Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wist al op voorhand dat ik die X1 zooo ging haten hé ... en 't is nog erger dan dat ik verwacht had
Dat gaat hier de hel worden om daar 3x goud op te halen
Ik wist al op voorhand dat ik die X1 zooo ging haten hé ... en 't is nog erger dan dat ik verwacht had
Dan moet het erg zijn als jij al geen goud kan halen
de focus heb ik nie, maar kunt ge die coooper S ff missen?
Kdenk wel dat ik de Mustang ervoor nog heb maar ben er niet zeker van.
Kan wel een cooper missen ja
Moet enkel nog de Focus ST doen, nurburgring met die nascar... en ben nu bezig met die RX7 maar daar geraak ik maar 9ste op 46 seconden ofzo
Monza is het makkelijkst, daar had ik op 20 minuutjes goud. Nurburgring heb ik zilver, op 25 duizensten van goud Suzuka is wel het moeilijkste vind ik, voorlopig brons.
Monza is het makkelijkst, daar had ik op 20 minuutjes goud. Nurburgring heb ik zilver, op 25 duizensten van goud Suzuka is wel het moeilijkste vind ik, voorlopig brons.
Idd, Monza had ik ook op 20 minuutjes goud
Suzuka & Nurburg zilver nu, moet wel te doen zijn voor aan goud te raken, maar ga het stilleggen voor vandaag
Kheb me vandaag ook een PS3 aangekocht met GT5 en 2e controller.
Al een uur gespeeld en ik moet zeggen; dik in ordnung!
Al was ik wel wat teleurgesteld van de resolutie en kwaliteit op een non-flatscreen tv met scart aansluiting
Ik kan al niet wachten tot de online races (BenoitC-BE)
Ik abonneer me hier alvast
Ik race tegenwoordig veel met Vinox
Misschien vanavond ook, dus doe gerust mee
Community => Dan op mijn naam (Alexxz__) of Vinox klikken en dan op het koffietasje 'Lounge' en dan deelnemen
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Ik race tegenwoordig veel met Vinox
Misschien vanavond ook, dus doe gerust mee
Community => Dan op mijn naam (Alexxz__) of Vinox klikken en dan op het koffietasje 'Lounge' en dan deelnemen
Als er vanavond geraced wordt laat het hier maar weten dan, kom ook nog wel eens af dan
Hier net begonnen aan de endurance op suzuka. 172 laps (B-Spec)
Ben nu die van 60 laps aant doen in B-spec :p Veyron gepakt voor het gemak... foute keuze blijkbaar... die 300pk bakken volgen nog vrij goed... die veyron stuurt echt voor gene meter :o
Kem volk nu dus racen ga ff ni, maar strak kom ik wss nog wel af. Net de A-Spec Endurance gedaan op Grand Valley, ni veel cash, maar massa's xp. Da smaakt nr meer
Vandaag me een paar uurtjes aan de B-spec pummels zitten ergeren.
Rijdt 1 van de 2 pummels lekker eerste in de voorlaatste ronde, opeens vindt hij het leuk om de baan in de omgekeerde richting te doen.
Je moet ze duidelijk wagens geven met meer pk want met gelijke wapens halen ze het niet. Tot nu toe hebben die pummels me meer credits gekost dan opgebracht.
Comment