Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Welke GT-R heb je gebruikt voor de laatste challenge? En wat heb je getuned aan de wagen?
de '09 versie
Gewoon zo dicht mogelijk tegen het max vermogen aan tunen, idem voor gewicht. Op het einde vd 4e ronde had ik de 1e te pakken.
En niet vergeten van sport - soft banden te monteren
Geraak ook maar niet verder dan zilver op de laatste, ik rijd rond de 1.30 a 1.31 per ronde met mijn v-spec.
Dan heb ik mijn wagen getuned volgens http://www.gtplanet.net/forum/showth...59#post4315059
Daarmee kom ik rond de 1.28 sec , met maar 5 seconden achterstand op de 1e.
Kan je beter rijkere vrienden zoeken die ook een ps3 en het spel en internet hebben
Zo rijk moet je nu ook weer niet zijn eh
Al mijn vrienden hebben trouwens ook GT5, maar er is niets zo leuk als een vrijdagavond bij iemand om samen GT5 te spelen in dezelfde kamer met wat biertjes
'k Heb overal goud, behalve bij die 5e race... Met mijn '07 GT-R op exact 500pk ben ik 2e, met toch een goeie 10 sec achterstand denk ik.
Ophanging deftig ingesteld, alle gewicht dat eruit kan eruit, maar dan nog weegt dat ding 1400kg.
Met een oudere GT-R proberen mischien ? Die wegen niet zoveel normaal...
Ben er zelf nog niet aan begonnen, eerst nog wat andere dingen afhandelen
Nog altijd opzoek naar een wagen voor die historic racecar cup Dacht dat dit met een Minolta ging... niet dus
Met de minolta kan je like the wind in B-Spec makkelijk winnen en dan heb je de toyota 7 voor die dingen.
Ofwel koop je hem in occasie, daar komt ie vaak langs.
Met de minolta kan je like the wind in B-Spec makkelijk winnen en dan heb je de toyota 7 voor die dingen.
Ofwel koop je hem in occasie, daar komt ie vaak langs.
Comment