Kefkie, als alles goed is staat je Enzo terug in je garage. Bedankt!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenKefkie, als alles goed is staat je Enzo terug in je garage. Bedankt!BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenJa hij is er .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenKefkie, als alles goed is staat je Enzo terug in je garage. Bedankt!Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVoila, vriendjes Ik sta klaar om te ontvangen !BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenAls er een room is kom ik ook wel ff af
Zal morgen je Minolta terug sturen Kefkie, alexxx heeft hem net terug naar mij gestuurd.
De race zachtbanden die ik ervoor gekocht had krijg je erbij
ja merci voor de banden dan he, ze zulle goe gebruikt wordeBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenvoila, hij is opweg
Heb mij met mijn centjes een Formula GT gekocht, maar ik moet er nog wat leren mee rijden Al redelijk wat gras afgereden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHeb mij met mijn centjes een Formula GT gekocht, maar ik moet er nog wat leren mee rijden Al redelijk wat gras afgereden !
hoi!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOndertussen ook goud gehaald, dus wie is de volgende die hem kan gebruiken?
Heb mij met mijn centjes een Formula GT gekocht, maar ik moet er nog wat leren mee rijden Al redelijk wat gras afgereden !
ik ben er voor aant sparen nu, nog 5 of 6 keer die race van american challenge rijden en khebbem eindelijkBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenzo moeilijk te rijde?
ik ben er voor aant sparen nu, nog 5 of 6 keer die race van american challenge rijden en khebbem eindelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIn het begin ff wennen omdat de snelheid zo hoog is en je extreem laat kunt remmen. Maar na 10 rondjes had ik em wel onder de knie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenzo moeilijk te rijde?
ik ben er voor aant sparen nu, nog 5 of 6 keer die race van american challenge rijden en khebbem eindelijk
Comment
Comment