Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
    Net Formula Gran Turismo kampioenschap gewonnen, inclusief alle 6 races. Duurde wel even. Elke wedstrijd is 20 laps.
    Mag ik dat dingetje ook even lenen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
      MOTAM

Alvast bedankt
      Ok, hoe zie ik dat je een auto gestuurd hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
        Ok, hoe zie ik dat je een auto gestuurd hebt?
        Ik ga hem nu sturen, dan komt er een rood sterretje bij community te staan, daarop klikken en dan bij cadeau's kijken.

Comment

• Man, die season challenges zijn wel een uitdaging. Ben nu met de Dodge Challenger aan het racen, voorlopig maar 4des op 9 seconden. Iemand een goede setup voor die race?

edit: 3des op 5 seconden, het is echt zoeken naar de juiste setup
          Last edited by caoimhin; 21/12/2010, 20:38.

Comment

Ik ga hem nu sturen, dan komt er een rood sterretje bij community te staan, daarop klikken en dan bij cadeau's kijken.
            Ok thanks stuur hem zo meteen terug.
            MOTAM was het eh?

Comment

• Ja maar stuur hem maar terug naar kefkie, het was de zijne

Zijn naam op ps3: kevin-w_11

En ik denk dat hij een nieuwe terug krijgt Had zachte racebanden gekocht voor de mijne en die heeft degene die ik nu heb niet...
              Last edited by ; 21/12/2010, 20:50.

Comment

Ja maar stuur hem maar terug naar kefkie, het was de zijne

Zijn naam op ps3: kevin-w_11

En ik denk dat hij een nieuwe terug krijgt Had zachte racebanden gekocht voor de mijne en die heeft degene die ik nu heb niet...
                Te laat vrees ik

Comment

Te laat vrees ik
                  Is hij naar mij gestuurd ?

Nja, dan stuur ik hem morge wel terug naar Kefkie, hij had hem niet dringend nodig normaal.

Comment

Te laat vrees ik
                    Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                    Is hij naar mij gestuurd ?

Nja, dan stuur ik hem morge wel terug naar Kefkie, hij had hem niet dringend nodig normaal.
                    haha, morgen is goed
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Man, die season challenges zijn wel een uitdaging. Ben nu met de Dodge Challenger aan het racen, voorlopig maar 4des op 9 seconden. Iemand een goede setup voor die race?

edit: 3des op 5 seconden, het is echt zoeken naar de juiste setup
                      Goede instellingen gevonden 1stes met 7 seconden voorsprong Deed onmiddellijk 2-3 seconden van mijn rondetijden af.

Comment

Goede instellingen gevonden 1stes met 7 seconden voorsprong Deed onmiddellijk 2-3 seconden van mijn rondetijden af.
                        Vertel ons je geheim !
                        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                          Vertel ons je geheim !
                          • Verbeterde carrosseriestijfheid
                          • Neerwaartse kracht: 0 / 20
                          • Topsnelheid: 250
                          • Sper: 22 / 55 / 5
                          • Rijhoogte: -10 / -10
                          • Veerkracht: 7.0 / 5.0
                          • Demper: 3 / 2
                          • Camber: 2.0 / 1.4
                          • Rembalans: 5 / 6

Comment

• Thx
                            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Euhm.. sorry Alex ,zie net dat je de 19de een bericht gestuurd had naar me op PS.
                              Moet wat meer mijn inbox checken denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                Idem, ik heb dat ook....
                                Hier is het opgelost geraakt door een paar keer de PS3 te herstarten, krijgt blijkbaar Windows kuren

Comment

Die seizoen specials zijn ook niet zo simpel, met de Fiat 500 derdes op 15 seconden ..
                                  2des op 10 seconden, we komen dichter

Comment

sneller op de gas gaan. Da ding trekt (standaard) vree naar binnen als je gas geeft en dubbele koppelingsplaten gedoe steken.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Auto lichter maken tot hoe licht je mag, 2PK kan je hem ook extra geven, moet je ff opzoeken. Heb ik ook gedaan Belangrijkste bij de Fiat is slipstreamen en niet vast komen te zitten achter 1 van de wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                        sneller op de gas gaan. Da ding trekt (standaard) vree naar binnen als je gas geeft en dubbele koppelingsplaten gedoe steken.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                        Auto lichter maken tot hoe licht je mag, 2PK kan je hem ook extra geven, moet je ff opzoeken. Heb ik ook gedaan Belangrijkste bij de Fiat is slipstreamen en niet vast komen te zitten achter 1 van de wagens.
                                        9 seconden Dichter kom ik echt niet

Comment

• Wat zijn race intermediate banden eigelijk ? Had die net eens gepakt (dacht dat die beter waren dan hard)... geen grip mee te houden

Comment

Working...
                                          X