Ik had geen oil check mogen doen op mijn GT-R, 8pk teveel nu
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDe eerste 3 challenges heb ik al goud
De laatste met de GT-R is mijn beste voorlopig 2de. Die op Indy moet ik nog aan beginnen.
met die fiatjes ook 3es, met die GT-R pas 6des en ik wouw aan da event met de CRZ beginnen maar blijkbaar heb ik 1 pk teveel door die oil changeBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDe eerste 3 challenges heb ik al goud
De laatste met de GT-R is mijn beste voorlopig 2de. Die op Indy moet ik nog aan beginnen.
verander je veel aan de wagens? Bij de fiat heb ik enkel de luchtfilter en het gewicht aangepast. Bij de honda ook nog es een sportvering en andere koppelingsplaten. Dito bij RX-7 + andere versnellingsbak. Maar die laatste zit echt geen goud in. Versliest veel te snel tractie...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenIemand die ff zijn Minolta kan missen... ?
Cosworth_Jonas
en dan zal hij die wel terug sturen naar mij hopelijk
Wat is uw psn?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenMOTAM
Alvast bedanktBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk BerichtenDus ik ga in gt5 niet met 2 op de ring kunnen in de regen of in het donker?
In het donker wel eh, op die special stage routes.
Maar veranderend licht op de ring... denk het ook niet
Iemand een Formula GT die ik mag lenen ondertussen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenNope
In het donker wel eh, op die special stage routes.
Maar veranderend licht op de ring... denk het ook niet
Iemand een Formula GT die ik mag lenen ondertussen?
Gisteren de Laguna Seca 200 miles gewonnen. Maar de easy way gekozen en mijn nieuwe Formula GT ingezet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenOnline gaat dat toch perfect, rijden met verandering van het licht met meerdere personen.
Splitscreen moet 'ie 2 verschillende beelden renderen eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenHeeft er iemand een Enzo die ik eens zou mogen gebruiken?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenAhwel ja, maar dan heb je ook maar 1 beeld.
Splitscreen moet 'ie 2 verschillende beelden renderen eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenOntvangen, thanx!BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk heb er nog eentje ja, maar ik kan die wel maar pas morgen sturen...
Heb ik u al op PSN, trouwens?
Comment
Comment