Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Man, die season challenges zijn wel een uitdaging. Ben nu met de Dodge Challenger aan het racen, voorlopig maar 4des op 9 seconden. Iemand een goede setup voor die race?
edit: 3des op 5 seconden, het is echt zoeken naar de juiste setup
Man, die season challenges zijn wel een uitdaging. Ben nu met de Dodge Challenger aan het racen, voorlopig maar 4des op 9 seconden. Iemand een goede setup voor die race?
edit: 3des op 5 seconden, het is echt zoeken naar de juiste setup
Goede instellingen gevonden 1stes met 7 seconden voorsprong Deed onmiddellijk 2-3 seconden van mijn rondetijden af.
Auto lichter maken tot hoe licht je mag, 2PK kan je hem ook extra geven, moet je ff opzoeken. Heb ik ook gedaan Belangrijkste bij de Fiat is slipstreamen en niet vast komen te zitten achter 1 van de wagens.
Auto lichter maken tot hoe licht je mag, 2PK kan je hem ook extra geven, moet je ff opzoeken. Heb ik ook gedaan Belangrijkste bij de Fiat is slipstreamen en niet vast komen te zitten achter 1 van de wagens.
Comment