Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kefkie, als alles goed is staat je Enzo terug in je garage. Bedankt!

Comment

• Welke set-up hebben julie voor die fiat 500 season race?
      2e kan ik makkelijk worden maar eerste is echt niet te doen.

Comment

• Vooral tractie, rijhulp, .. uitschakelen. Doet veel.

Comment

• Ken_DS , hoe zit dat met die Minolta??
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Net thuis, wat te lang geslape en ik moest gaan tennissen

Ga het zo metteen doen, al geraak ik niet online op men ps3 nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
              Kefkie, als alles goed is staat je Enzo terug in je garage. Bedankt!
              Ja hij is er .
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Ja hij is er .
                Voila, vriendjes Ik sta klaar om te ontvangen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                  Kefkie, als alles goed is staat je Enzo terug in je garage. Bedankt!
                  Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Voila, vriendjes Ik sta klaar om te ontvangen !
                  voila, hij is opweg
                  BMW X5 45e

Comment

• Aaaaaaaaaaargh. Mijn B-spec rijder is dan eindelijk eerstes (laatste ronde), wil hij een gedubbelde langs buiten inhalen en gaan nummer 2 en 3 natuurlijk via binnenkant bocht. 3des

Comment

• wordt er online gereden vandaag?
                      BMW X5 45e

Comment

• Als er een room is kom ik ook wel ff af

Zal morgen je Minolta terug sturen Kefkie, alexxx heeft hem net terug naar mij gestuurd.

De race zachtbanden die ik ervoor gekocht had krijg je erbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                          Als er een room is kom ik ook wel ff af

Zal morgen je Minolta terug sturen Kefkie, alexxx heeft hem net terug naar mij gestuurd.

De race zachtbanden die ik ervoor gekocht had krijg je erbij
                          Als er nog meerdere mensen willen meedoen wilk wel een room starte, me 2 is dom eiglijk

ja merci voor de banden dan he, ze zulle goe gebruikt worde
                          BMW X5 45e

Comment

• Voor me 2 ist idd wa zot...

Waar kan je auto save eigelijk uitzetten ? Heb eindelijk die toyota 7 race car

Dus ik krijg sebiet dan 2 tickets voor expert uitgespeeld te hebben (A en B spec)

Comment

voila, hij is opweg
                              Ondertussen ook goud gehaald, dus wie is de volgende die hem kan gebruiken?

Heb mij met mijn centjes een Formula GT gekocht, maar ik moet er nog wat leren mee rijden Al redelijk wat gras afgereden !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Heb mij met mijn centjes een Formula GT gekocht, maar ik moet er nog wat leren mee rijden Al redelijk wat gras afgereden !
                                *gaat in de rij staan*

hoi!

Comment

• 'k Was ook aan't sparen voor die formula gt, maar de abt TT heeft m'n geld opgeslorpt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Ondertussen ook goud gehaald, dus wie is de volgende die hem kan gebruiken?

zo moeilijk te rijde?

ik ben er voor aant sparen nu, nog 5 of 6 keer die race van american challenge rijden en khebbem eindelijk
                                    BMW X5 45e

Comment

zo moeilijk te rijde?

ik ben er voor aant sparen nu, nog 5 of 6 keer die race van american challenge rijden en khebbem eindelijk
                                      In het begin ff wennen omdat de snelheid zo hoog is en je extreem laat kunt remmen. Maar na 10 rondjes had ik em wel onder de knie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                        In het begin ff wennen omdat de snelheid zo hoog is en je extreem laat kunt remmen. Maar na 10 rondjes had ik em wel onder de knie
                                        Klopt, gaat me al veel beter af nu. Soms nog iets te vroeg op het gas, maar soit In het begin vloog ik uit de binnenbochten (moet je kunnen )

Comment

zo moeilijk te rijde?

Heb je al de season events gedaan?

Comment

Working...
                                          X