Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    AMG challenges
    Kreeg ook net die 190 Evo en nog een CLK GTR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
      update rules!

Je kan nu na het beïndigen van een race direct opnieuw beginnen, zonder er uit te gaan en opnieuw te moeten laden. Er is nu ook een online 2de hands dealership waar je ondermee een nest DTM wagens kan kopen (A4, CLK,...) én de Formula Grand Tourismo. Die laastste kost een "aanvaardbare" 4.8miljoen.
      Idd, scheelt een pak in tijd. BVB bij american championship krijg je nu voor 1 race 117000 ip 97000. Ideaal om wat geld te verdienen. En zoals je zegt kan je na de race direct terug starten. Online dealership is idd ook iets goed, kan ik die formula GT een pak sneller bemachtigen. Blijven die ook staan die karren of refreshed dat ook?

Comment

• Die auto's vernieuwen na een tijd kwam er bij mij op 't scherm .

Kan je enkele races die je al gedaan hebt nu opnieuw doen voor meer geld? of is het enkel races die je nog niet hebt gedaan ,nu meer waard zijn ?
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Krijg je dan ook het geld dat je gemist hebt (doordat je nu meer krijgt) van alle races die je al gedaan hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
            Net Like the Wind uitgereden met een race Z06.
            Redelijk vlot nog.
            leg me dan 's uit hoe ge dat gedaan hebt... Ik probeer constant met een race ZR1... en die fucking Oval lukt me niét... de auto word constant tegen de muur gezogen in de bochten, of verliest snelheid... Die andere karren plakken precies op de weg met rails

Comment

• Wordt er dezen avond online gereden?
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                leg me dan 's uit hoe ge dat gedaan hebt... Ik probeer constant met een race ZR1... en die fucking Oval lukt me niét... de auto word constant tegen de muur gezogen in de bochten, of verliest snelheid... Die andere karren plakken precies op de weg met rails
                Ik heb het zelf niet met de ZR1 gedaan maar heb een youtube filmpje gezien waar men er mee reed op de oval en die kerel keek constant achteruit en als er 1 aanstalte maakte om voorbij te steken dan blokkeerde 'm die... Ik wil je ook altijd de Minolta lenen hoor, dan rij je ze allemaal los. Wat is je PSN?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                  Ik heb het zelf niet met de ZR1 gedaan maar heb een youtube filmpje gezien waar men er mee reed op de oval en die kerel keek constant achteruit en als er 1 aanstalte maakte om voorbij te steken dan blokkeerde 'm die... Ik wil je ook altijd de Minolta lenen hoor, dan rij je ze allemaal los. Wat is je PSN?
                  Da's vriendelijk, maar m'n online werkt niet... m'n kabel is kapot en via WiFi vind 'm de thuisrouter wel, maar als ik de WEP-key ingeef (zoals bij m'n laptop, GSM, pc etc..) dan zegt 'm dat er iets niet klopt met de hexadecimalen ofzoiets... Terwijl hét wel dat password is...

Comment

Die Z06 met race conversion. Daar gooi je dan weer alle tuning op die je kan. Gearbox afstellen op 400km/h en de ophanging zeer stevig zetten. (weinig veerkracht, dempers hard en een hoopje camber). Downforce op het maximum, zowel voor als achter.
                    In de bochten pak je ze allemaal dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                      Derstrak met de Wernercupra geraced! ID = Wernerturbo.
                      Haha, dien ga ik toevoege
                      Wernerturbo met of zonder 'punt' ?
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Da's vriendelijk, maar m'n online werkt niet... m'n kabel is kapot en via WiFi vind 'm de thuisrouter wel, maar als ik de WEP-key ingeef (zoals bij m'n laptop, GSM, pc etc..) dan zegt 'm dat er iets niet klopt met de hexadecimalen ofzoiets... Terwijl hét wel dat password is...
                        Vreemd ik kon gewoon m'n wepkey ingeven en klaar. Er bestaan echter wel wep-hex converters online maar ik heb geen zin om dat uit te zoeken.

Comment

• Is er iemand die een goede wagen heeft om de historic B-spec uit te rijden? ik heb voor A-spec van iemand eentje mogen lenen maar ben dus vergeten er de b-spec ook mee te rijden

Comment

ge moogt die naar mij sturen als ge wilt , zat ook te kloten met die ZR1

kevin-w_11
                            BMW X5 45e

Comment

• Ge moet geen ZR1 nemen maar de C6 Z06.
                              Spel plakt op de baan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                Die Z06 met race conversion. Daar gooi je dan weer alle tuning op die je kan. Gearbox afstellen op 400km/h en de ophanging zeer stevig zetten. (weinig veerkracht, dempers hard en een hoopje camber). Downforce op het maximum, zowel voor als achter.
                                In de bochten pak je ze allemaal dan.

Ow yeah, ik het net gedaan met een Mclaren F1 ! Downforce, veerkracht, overbrenging etc.

Comment

Ik zit ook nog te tjollen met mijn ZR1...

PSN: Cosworth_Jonas (als je hem wil uitlenen tenminste heb wel geen idee hoe dat werkt)

Comment

• edit:

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

kevin-w_11
                                    Iemand was me voor
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                    Ge moet geen ZR1 nemen maar de C6 Z06.
                                    Spel plakt op de baan.
                                    Bon, deze heb ik ook... Straks eens proberen met die instellingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

kevin-w_11
                                      Jot aangezien fantastic geen PSN heeft wil ik die wel naar u sturen. Als je daarmee like the wind hebt gewonnen stuur 'm dan direct terug en kan je de jouwe aan den andere hierboven lenen.

Comment

• Iemand btw een idee hoe je die Redbull X1 krijgt?

Comment

• Vanaf level 30 kun je bij de special events de Vettel challenge doen. Als je daar alles goud haalt krijg je de X1

Comment

Working...
                                          X