Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geen slicks, maar ook geen regenbanden. Hence the name

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      9 seconden Dichter kom ik echt niet
      Ergens gevonden op 't net:

Ik heb de race met de 500 en met CR-Z in een keer gehaald, nauwelijks afgesteld (één keer veranderd).
      500 afstelling:
      Rijhoogte: -25, -25
      Veerkracht: 13.0, 13.0
      Dempers(uit): 8, 8
      Dempers(compressie): 8, 8
      Stabilisatoren: 5, 5
      Camber: 3.0, 2.0
      Toe-/Uitspoor: 0.00, -0.20
      ik heb de versnellingsbak zo kort mogelijk gemaakt en zo veel mogelijk downforce.
      Edit : Bron http://www.gthq.nl/en/Forum/gt5-chal...vents-fiat-500
      Last edited by Vtech™; 21/12/2010, 22:23.
      2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
        Wat zijn race intermediate banden eigelijk ? Had die net eens gepakt (dacht dat die beter waren dan hard)... geen grip mee te houden
        Zijn normaal banden voor als de baan nat ligt maar niet meer regent ,dus als de baan bijna droog is.
        Ben het niet 100% zeker
        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Ik vond die races nochtans redelijk makkelijk.
          Alleen die laatste... Maar die heb'k nog maar 1 keer geprobeerd.

Ik probeer altijd zo laag mogelijk qua gewicht te gaan en bonk op de pk's.
          Verder alles erop steken wat erop kan. (koppeling, bak, spoiler, ...)
          En deftig afstellen.

Comment

• Mijn B-spec rijder wordt zwaar naar huis gereden in Gran Turismo All Stars. Gedubbeld door het hele pak, en dat met een Minolta

Comment

Mijn B-spec rijder wordt zwaar naar huis gereden in Gran Turismo All Stars. Gedubbeld door het hele pak, en dat met een Minolta
              strange... de mijne wint vrij vlot met de minolta (harde racebanden)

Comment

• Met zachte racebanden gaat het nog vlotter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                  strange... de mijne wint vrij vlot met de minolta (harde racebanden)
                  De mijne dus echt niet

Comment

De mijne dus echt niet
                    Je moet em coachen hè, niet constant in het rood laten gaan, voor de zoveelste keer

Comment

• Hij wordt niet gedubbeld omdat hij van de baan gaat hé Ik probeer hem altijd ongeveer in het midden te houden, maar die gast rijdt nog trager dan ons bomma.

edit: nu rijdt hij in het blauw, en elke bocht drift ie als zot raar ventje ..

Comment

Hij wordt niet gedubbeld omdat hij van de baan gaat hé Ik probeer hem altijd ongeveer in het midden te houden, maar die gast rijdt nog trager dan ons bomma.
                        Welk level is ie? En hoe is zijn karakter? Rood of meer naar de blauwe kant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                          Welk level is ie? En hoe is zijn karakter? Rood of meer naar de blauwe kant?
                          Level 17, een rustige jongen. De hevige jongens die ik heb zijn level 13, en die zijn na 7-8 rondjes uitgeput en gaan dan constant van de baan.

Comment

• De mijne is 13 of 14 en neigt een beetje naar de blauwe kant. Als je die in een snelle kar steekt kan hij winnen.

Comment

• Mja iedereen reed hij er vlot af buite 2 (in mijn geval was dat een peugeot race car en nog één of andere racecar).

Ik moest wel coachen, anders lukte het ook niet. Ik push hem in het begin altijd tot hij 3de hangt, daartegen zijn die 2 andere een second of 10 voorop.

Dan laat ik hem zijn tempo verlagen tot hij na een lap of 2-3 iets dichterbij komt en dan de laatste 2-3 laps pushen/tempo aanhouden.

Comment

• Nordschleife wint ie dan weer, met 3 seconden voorsprong (totaaltijd 2 rondjes 13:40).

Comment

Nordschleife wint ie dan weer, met 3 seconden voorsprong (totaaltijd 2 rondjes 13:40).
                                  Zeker dadde op de juiste banden rijdt? Heeft de wagen ook een beetje een neutrale set-up? (best standaard voor B-Spec)
                                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• Net de race van men leve gezien

Dat event in extreme waar je enkel met Duitse wagens mag rijden (Schwarzwald League B) gedaan in B-spec met men M3...

Kom tegenover M5, RS6, SLR, SL, ... (allemaal zo'n 150 PK meer dan mijn M3).

Nurburgring 2 laps won ik vrij vlot maar die race op cape ring...

Na 3 laps 2de en continue gevecht tegen een SLR om de eerste plaats... laatste lap wordt ik eindelijk 1ste

Halverwege de laatste lap gaat hij net iets te breed en breekt hij uit waardoor ik weer zo'n 5 seconden achterkom.... Druk blijven zetten en de allerlaatste bocht drift hij die SLR voorbij langs de buitekant van de bocht en eerste op 0.002 seconden Wat een actie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                      Zeker dadde op de juiste banden rijdt? Heeft de wagen ook een beetje een neutrale set-up? (best standaard voor B-Spec)
                                      Default setup gewoon, en de correcte banden. Ik weet ook niet wat ie uitspookt soms. Heb alles nu reeds geprobeerd. Pushen, niet pushen, gewoon laten doen, ..

Comment

9 seconden Dichter kom ik echt niet
                                        Gewonnen, 1 seconde voorsprong In het vervolg de hulpmiddeltjes terug uitschakelen hé kwibus dat ik ben

Heb nu goud op de eerste 2 en het vierde. De andere nog niet geprobeerd. Nu maffen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                          Heeft er iemand een Enzo die ik eens zou mogen gebruiken?
                                          Voila verstuurd
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X