Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Men broer is gaan lopen met men ps3 en ik moet zo metteen weg en deze avond karten.
Anders zal ik straks nog snel ff de playstation terug naar beneden halen (boven is geen internet) en hem doorsturen, al weet ik niet of het al 24u geleden is
Intussen zelf ook al wat verder gespeeld, alles gewonnen van beginner tot professional, nu beginnen de 'moeilijkere' races. Ook nog enkele zalige wagens bijgekregen, waardoor 't totaal aantal M3's in mijn garage op 4 komt:
E46 M3, E46 M3 CSL, E46 M3 GTR en E92 M3 .
Men broer is gaan lopen met men ps3 en ik moet zo metteen weg en deze avond karten.
Anders zal ik straks nog snel ff de playstation terug naar beneden halen (boven is geen internet) en hem doorsturen, al weet ik niet of het al 24u geleden is
Anders zal het morgevroeg zijn
Ik heb hem niet direct nodig nee, maar anders stuur je hem door naar alexx als hij er dan toch ene zoekt dan kan hij die gebruiken en erna terug naar mij sturen
Ik heb hem niet direct nodig nee, maar anders stuur je hem door naar alexx als hij er dan toch ene zoekt dan kan hij die gebruiken en erna terug naar mij sturen
Zou tof zijn, merci Kefkie!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Als ik dat hier lees zitten hier wel wat pro's bij mekaar. Ik ben nu niveau 21/19 en begin het op sommige races wel serieus moeilijk te hebben... 3.5milj credits
Like the wind is niet te doen, niet met een Zonda R, Furai of Veyron.
Niemand die z'n Minolta eventjes kan missen? Je krijgt hem proper gewassen en met verse olie terug
PSN: gert-13
Als ik straks tijdig thuis ben en tijd heb om de ps3 hier beneden terug te installeren zal ik ze doorsturen, anders morgen...
Like the wind heb ik zelf gedaan met de Furai, in B-spec moet ik nog 1 level stijgen om het te kunnen doen...
zo rot dat ik nu races dubbel moet doen... alle dingen gedaan die ik kan doen en toch nog xp tekort komen voor de volgende events, echt wel dom vind ik maarja... mischien omdat dat historic race car gedoe er tussenuit valt... eerst like the wind in B-spec doen, dan kan ik dat normaal ook doen want dan zou je een toyota racecar winnen
Als ik dat hier lees zitten hier wel wat pro's bij mekaar. Ik ben nu niveau 21/19 en begin het op sommige races wel serieus moeilijk te hebben... 3.5milj credits
Like the wind is niet te doen, niet met een Zonda R, Furai of Veyron.
Niemand die z'n Minolta eventjes kan missen? Je krijgt hem proper gewassen en met verse olie terug
Heb deze toch gewonnen met de zonda R '09 wel 923pk.
en daytona met nissan gtr specV'09 838pk.
Kan hem wel missen de minolta, anders geef je online id door
Het waren idd de banden, er stonden Sport: zacht op gemonteerd van 1 of andere B-spec race.
Nu is het gelukt met de Zonda R! Op de oval: 2e op 0.034, 3e op 0.036, 4e op 0.086. De laatste ronde een beetje op safe gereden.
Die Minolta is ongelooflijk, wat een machine!
De Pikes Peak Escudo zit er toch ook in, hoewel hij niet op de carlists voorkwam. Hij noemt nu wel anders, Suzuki Escudo Dirt Trial Car '98. Zou die ergens te winnen zijn?
Het waren idd de banden, er stonden Sport: zacht op gemonteerd van 1 of andere B-spec race.
Nu is het gelukt met de Zonda R! Op de oval: 2e op 0.034, 3e op 0.036, 4e op 0.086. De laatste ronde een beetje op safe gereden.
De Pikes Peak Escudo zit er toch ook in, hoewel hij niet op de carlists voorkwam. Hij noemt nu wel anders, Suzuki Escudo Dirt Trial Car '98. Zou die ergens te winnen zijn?
Comment