Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
    Wie wilt er in tijden van vandaag nog splitscreen rijden? Dat is zoooooo GT4
    Mensen met vrienden

Comment

De eerste 3 challenges heb ik al goud
      De laatste met de GT-R is mijn beste voorlopig 2de. Die op Indy moet ik nog aan beginnen.
      Alle 5 goud hier, allemaal in 1x
      Levert wel lekker veel credits en XP op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
        Alle 5 goud hier, allemaal in 1x
        Levert wel lekker veel credits en XP op
        Welke GT-R heb je gebruikt voor de laatste challenge? En wat heb je getuned aan de wagen?

Comment

• Geen events gevonden zegt ie steeds bij mij bij die season events

Heb de Minolta naar cosworth_jonas gestuurd kefkie Thanx

Comment

Welke GT-R heb je gebruikt voor de laatste challenge? En wat heb je getuned aan de wagen?
            de '09 versie
            Gewoon zo dicht mogelijk tegen het max vermogen aan tunen, idem voor gewicht. Op het einde vd 4e ronde had ik de 1e te pakken.
            En niet vergeten van sport - soft banden te monteren

Comment

• Geraak ook maar niet verder dan zilver op de laatste, ik rijd rond de 1.30 a 1.31 per ronde met mijn v-spec.
              Dan heb ik mijn wagen getuned volgens http://www.gtplanet.net/forum/showth...59#post4315059
              Daarmee kom ik rond de 1.28 sec , met maar 5 seconden achterstand op de 1e.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                Man man man ,miserie.
                Nooit geen problemen gehad met de PS3, nu met die update van GT5 geraak ik niet meer in de game ,de ene vastloper na de andere.
                Idem, ik heb dat ook....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                  Geen events gevonden zegt ie steeds bij mij bij die season events

Heb de Minolta naar cosworth_jonas gestuurd kefkie Thanx

Nog niet dus, hij moet me eerst accepteren als vriend denk ik ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Mensen met vrienden
                    Kan je beter rijkere vrienden zoeken die ook een ps3 en het spel en internet hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                      Ha, bedankt, ben er maar één race mee van plan en stuur hem zo snel mogelijk terug met verse olie. Goed?

Heb ik u al op PSN, trouwens?
                      Ge doe maar, ik gebruik die nu toch even niet

psn is kevin-w_11

Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                      Nog niet dus, hij moet me eerst accepteren als vriend denk ik ?
                      ja klopt
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                        Kan je beter rijkere vrienden zoeken die ook een ps3 en het spel en internet hebben
                        Zo rijk moet je nu ook weer niet zijn eh

Al mijn vrienden hebben trouwens ook GT5, maar er is niets zo leuk als een vrijdagavond bij iemand om samen GT5 te spelen in dezelfde kamer met wat biertjes

Comment

• Drinken en rijden gaan niet samen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Drinken en rijden gaan niet samen !
                            That's why it's fun

Comment

• Wacht tot de virtuele politie je te pakken krijgt !

Comment

• 'k Heb overal goud, behalve bij die 5e race... Met mijn '07 GT-R op exact 500pk ben ik 2e, met toch een goeie 10 sec achterstand denk ik.
                                Ophanging deftig ingesteld, alle gewicht dat eruit kan eruit, maar dan nog weegt dat ding 1400kg.

Comment

• Met een oudere GT-R proberen mischien ? Die wegen niet zoveel normaal...

Ben er zelf nog niet aan begonnen, eerst nog wat andere dingen afhandelen

Nog altijd opzoek naar een wagen voor die historic racecar cup Dacht dat dit met een Minolta ging... niet dus

Comment

• De corvette ZO6 gaat het mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                      Met een oudere GT-R proberen mischien ? Die wegen niet zoveel normaal...

Ben er zelf nog niet aan begonnen, eerst nog wat andere dingen afhandelen

Nog altijd opzoek naar een wagen voor die historic racecar cup Dacht dat dit met een Minolta ging... niet dus
                                      Met de minolta kan je like the wind in B-Spec makkelijk winnen en dan heb je de toyota 7 voor die dingen.
                                      Ofwel koop je hem in occasie, daar komt ie vaak langs.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                        Met de minolta kan je like the wind in B-Spec makkelijk winnen en dan heb je de toyota 7 voor die dingen.
                                        Ofwel koop je hem in occasie, daar komt ie vaak langs.
                                        Aha... nog ff levelen met B-spec dan

Comment

• Net Formula Gran Turismo kampioenschap gewonnen, inclusief alle 6 races. Duurde wel even. Elke wedstrijd is 20 laps.

Comment

Working...
                                          X