Oorspronkelijk geplaatst door Japy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenWaar kan je eigenlijk een DTM-car krijgen? Ik zou d'r eigenlijk eentje willen hebben om het DTM kampioenschap te doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenTweedehands, of een of andere Lexus in race-uitvoering. Tweedehands moet je rekening houden met minstens 900.000 dat je moet spenderen.
Comment
-
Ik heb al bijna alles, maar geloof het of niet, die Like the wind lukt me dus niet he Iemand een suggestie van auto?
Ik had het bijna met m'n fully loaded ZR1, alleen rooktie z'n slicks te snel op waardoor de grip echt slecht was de laatste 2 ronden... Nu ik z'n race-upgrade gedaan heb, is 'm véél trager
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenIk had het bijna met m'n fully loaded ZR1, alleen rooktie z'n slicks te snel op waardoor de grip echt slecht was de laatste 2 ronden... Nu ik z'n race-upgrade gedaan heb, is 'm véél trager
Enkel online en endurance races.
Mijn ZR-1 heeft 918pk en weegt 1100kg met die race upgrade. Rijdt oké.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk BerichtenEn abs en esp?Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
sommige dingen zijn toch echt te belachelijk voor woorden....
Ik kan nu eindelijk meedoen aan supercar festival (niv 24).
De max, eindelijk kan ik mijn racecarren genre Skyline calsonic en mijn XJ220 racecar eens gebruiken!
Ik bekijk de concurentie, en idd, allemaal 5-600pk en een 1100-1300 kilo. Perfect!
Behalve 1 van de 12 carren.... Die blijkt de XJR9 LM race car te zijn die +900pk heeft voor -1000kilo.....
Ma echt, WTF???!!!! Wie zijn klote idee is dat om zo een car tussen de rest te steken? Dat slaat toch nergens op...
Op een race van 27min ben ik 5de geworden. De XJR was 26 sec sneller dan de 2de (Ford GT LM)en was maar liefst 1m21s sneller dan mij.... Compleet belachelijk.... De 7 wagens die achter mij zaten zijn allemaal binnen de 10 seconden achter mij geëindingd, dus dat was echt wel een mega spannende strijd met heel veel plaats wissels. Zo zou het altijd moeten zijn. Waarom dat ze zo een idiote startgrid samen stellen begrijp ik toch niet zenne.... Ze kunnen er dan even goed een one on one race van makenOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment