Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Juist 300km van grand valley speedway gedaan 1u51min.
    Honda HCV 03' gewonnen.

Comment

• Zou ik iemand zijn Minolta mogen lenen?

Alvast bedankt
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Voila verstuurd
        Heb jij je minolta dringend nodig ?

Men broer is gaan lopen met men ps3 en ik moet zo metteen weg en deze avond karten.

Anders zal ik straks nog snel ff de playstation terug naar beneden halen (boven is geen internet) en hem doorsturen, al weet ik niet of het al 24u geleden is

Anders zal het morgevroeg zijn

Comment

Voila verstuurd
          Bedankt, man!

Intussen zelf ook al wat verder gespeeld, alles gewonnen van beginner tot professional, nu beginnen de 'moeilijkere' races. Ook nog enkele zalige wagens bijgekregen, waardoor 't totaal aantal M3's in mijn garage op 4 komt:
          E46 M3, E46 M3 CSL, E46 M3 GTR en E92 M3 .
          Last edited by J3nkins; 22/12/2010, 12:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            Zou ik iemand zijn Minolta mogen lenen?

Alvast bedankt
            Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
            Heb jij je minolta dringend nodig ?

Men broer is gaan lopen met men ps3 en ik moet zo metteen weg en deze avond karten.

Anders zal ik straks nog snel ff de playstation terug naar beneden halen (boven is geen internet) en hem doorsturen, al weet ik niet of het al 24u geleden is

Anders zal het morgevroeg zijn
            Ik heb hem niet direct nodig nee, maar anders stuur je hem door naar alexx als hij er dan toch ene zoekt dan kan hij die gebruiken en erna terug naar mij sturen
            BMW X5 45e

Comment

Ik heb hem niet direct nodig nee, maar anders stuur je hem door naar alexx als hij er dan toch ene zoekt dan kan hij die gebruiken en erna terug naar mij sturen
              Zou tof zijn, merci Kefkie!
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Als ik dat hier lees zitten hier wel wat pro's bij mekaar. Ik ben nu niveau 21/19 en begin het op sommige races wel serieus moeilijk te hebben... 3.5milj credits
                Like the wind is niet te doen, niet met een Zonda R, Furai of Veyron.

Niemand die z'n Minolta eventjes kan missen? Je krijgt hem proper gewassen en met verse olie terug
                PSN: gert-13
                Last edited by ; 22/12/2010, 14:05.

Comment

• Gisteren mijn 3de endurance gewonnen, 500 mijl van indianapolis.
                  200 ronden op een stomme oval. Blij dat het voorbij is

Comment

• Als ik straks tijdig thuis ben en tijd heb om de ps3 hier beneden terug te installeren zal ik ze doorsturen, anders morgen...

Like the wind heb ik zelf gedaan met de Furai, in B-spec moet ik nog 1 level stijgen om het te kunnen doen...

zo rot dat ik nu races dubbel moet doen... alle dingen gedaan die ik kan doen en toch nog xp tekort komen voor de volgende events, echt wel dom vind ik maarja... mischien omdat dat historic race car gedoe er tussenuit valt... eerst like the wind in B-spec doen, dan kan ik dat normaal ook doen want dan zou je een toyota racecar winnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Capitan Bekijk Berichten
                      Als ik dat hier lees zitten hier wel wat pro's bij mekaar. Ik ben nu niveau 21/19 en begin het op sommige races wel serieus moeilijk te hebben... 3.5milj credits
                      Like the wind is niet te doen, niet met een Zonda R, Furai of Veyron.

Niemand die z'n Minolta eventjes kan missen? Je krijgt hem proper gewassen en met verse olie terug
                      Heb deze toch gewonnen met de zonda R '09 wel 923pk.
                      en daytona met nissan gtr specV'09 838pk.

Kan hem wel missen de minolta, anders geef je online id door

Comment

• Dan ben ik niet goed genoeg, mijn Zonda R staat ook op 923pk...
                        Dat zou vriendelijk zijn! gert-13

Comment

Dan ben ik niet goed genoeg, mijn Zonda R staat ook op 923pk...
                          Zachte banden gemonteerd?
                          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                          Motoren & Tjeurisme

Comment

• M'n beste tijd op de NS momenteel 05.07.526 met de formula GT
                            Sub 5 minuten wordt moeilijk

Comment

• Vanmiddag een carticket voor moane verjaardag gekregen in gt5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                Zachte banden gemonteerd?
                                Het waren idd de banden, er stonden Sport: zacht op gemonteerd van 1 of andere B-spec race.

Nu is het gelukt met de Zonda R! Op de oval: 2e op 0.034, 3e op 0.036, 4e op 0.086. De laatste ronde een beetje op safe gereden.

Die Minolta is ongelooflijk, wat een machine!
                                De Pikes Peak Escudo zit er toch ook in, hoewel hij niet op de carlists voorkwam. Hij noemt nu wel anders, Suzuki Escudo Dirt Trial Car '98. Zou die ergens te winnen zijn?

Comment

Het waren idd de banden, er stonden Sport: zacht op gemonteerd van 1 of andere B-spec race.

Nu is het gelukt met de Zonda R! Op de oval: 2e op 0.034, 3e op 0.036, 4e op 0.086. De laatste ronde een beetje op safe gereden.

De Pikes Peak Escudo zit er toch ook in, hoewel hij niet op de carlists voorkwam. Hij noemt nu wel anders, Suzuki Escudo Dirt Trial Car '98. Zou die ergens te winnen zijn?
                                  misschien bij één of ander rallyevent.

Comment

Hij staat bij mij net bij de used car dealer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Hij staat bij mij net bij de used car dealer!
                                      voor hoeveel?
                                      BMW X5 45e

Comment

• 1,8 of 1,9 miljoen geloof ik.

Comment

Dan ben ik niet goed genoeg, mijn Zonda R staat ook op 923pk...
                                          Kan nu niks meer versturen blijkbaar limiet bereikt.
                                          't Zal voor morgen zijn

Comment

Working...
                                          X