Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    A-spec heb je geen bandenslijtage of benzineverbruik.
    Enkel online en endurance.

Jij zult het wel verwarren met de temperatuur ofzo?
    Ahzo, mja, vorige keer hadden we dat online, dus ik dacht dat dat ingame ook zou zijn.

Comment

• Inderdaad, online vreet mijn Veyron zijn banden op op 2 rondjes autumn mini

Comment

• Of 1 minuut donuts in 2de

Comment

• Versie 1.05 is online. Patch van 608mb!

Comment

• En er is weer een update ,het lijkt alsof ik ineens meer unlocked heb.

Comment

• wat een onzin... ik gooi dat ding nog ooit men raam uit van al die kutupdates.

Comment

• wauw, ik heb mezelf echt in de nesten gewerkt... Zit dus maar de spelen voor die Like the wind, maar kan maar niet winnen... Heb al m'n geld opgedaan aan een fully loaded Mclaren F1... die houd voor geen meter baan op die Oval... Dan maar uit miserie om wat te sparen een Nascar gekocht voor het Championship.. en nu rijden die dingen voor geen meter

Daarnet ga ik kijken bij de occasie dealer... staat er een Furai te koop... aarggh, daar sta ik dan met m'n 200 000 Cr.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                  wauw, ik heb mezelf echt in de nesten gewerkt... Zit dus maar de spelen voor die Like the wind, maar kan maar niet winnen... Heb al m'n geld opgedaan aan een fully loaded Mclaren F1... die houd voor geen meter baan op die Oval... Dan maar uit miserie om wat te sparen een Nascar gekocht voor het Championship.. en nu rijden die dingen voor geen meter

Daarnet ga ik kijken bij de occasie dealer... staat er een Furai te koop... aarggh, daar sta ik dan met m'n 200 000 Cr.
                  Als je die Like the wind wil winnen zonder een echte 'race car' dan moet je voor de ZR1 in race mod gaan, daar kan je het nipt mee winnen. Nascar is ook goed voor het American championship... Je wint er trouwens gewoon 1 als je de Gordon challenges overal goud hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                    Versie 1.05 is online. Patch van 608mb!

The main contents of the update are as follows:

Seasonal Events
                    [Seasonal Events] have been added to the upper left side of the [GT Mode] - [GT Life] screen. From here you can participate in official online events from the Polyphony Digital team. In these events, all participants under the same regulations, and if you complete the event you will win rewards and experience. In Time Trials and Drift Trials, compete on the leader boards with players around the world.

Online Dealership
                    An [Online Dealership] has been added to the left center of the screen. In here you will find popular and rare used cars. You might just come across that one car you've always been looking for, that you haven't been able to find in the used car dealership.

Online Race Rewards and Experience
                    When you complete a race in the open lobby or my lounge, you will now gain rewards and experience points. Therefore if you are focused more on playing online, you'll still be able to gain rewards and levels that you need to progress in GT Life.

Driving Distance and Number of wins in Online Races
                    The driving distance and number of wins you achieve when you complete a race in Open lobby or My lounge will now affect your stats in Profile and the Garage. Here again the results from your online play will cumulate within GT Life

Improved Rewards
                    The rewards for winning races in Both A-Spec and B-Spec in GT mode- GT Life have been increased for a limited time only. This applies until the end of January 2011. This is a great chance for those who were previously have difficulties getting ahead in the game, due to lack of funds for tuning and purchasing required cars.

Race Information Display
                    Is now available in the Start-Quick Options. You can also see this in Race Display in Options.

Save Data Backup
                    You can now copy and restore your save data. For details please refer to the in-game Manual

Personal BGM (menu)
                    From [options]-[hardware]-[Audio], it is now possible to set the Personal BGM (menu). This can also be accessed from the Music Library within GT Mode.

Car Name Change
                    The official name of the "Red Bull X1" has been changed to "Red Bull X2010"

Integration within the website
                    THe main features within GT Mode - Community can now be accessed through the "Gran-Turismo.com Official Website.

Important Note
                    We have made improvements to the Log within GT Mode - Community section,
                    in order to make its operation more stable. Please note that the information that was here before the update has been reset.

Some contents of the update will not be applied unless you sign into the Playstation Network when you play the game
                    Last edited by ; 20/12/2010, 15:41.

Comment

• update rules!

Je kan nu na het beïndigen van een race direct opnieuw beginnen, zonder er uit te gaan en opnieuw te moeten laden. Er is nu ook een online 2de hands dealership waar je ondermee een nest DTM wagens kan kopen (A4, CLK,...) én de Formula Grand Tourismo. Die laastste kost een "aanvaardbare" 4.8miljoen.
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                        wat een onzin... ik gooi dat ding nog ooit men raam uit van al die kutupdates.
                        Dat is pas onzin. Wees blij dat ze updates uitbrengen, dan wordt het mss nog wat beter.

Comment

• Idd.. en de update is echt goed..
                          races waar je veel geld mee verdient, mits juiste type auto.
                          Eindelijk geld en XP tijdens online races
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Dat is pas onzin. Wees blij dat ze updates uitbrengen, dan wordt het mss nog wat beter.
                            bijna wekelijks gaat er naar mijn mening ver over. Als je dagelijks aan het gamen bent zal het wel niet zo storend zijn, maar als je af en toe een race wilt doen en je moet telkens een 15min wachten vanwege updates, dan vreet je die controller bijna op van frustratie.

Comment

• Net Like the Wind uitgereden met een race Z06.
                              Redelijk vlot nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                                bijna wekelijks gaat er naar mijn mening ver over. Als je dagelijks aan het gamen bent zal het wel niet zo storend zijn, maar als je af en toe een race wilt doen en je moet telkens een 15min wachten vanwege updates, dan vreet je die controller bijna op van frustratie.
                                Ik kan mij dat wel voorstellen, maar liever dat ze ze snel uitbrengen dan dat we er weken moeten op wachten. Want het is wel degelijk om tekortkomingen uit het spel te halen.

Comment

• Blijkbaar kan je nu ook terugspoelen in de replays. Iemand die dit kan verifiëren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Ik kan mij dat wel voorstellen, maar liever dat ze ze snel uitbrengen dan dat we er weken moeten op wachten. Want het is wel degelijk om tekortkomingen uit het spel te halen.
                                    dat klopt ook wel, en uiteindelijk hebben we er alleen maar profijt van... maar op het moment zelf is het

Comment

• Oehhh, update! Net als ik het spel beu was! Update komt net op tijd

Comment

• Ik heb net de updates geinstalleerd en ik kreeg een C63 AMG en een 190EVO II
                                        BMW X5 45e

Comment

• AMG challenges
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X