links laat liggen. En van hun eigen kunnen ze voor geen meter rijden. Pas na kordate commando's van een man bakken ze er iets van. Of als je ze natuurlijk in een bom steekt, dan lukt het ook. Snel rechtuit en geen bochtentechniek. Hmmmm... Racers met vrouwelijke hormonen me dunkt...
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Minst van mijn zorgen. Pijltjes staan bij alle drie naar beneden, maar ze winnen wel. Dat is het belangrijkste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                Als Vinox vanavond slechts is, ik weet van niks he manne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                  Ze worden er wel humeurig van, als je ze gewoon links laat liggen. En van hun eigen kunnen ze voor geen meter rijden. Pas na kordate commando's van een man bakken ze er iets van. Of als je ze natuurlijk in een bom steekt, dan lukt het ook. Snel rechtuit en geen bochtentechniek. Hmmmm... Racers met vrouwelijke hormonen me dunkt...

Moest hem de hormonen van Sabine Schmitz hebben......dan zouden de mannelijke AI..

Comment

• Vanavond nog wat racekes? Nog eens megane oa

Comment

• Ik doe nog wel eens mee
                      BMW X5 45e

Comment

• stoffel_69 zal er ook zijn

Comment

• Iedereen die wilt meedoen, 19 uur in mijn lounge. Mijn PSN is BrechtDecancq

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                            's Hier al een paar keer gezegd geweest, maar 'k deel die mening. Mijn favourites zijn buiten de occasionele GT-R en Silvia driftkot allemaal Europees. Da's toch straf da na al die jaren racegames nog ni ene maker VOOR ALLE PLATFORMS (want da gemelk over PS3 vs XBox hebbek wel gehad nu) een game heeft uitgebracht dat alle prachtige eigenschappen van racegames en sims combineert hè. 'k Snap da echt ni. Is da technisch onmogelijk? Spreken ze dan ni genoeg publiek aan? 'k Zou toch 't tegendeel denken. Dus, 'k ga ff utopisch doen en dromen over een game dat:

• Max 200 auto's heeft, maar dan wel allemaal wannahaves. Geen 34 versies van eender welke auto. Van de 200 een 70tal LMP-GT1-GT2-GT3's, en ook wa open wheelers zoals F3 en Formula BMW
                            • Een 50 tal circuits (ni 10 circuits in 5 layouts...) bevat van over heel de wereld, en zeker de klassiekers die vaak vergeten worden (Road Atlanta, Bathurst, enz)
                            • Het damage model van Dirt of nog beter, Burnout! (maar dan ook met mechanische schade enz)
                            • De physics van een sim als rFactor of GTR, maar aanpasbaar naar simpele arcady physics zodat iedereen content is. Da's makkelijk te doen met assists en twee models, zoals eigenlijk GT5P had
                            • De graphics van de premiums van Gran Turismo
                            • Gevarieerde inhoud, met échte raceklasses en dus ook kampioenschappen, maar ook aparte racekes, waar ge dan genoeg geld voor krijgt om geen enkele race 2 keer te moeten doen

Voor zo'n game zou ik nu veel betalen zie. 'k Blijf echter bij mijn mening, 't is overduidelijk da't een jappenspel is, en soms stoor ik me daar wel een beetje aan. Neemt ni weg da'k mij nog altij amuseer ze, 'k heb al weken geen andere games meer gespeeld (behalve na 6u racen of zo, ff een zombieke )
                            Klinkt zalig, maar waarschijnlijk kan 1 developer nooit aan voldoende licenties geraken om dit alles in 1 spel te kunnen steken. Anders zou ik niet weten waarom dat nog niet in uitgekomen...

Comment

• Kzou ook nog wel eens meedoen alsek mag
                              Ben wel ne noob in GT5
                              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                                Kzou ook nog wel eens meedoen alsek mag
                                Ben wel ne noob in GT5
                                Gewoon meedoen!

in het begin wordt er wel deftig geraced maar tegen het einde is het meer gewoon wat spelen.
                                BMW X5 45e

Comment

• Naar het einde toe wordt er een Fiat 500 geduwd met een Dodge Ram en dergelijke

Comment

• Kweet ,kwas erbij
                                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Lounge is aangemaakt, iedereen welkom
                                      Mijn PSN staat een paar posts hier boven.

Comment

• Ik kom binne een kwartiertje ook af

Comment

• In welke room spelen jullie zo?

Comment

Working...
                                          X