Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Daarstraks europees kampioenschap zo gedaan, na 1 race level 9
Net ook eentje laten doen van het GT championship... men level 22 gast had een ruime voorsprong, en had na 20 laps (nog 10 te gaan) men level 9 gast erin gezet, gewonnen met 0.197 seconden voorsprong
Als ie dat had verloren had ik gek geworden, een uur voor niks
Comment
-
FAK, die Redbull X1
Gisteren nog aan level 30 A-spec geraakt waardoor ik kon beginnen aan het Vettel special event.
Begonnen met Monza en na een halfuurtje had ik goud. Meer als 1 miljoen credits en heel veel xp points (gestegen van level 30 naar 32) Straks een beginnen aan Suzuka en Nurburg.
De X1 is wel even wennen in het begin Vertrekken uit de pit in Monza en al voor het remmen voor de eerste bocht 400 km/u halen, jawadde
Endurance 4 uren van de Norschleife ook vrijgespeeld dus denk dat ik die ook wel ga doen vandaag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenMaar een Lexus is geen Duitse wagen...
eerst stond bij mij die astra en de CLK daar altijd, nu zijn die weg en staan er allemaal race cars in de plaats... R8 en c60 en vertigo race car en formule GT
+ YouTube Video Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenNeen maar die vind ik ook nergens, en geen zin om die lexus te kopen en dan te zien dat je die niet kan/mag gebruiken...
Staat ook niet in het lijstje van de toegelaten auto'sOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenNeen maar die vind ik ook nergens, en geen zin om die lexus te kopen en dan te zien dat je die niet kan/mag gebruiken...
Staat ook niet in het lijstje van de toegelaten auto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDe Astra komt er zowat alle 10-20 racedagen terug in voor, de Alfa ook, maar iets minder frequent. Dus ff geduld hebben. En voor de rest zijde net te laat, Er hebben een week lang 2 DTM karren in online 2dehands gestaan (TT en CLK)...
Net toch maar de Lexus gekocht... en dat gaat dus wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenI know...
Net toch maar de Lexus gekocht... en dat gaat dus wel
Ook die zit trouwens bij de 2de handsen, maar dan onder de Toyota badge en die mag niet mee doen aan DTM dacht ik...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBeter afstellen
Enige wat ik aanpas is de versnellingsbak (snelheid)
Cape ring krijg ik dus niet gewonnen... tege ronde 5 heeft men B-spec gast zen achterste banden telkens opgesmoord (zelf met kalm rijden, maar dan kan hij helemaal niet winnen ) en gaat dan de laatste 2 laps al driftend door elke bocht en gaat een keer of 4 rond
Comment
Comment