Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Trouwens... heeft iemand mijn cooper S nog Heb die indertijd eens uitgeleend maar ik zie dak die niemeer heb

Koop wel een nieuwe, maakt nu niet zoveel uit maar geen idee wie die nog heeft eigelijk

Comment

• Net begonnen aan de B-spec terwijl ik al een einde ver in A-spec zit.
      Best plezant, racen met een veyron tegen lupo's enzo .

Comment

• Ben nu net met die season specials begonnen... Dam man

Dat met die cooper... geraak ik maar 6de op 9 seconden van de eerste

Comment

• Al een dag of 5 niet meer gespeeld, die controller is echt niet ergonomisch voor mij, de volgende dag doen mijn handen pijn. Einde volgende week komt hopelijk de wheelstand pro die ik heb besteld en dan zal er weer wat meer geraced worden.

Comment

• Heeft iemand een Focus ST voor bonusrace 2 ? Ik heb lichte ramen gekocht en nu is ie te licht (dacht 1420 inplaats van 1430 kilo) Geen zin om nu weer speciaal eentje te kopen en alles te tunen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
              Ben nu net met die season specials begonnen... Dam man

Dat met die cooper... geraak ik maar 6de op 9 seconden van de eerste
              als ik mij niet vergis kunt ge daar een serieus stukje afsnijden bij die trage rechts linkse combinatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                als ik mij niet vergis kunt ge daar een serieus stukje afsnijden bij die trage rechts linkse combinatie
                Heb hem ondertussen goud ja, na de 2de keer

eerste keer op de baan gebleve... 2de keer 2 bochten zwaar afgesneden

Comment

Trouwens... heeft iemand mijn cooper S nog Heb die indertijd eens uitgeleend maar ik zie dak die niemeer heb

Koop wel een nieuwe, maakt nu niet zoveel uit maar geen idee wie die nog heeft eigelijk
                  Iemand heeft mijn Minolta ook nog. En ik nog een RX7 van iemand.

Comment

• Mijn B-spec piloten zijn momenteel bezig met de 500 miles van Indy. comfortabel aan de leiding met de X1 met 30 rondes voorsprong

B-spec brengt wel goed op. Terwijl ik bezig ben met foto's voor klanten laat ik B-spec bollen. Momenteel bijna 15 miljoen credits op de rekening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Iemand heeft mijn Minolta ook nog. En ik nog een RX7 van iemand.
                      Ik heb uw Minolta nog en gij mijn RX7

Zal hem straks terugsturen
                      2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Ah voila zie Het is niet dringend, ik kwam gewoon plots tot het besef dat ik die nog had uitgeleend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                          Mijn B-spec piloten zijn momenteel bezig met de 500 miles van Indy. comfortabel aan de leiding met de X1 met 30 rondes voorsprong

B-spec brengt wel goed op. Terwijl ik bezig ben met foto's voor klanten laat ik B-spec bollen. Momenteel bijna 15 miljoen credits op de rekening
                          en hoe kan je die X1 winnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                            en hoe kan je die X1 winnen?
                            A-spec level 30 de X-1 challenges vrijspelen (en minimum brons behalen?!)
                            ofwel
                            B-spec level 35 halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                              A-spec level 30 de X-1 challenges vrijspelen (en minimum brons behalen?!)
                              ofwel
                              B-spec level 35 halen
                              Yep, minimum brons
                              Ik heb nu 1x goud, 1x zilver en 1x brons

Comment

• Kheb me vandaag ook een PS3 aangekocht met GT5 en 2e controller.
                                Al een uur gespeeld en ik moet zeggen; dik in ordnung!
                                Al was ik wel wat teleurgesteld van de resolutie en kwaliteit op een non-flatscreen tv met scart aansluiting

Ik kan al niet wachten tot de online races (BenoitC-BE)
                                Ik abonneer me hier alvast
                                Last edited by B3noît; 30/12/2010, 01:33.
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Is er bij die circuit maker geen mogelijkheid om bv een lange rechte baan ertusse te steken van bv 10km om eens topsnelheid van wat auto's te testen?
                                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Is er bij die circuit maker geen mogelijkheid om bv een lange rechte baan ertusse te steken van bv 10km om eens topsnelheid van wat auto's te testen?
                                    in arcade heb je een circuit waar je de topsnelheid eens kan testen.
                                    special stage route 17 dacht ik...

Comment

• Kan ik van iemand een focus ST lenen voor die bonus challenge 2 ?

Die cooper die ik zogezegd had uitgeleend had ik dus nog wel Heb nu dus 2 fully tuned coopers S

Comment

Kan ik van iemand een focus ST lenen voor die bonus challenge 2 ?

Die cooper die ik zogezegd had uitgeleend had ik dus nog wel Heb nu dus 2 fully tuned coopers S
                                        de focus heb ik nie, maar kunt ge die coooper S ff missen?
                                        Kdenk wel dat ik de Mustang ervoor nog heb maar ben er niet zeker van.
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                          in arcade heb je een circuit waar je de topsnelheid eens kan testen.
                                          special stage route 17 dacht ik...
                                          ah ok merci, heb het ook al geprobeerd op dat circuit van Lemans maar die weg is zo hobbelig dat dat nie zo goe ga.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X