Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDe eerste 3 challenges heb ik al goud
De laatste met de GT-R is mijn beste voorlopig 2de. Die op Indy moet ik nog aan beginnen.
Levert wel lekker veel credits en XP op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenAlle 5 goud hier, allemaal in 1x
Levert wel lekker veel credits en XP op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWelke GT-R heb je gebruikt voor de laatste challenge? En wat heb je getuned aan de wagen?
Gewoon zo dicht mogelijk tegen het max vermogen aan tunen, idem voor gewicht. Op het einde vd 4e ronde had ik de 1e te pakken.
En niet vergeten van sport - soft banden te monteren
Comment
-
Geraak ook maar niet verder dan zilver op de laatste, ik rijd rond de 1.30 a 1.31 per ronde met mijn v-spec.
Dan heb ik mijn wagen getuned volgens http://www.gtplanet.net/forum/showth...59#post4315059
Daarmee kom ik rond de 1.28 sec , met maar 5 seconden achterstand op de 1e.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenMan man man ,miserie.
Nooit geen problemen gehad met de PS3, nu met die update van GT5 geraak ik niet meer in de game ,de ene vastloper na de andere.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenGeen events gevonden zegt ie steeds bij mij bij die season events
Heb de Minolta naar cosworth_jonas gestuurd kefkie Thanx
Nog niet dus, hij moet me eerst accepteren als vriend denk ik ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenMensen met vrienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenHa, bedankt, ben er maar één race mee van plan en stuur hem zo snel mogelijk terug met verse olie. Goed?
Heb ik u al op PSN, trouwens?
psn is kevin-w_11
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenNog niet dus, hij moet me eerst accepteren als vriend denk ik ?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenKan je beter rijkere vrienden zoeken die ook een ps3 en het spel en internet hebben
Al mijn vrienden hebben trouwens ook GT5, maar er is niets zo leuk als een vrijdagavond bij iemand om samen GT5 te spelen in dezelfde kamer met wat biertjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDrinken en rijden gaan niet samen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenMet een oudere GT-R proberen mischien ? Die wegen niet zoveel normaal...
Ben er zelf nog niet aan begonnen, eerst nog wat andere dingen afhandelen
Nog altijd opzoek naar een wagen voor die historic racecar cup Dacht dat dit met een Minolta ging... niet dus
Ofwel koop je hem in occasie, daar komt ie vaak langs.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenMet de minolta kan je like the wind in B-Spec makkelijk winnen en dan heb je de toyota 7 voor die dingen.
Ofwel koop je hem in occasie, daar komt ie vaak langs.
Comment
Comment