Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik wil eventueel wel wat online racen als er wat volk komt... als het wat opgaat tenminste. geen zin om een uur laps te rijden waar ik verloren wordt gereden... dan is er ook niks aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
      Dat snap ik dus niet van de makers van gt5. Die race in de enigste op dat niveau waarom moeten wij die 3 keer achtereen spelen om aan het volgend level te geraken? Voor geld kan ik dat nog begrijpen dat ge een race meer keer moet doen, maar voor een volgend level te geraken niet.
      alle specials doen en de licenties behalen. dan is het niet meer nodig om drie keer dezelfde race te doen.
      ik snap zoveel dingen niet aan gt5
      zoals het frans kampioenschap. twee races waarvan één in londen terwijl monaco in het spel zit.
      en zo zijn er nog ergernissen , zoals een race met pitstops waar je niet ingelicht word of een tegenstander in de pits gaat (in gt3 of 4 was het wel zo). het kan nochtans bepalend zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
        alle specials doen en de licenties behalen. dan is het niet meer nodig om drie keer dezelfde race te doen.
        ik snap zoveel dingen niet aan gt5
        zoals het frans kampioenschap. twee races waarvan één in londen terwijl monaco in het spel zit.
        en zo zijn er nog ergernissen , zoals een race met pitstops waar je niet ingelicht word of een tegenstander in de pits gaat (in gt3 of 4 was het wel zo). het kan nochtans bepalend zijn.
        Zelfs dan moet je dat nog doen... in B-spec zoiezo...

Ben nu voor de 10de keer ofzo rondjes aan het malen in extreme bij american event om aan level 24 te geraken voor het laatste event

Comment

• Die nieuwe season events zijn lang niet zo simpel als de eerste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
            Ik wil eventueel wel wat online racen als er wat volk komt... als het wat opgaat tenminste. geen zin om een uur laps te rijden waar ik verloren wordt gereden... dan is er ook niks aan.
            Ja als er nog volk wilt meedoen, da we kunnen rijden met een man of 6 minstens op nen avond eens. en dan bv enkel maar roadcars gebruiken en geen racecars fzo..
            BMW X5 45e

Comment

• Ik was aan het twijfelen om mijn vraag hier of in de 'Techniek' thread te posten.
              Maar enfin ik merkte dit in GT5 (The Real Driving Simulator) dus stel ik ze hier maar:

Hoe komt het dat je meer onderstuur hebt als je in een hogere versnelling een bocht ingaat?

Als je bijvoorbeeld in 4e versnelling een bocht ingaat waarbij het eigenlijk mogelijk is om terug te schakelen merk ik dat er meer onderstuur is. Als je dan midcorner terugschakelt, bijt de auto precies terug naar binnen.
              Zelf kan ik geen logische verklaring vinden hiervoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Ja als er nog volk wilt meedoen, da we kunnen rijden met een man of 6 minstens op nen avond eens. en dan bv enkel maar roadcars gebruiken en geen racecars fzo..
                Mijn stuur is voor de moment kapot dus ik kan nie mee doen de eerste dagen helaas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                  Mijn stuur is voor de moment kapot dus ik kan nie mee doen de eerste dagen helaas
                  ook de tandwieltjes naar de knoppen gedraaid?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                    ook de tandwieltjes naar de knoppen gedraaid?
                    de kabel die naar de pedalen gaat is kapot...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CHARLE5 Bekijk Berichten
                      Ik was aan het twijfelen om mijn vraag hier of in de 'Techniek' thread te posten.
                      Maar enfin ik merkte dit in GT5 (The Real Driving Simulator) dus stel ik ze hier maar:

Hoe komt het dat je meer onderstuur hebt als je in een hogere versnelling een bocht ingaat?

Als je bijvoorbeeld in 4e versnelling een bocht ingaat waarbij het eigenlijk mogelijk is om terug te schakelen merk ik dat er meer onderstuur is. Als je dan midcorner terugschakelt, bijt de auto precies terug naar binnen.
                      Zelf kan ik geen logische verklaring vinden hiervoor.
                      bij het insturen :

omdat de extra moterrem de achterkant lichtjes uit doet breken (beetje gelijk zachtjes de handrem aantrekken)

bij het uitkomen :

omdat er in lagere versnelling meer kracht op de wielen komt en deze dus alweer lichte slip gaan vertonen en de kont zich zal zetten.

Bij een FWD zou dit omgekeerd moeten zijn.
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Zo eindelijk dan de Ferrari F10´10 kunnen kopen!
                        Wat een gigantische miskoop!!!
                        Deze wagen kan je niet gebruiken voor zowel A- als b-spec!
                        Dan weer voor merken race of online F1 races... WEG 10 MILJOEN!!!
                        Maar ik kan wel zeggen dat ik ´m heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silk_8 Bekijk Berichten
                          Zo eindelijk dan de Ferrari F10´10 kunnen kopen!
                          Dat is hier gepost hoor dat je daar niks mee kunt doen

Comment

• Ben nu met B-spec de formule GT aant rijden... starten, uurtje tv kijken en zoiezo met gemak winnen

Allemaal dezelfde wagens met hetzelfde gewicht en pk en toch vlotjes winnen...

Achja... de leerling (B-spec) is zo goed als zijn leeraar (A-spec bestuurder) denk ik dan maar

Comment

• Merde!

Net een kartbaan ontworpen met als doel lekker close te dueleren met de Mini 1.3 cooper.
                              Na het ontwerpe de mini compleet opgezet. Wat blijkt, dat ding rijdt voor geen meter! In iedere bocht gaat die op 2 wielen of rolt die gewoon over

Das dus een hoop moeite en geld in het water....
                              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silk_8 Bekijk Berichten
                                Zo eindelijk dan de Ferrari F10´10 kunnen kopen!
                                Dat kon ik je al eerder vertellen je bent beter af met een Formula GT.

Comment

• Momenteel zijn mijn B-spec piloten bezig met de 200 miles van Laguna Seca met de X1. Iedereen al op een ronde gereden na nog geen 2 laps

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                    de kabel die naar de pedalen gaat is kapot...
                                    Is dat ook een zwak punt bij de G25?
                                    Dat is dan dezelfde kabel/aansluiting als wat de DFP heeft?

Bij mij is die kabel ook al kapot gegaan, de rem pakte vaak slecht, maar als ik wat foefelde met de kabel ging het weer.
                                    Tot het compleet gedaan was.
                                    Mijn pa heeft dan meermaals die kabel los gehad en de hele stekken en alles opnieuw gesoldeerd en als bij wonder werkt 'ie terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Is dat ook een zwak punt bij de G25?
                                      Dat is dan dezelfde kabel/aansluiting als wat de DFP heeft?

Bij mij is die kabel ook al kapot gegaan, de rem pakte vaak slecht, maar als ik wat foefelde met de kabel ging het weer.
                                      Tot het compleet gedaan was.
                                      Mijn pa heeft dan meermaals die kabel los gehad en de hele stekken en alles opnieuw gesoldeerd en als bij wonder werkt 'ie terug
                                      Inderdaad, ik heb dus net hetzelfde voor. Rem pakt slecht en FFB is ook uitgevallen.
                                      Morgen bel ik naar Logitech voor nieuwe pedalen. Heb toch nog fabrieksgarantie.

Comment

• FFB ook? Hmm, da's vreemd.

Je gaat trouwens een volledig nieuw stuur krijgen dan. (bij deze neem ik eventueel een optie op je oude )

Comment

• Mag ik van iemand de auto's voor bonus race1 lenen? Ik heb de auto's van bonus race2 wel dus die kan ik u ook doorsturen.

Comment

Working...
                                          X