Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenupdate rules!
Je kan nu na het beïndigen van een race direct opnieuw beginnen, zonder er uit te gaan en opnieuw te moeten laden. Er is nu ook een online 2de hands dealership waar je ondermee een nest DTM wagens kan kopen (A4, CLK,...) én de Formula Grand Tourismo. Die laastste kost een "aanvaardbare" 4.8miljoen.
Comment
-
Die auto's vernieuwen na een tijd kwam er bij mij op 't scherm .
Kan je enkele races die je al gedaan hebt nu opnieuw doen voor meer geld? of is het enkel races die je nog niet hebt gedaan ,nu meer waard zijn ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenNet Like the Wind uitgereden met een race Z06.
Redelijk vlot nog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenleg me dan 's uit hoe ge dat gedaan hebt... Ik probeer constant met een race ZR1... en die fucking Oval lukt me niét... de auto word constant tegen de muur gezogen in de bochten, of verliest snelheid... Die andere karren plakken precies op de weg met rails
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIk heb het zelf niet met de ZR1 gedaan maar heb een youtube filmpje gezien waar men er mee reed op de oval en die kerel keek constant achteruit en als er 1 aanstalte maakte om voorbij te steken dan blokkeerde 'm die... Ik wil je ook altijd de Minolta lenen hoor, dan rij je ze allemaal los. Wat is je PSN?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenleg me dan 's uit hoe ge dat gedaan hebt... Ik probeer constant met een race ZR1... en die fucking Oval lukt me niét... de auto word constant tegen de muur gezogen in de bochten, of verliest snelheid... Die andere karren plakken precies op de weg met rails
In de bochten pak je ze allemaal dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenDerstrak met de Wernercupra geraced! ID = Wernerturbo.
Wernerturbo met of zonder 'punt' ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenDa's vriendelijk, maar m'n online werkt niet... m'n kabel is kapot en via WiFi vind 'm de thuisrouter wel, maar als ik de WEP-key ingeef (zoals bij m'n laptop, GSM, pc etc..) dan zegt 'm dat er iets niet klopt met de hexadecimalen ofzoiets... Terwijl hét wel dat password is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIk heb het zelf niet met de ZR1 gedaan maar heb een youtube filmpje gezien waar men er mee reed op de oval en die kerel keek constant achteruit en als er 1 aanstalte maakte om voorbij te steken dan blokkeerde 'm die... Ik wil je ook altijd de Minolta lenen hoor, dan rij je ze allemaal los. Wat is je PSN?
kevin-w_11BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenDie Z06 met race conversion. Daar gooi je dan weer alle tuning op die je kan. Gearbox afstellen op 400km/h en de ophanging zeer stevig zetten. (weinig veerkracht, dempers hard en een hoopje camber). Downforce op het maximum, zowel voor als achter.
In de bochten pak je ze allemaal dan.
Ow yeah, ik het net gedaan met een Mclaren F1 ! Downforce, veerkracht, overbrenging etc.
Comment
-
PSN: Cosworth_Jonas (als je hem wil uitlenen tenminste heb wel geen idee hoe dat werkt)
Comment
-
edit:
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenge moogt die naar mij sturen als ge wilt , zat ook te kloten met die ZR1
kevin-w_11
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenGe moet geen ZR1 nemen maar de C6 Z06.
Spel plakt op de baan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenge moogt die naar mij sturen als ge wilt , zat ook te kloten met die ZR1
kevin-w_11
Comment
Comment