Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Laat je nieuwe driver ook expert races rijden. Kans dat hij verliest is mss groot, maar veel XP
    Gewoon een wagen nemen die veel sneller is dan de rest van het veld en halverwege pitstopje doen: Level 21 driver er uit, Level 0 driver er in. Zo win je de race + pak je veel XP en geld

Comment

• Daarstraks europees kampioenschap zo gedaan, na 1 race level 9

Net ook eentje laten doen van het GT championship... men level 22 gast had een ruime voorsprong, en had na 20 laps (nog 10 te gaan) men level 9 gast erin gezet, gewonnen met 0.197 seconden voorsprong

Als ie dat had verloren had ik gek geworden, een uur voor niks

Comment

• FAK, die Redbull X1
        Gisteren nog aan level 30 A-spec geraakt waardoor ik kon beginnen aan het Vettel special event.
        Begonnen met Monza en na een halfuurtje had ik goud. Meer als 1 miljoen credits en heel veel xp points (gestegen van level 30 naar 32) Straks een beginnen aan Suzuka en Nurburg.

De X1 is wel even wennen in het begin Vertrekken uit de pit in Monza en al voor het remmen voor de eerste bocht 400 km/u halen, jawadde

Endurance 4 uren van de Norschleife ook vrijgespeeld dus denk dat ik die ook wel ga doen vandaag

Comment

• Jij hebt echt tijd te veel

Comment

• Ik heb net de formula gt kunnen kopen. En de "like the wind" gewonnen.

Comment

• Redbull X2010 staat in de garage

Comment

• Iemand die een DTM wagen kan missen ? Kan al dagen geen vinden in tweedehands en online tweedehands

En nieuw kan je dat precies ook niet vinden

Comment

• Er is een Lexus die je kan ombouwen tot DTM. En effectief geen CLK Touring Car bij de online dealership? Staat er altijd tussen als ik ga kijken.

Comment

• Maar een Lexus is geen Duitse wagen...

eerst stond bij mij die astra en de CLK daar altijd, nu zijn die weg en staan er allemaal race cars in de plaats... R8 en c60 en vertigo race car en formule GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                      Maar een Lexus is geen Duitse wagen...

eerst stond bij mij die astra en de CLK daar altijd, nu zijn die weg en staan er allemaal race cars in de plaats... R8 en c60 en vertigo race car en formule GT
                      en de alfa 155 dtm is wel duits?

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Neen maar die vind ik ook nergens, en geen zin om die lexus te kopen en dan te zien dat je die niet kan/mag gebruiken...

Staat ook niet in het lijstje van de toegelaten auto's

Comment

Neen maar die vind ik ook nergens, en geen zin om die lexus te kopen en dan te zien dat je die niet kan/mag gebruiken...

De Astra komt er zowat alle 10-20 racedagen terug in voor, de Alfa ook, maar iets minder frequent. Dus ff geduld hebben. En voor de rest zijde net te laat, Er hebben een week lang 2 DTM karren in online 2dehands gestaan (TT en CLK)...
                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Neen maar die vind ik ook nergens, en geen zin om die lexus te kopen en dan te zien dat je die niet kan/mag gebruiken...

Ik zal u mijn Vauxhall DTM ff sturen, MOTAM was het hè?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                              De Astra komt er zowat alle 10-20 racedagen terug in voor, de Alfa ook, maar iets minder frequent. Dus ff geduld hebben. En voor de rest zijde net te laat, Er hebben een week lang 2 DTM karren in online 2dehands gestaan (TT en CLK)...
                              I know...

Net toch maar de Lexus gekocht... en dat gaat dus wel

Comment

I know...

Net toch maar de Lexus gekocht... en dat gaat dus wel
                                Serieus? De welke? De IS200?
                                Ook die zit trouwens bij de 2de handsen, maar dan onder de Toyota badge en die mag niet mee doen aan DTM dacht ik...
                                Motoren & Tjeurisme

Comment

• Lexus IS racing concept '08 (die volledig zwarte tusse al die gekleurde "racemodellen")

Comment

• Dat ding rijdt wel goed... al kan hij op de rechte stukken maar met moeite voorbij een AMG E klasse... Snelheid mist ie wel een beetje precies

Recht stuk op de Nurburgring wordt ik voorbijgestoken door de Audi TT Die was wel aant slipstreamen maar dan nog
                                    Last edited by ; 27/12/2010, 02:17.

Comment

• Beter afstellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Beter afstellen
                                        Voorlopig altijd alles kunnen winnen zonder met de instellingen bezig te zijn, maak die karren meestal nog slechter dan ze al waren als ik daaraan begin te prutsen

Enige wat ik aanpas is de versnellingsbak (snelheid)

Cape ring krijg ik dus niet gewonnen... tege ronde 5 heeft men B-spec gast zen achterste banden telkens opgesmoord (zelf met kalm rijden, maar dan kan hij helemaal niet winnen ) en gaat dan de laatste 2 laps al driftend door elke bocht en gaat een keer of 4 rond
                                        Last edited by ; 27/12/2010, 03:14.

Comment

• Heeft iemand tips om die Formule gt wedstrijd te winnen? Elke ronde verlies ik een seconde. Het geld dat ge krijgt voor die eerste endurance race is ook niet veel. Dat is 2 uur rijden voor 160.000.

Comment

Working...
                                          X