Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe schaduwen zouden ook verbeterd moeten zijn !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenJot aangezien fantastic geen PSN heeft wil ik die wel naar u sturen. Als je daarmee like the wind hebt gewonnen stuur 'm dan direct terug en kan je de jouwe aan den andere hierboven lenen.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenJot aangezien fantastic geen PSN heeft wil ik die wel naar u sturen. Als je daarmee like the wind hebt gewonnen stuur 'm dan direct terug en kan je de jouwe aan den andere hierboven lenen.
merciBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenvoila terug gestuurd, ging heel vlotjes
merci
Cosworth_Jonas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIemand die online wilt rijden? Mijn lobby is openSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenKan je mij die dan even sturen?
Cosworth_JonasBMW X5 45e
Comment
-
Man man man ,miserie.
Nooit geen problemen gehad met de PS3, nu met die update van GT5 geraak ik niet meer in de game ,de ene vastloper na de andere.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenMan man man ,miserie.
Nooit geen problemen gehad met de PS3, nu met die update van GT5 geraak ik niet meer in de game ,de ene vastloper na de andere.
Kost centen om te maken ze... Nieuwe cilinderkop, piston, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenMoeje de Nordschleife vrijspelen mss??
Ik heb die niet staan bij de arcade mode..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenDa's met de AMG-challenges dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie seizoen specials zijn ook niet zo simpel, met de Fiat 500 derdes op 15 seconden ..
De laatste met de GT-R is mijn beste voorlopig 2de. Die op Indy moet ik nog aan beginnen.
Comment
Comment