Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
    Ze lukken wel maar meestal niet op goud, de license testen net van hetzelfde. Goud halen is soms zo frustrerend.
    Zilver lukt mij meestal met gemak. Goud is vaak nipt op een paar hondersten.

Comment

• Waar kan je eigenlijk een DTM-car krijgen? Ik zou d'r eigenlijk eentje willen hebben om het DTM kampioenschap te doen...

Comment

• 2dehands.
        Ik heb mijn Alfa terug gekregen van grizzly, lenen?

Iemand trouwens een Formula GT in de aanbieding voor mij?

Comment

• Eerste 2 licenties volledig goud.

ABS uitzetten did the trick, ongelooflijk hoeveel je daarmee wint.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
            Waar kan je eigenlijk een DTM-car krijgen? Ik zou d'r eigenlijk eentje willen hebben om het DTM kampioenschap te doen...
            Tweedehands, of een of andere Lexus in race-uitvoering. Tweedehands moet je rekening houden met minstens 900.000 dat je moet spenderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Tweedehands, of een of andere Lexus in race-uitvoering. Tweedehands moet je rekening houden met minstens 900.000 dat je moet spenderen.
              En je kunt dat niet meer verkopen...

Comment

• Die GT-rally events zijn toch echte money-catchers... Met m'n oude Lancia Delta rally car, 448 pk op 890 kg, rij je die mannen met 10+sec voorsprong naar huis en je hebt telkens over de 100k credits

Alleen gister blokkeerde m'n spel in de voorlaatste ronde...

Comment

• Eindelijk die Historic Racing Car Cup kunnen winnen. Met een 2de hands Z06 van '63 die koste wel 773.000 maar nu heb ik het eindelijk. Als B-spec eindelijk goed is win je wel mooie wagens.

Comment

• Mijn B-spec rijder kan het niet met zo'n historic car, is 12des op 58 seconden van de eerste

Comment

• B-spec heb ik dat nog niet laten doen maar ik vrees er ook voor.

Comment

• Ik heb al bijna alles, maar geloof het of niet, die Like the wind lukt me dus niet he Iemand een suggestie van auto?

Ik had het bijna met m'n fully loaded ZR1, alleen rooktie z'n slicks te snel op waardoor de grip echt slecht was de laatste 2 ronden... Nu ik z'n race-upgrade gedaan heb, is 'm véél trager

Comment

• Mazda Furai
                          Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                          Audi S3 '02 sold => topic
                          Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                          Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Met welke instellingen dan? Want ik kan die blijkbaar niet zo goed onder controle houden.

Comment

• Downforce op maximum en max getuned.

Comment

• En abs en esp?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                  Ik had het bijna met m'n fully loaded ZR1, alleen rooktie z'n slicks te snel op waardoor de grip echt slecht was de laatste 2 ronden... Nu ik z'n race-upgrade gedaan heb, is 'm véél trager
                                  Bandenslijtage is er toch niet?

Enkel online en endurance races.

Mijn ZR-1 heeft 918pk en weegt 1100kg met die race upgrade. Rijdt oké.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                                    En abs en esp?
                                    ABS op 1 en ESP af.

Comment

• sommige dingen zijn toch echt te belachelijk voor woorden....

Ik kan nu eindelijk meedoen aan supercar festival (niv 24).
                                      De max, eindelijk kan ik mijn racecarren genre Skyline calsonic en mijn XJ220 racecar eens gebruiken!
                                      Ik bekijk de concurentie, en idd, allemaal 5-600pk en een 1100-1300 kilo. Perfect!
                                      Behalve 1 van de 12 carren.... Die blijkt de XJR9 LM race car te zijn die +900pk heeft voor -1000kilo.....

Ma echt, WTF???!!!! Wie zijn klote idee is dat om zo een car tussen de rest te steken? Dat slaat toch nergens op...

Op een race van 27min ben ik 5de geworden. De XJR was 26 sec sneller dan de 2de (Ford GT LM)en was maar liefst 1m21s sneller dan mij.... Compleet belachelijk.... De 7 wagens die achter mij zaten zijn allemaal binnen de 10 seconden achter mij geëindingd, dus dat was echt wel een mega spannende strijd met heel veel plaats wissels. Zo zou het altijd moeten zijn. Waarom dat ze zo een idiote startgrid samen stellen begrijp ik toch niet zenne.... Ze kunnen er dan even goed een one on one race van maken
                                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Wie wil er hier één dagje zijn Minolta aan mij uitlenen?

Grtz..

PSN : NHke

Comment

• Ben het beu, Granturismo gaat de kast in , PS3 misschien ook maar de verkoop in gooien...
                                          Terug overschakelen op pc volledig. Maat van me is nu een pc voor me aan het samenstellen en dan er terug tegen aan met Rfactor, iRacing
                                          Last edited by ; 19/12/2010, 17:45.

Comment

Working...
                                          X