Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenHeb je focus net terug gestuurd dellie, enorm bedankt
Heb er nog wat dingen voor gekocht en wat aangepast.
sperdifferentieel, volledig aanpasbare ophanging, Veerpoorbrug (bij gewichtsreductie) en aerodynamica elementen.
Alles kan je eventueel terug zetten zoals hij voordien was als je dat wenst... en anders koop ik je wel een nieuwe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIemand die de paintchip matroze en/of matpaars heeft en die voor iets wilt wisselen met mij?
Wil gerust ruilen voor een dikke kar.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk BerichtenIs geen probleem. Hebt gij mischien ook een nascar waarmee ik de bonus race kan doen want mijn is net wat te sterk door de olie wissel.
Als je eentje wilt lenen stuur ik die morge wel ff.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenIk moet enkel nog de endurances maar die wagens gaan niet weg,ik koop er wel standaard dezelfde bij,maar ze brengen geen hol op als je ze verkoopt,en daar ben ik te koppig voor,een ander ga ni van mijn zweet profiteren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenIk zal zometeen eens kijken. Ik dacht wel dat ik zo een potteke had liggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenLaat maar weten wat je in de plaats wiltSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenVerstuurd! Ik hoef er niets voor in de plaats hoor
Comment
-
Als er nog mensen zwarte verfpotjes kunnen missen Ben wat auto's aant "tunen", en die zwarte velgen gaat moeilijk zonder verf
Vind het wel rot dat je originele velgen niet kan lakken... want bij sommige wagens zit er niks deftig tussen als alternatief...
Witte RS6 gedropt zoveel als mogelijk met zwarte BBS LM-R velgen
Had B-spec om 6 uur gestart, de endurance 4u race met de mazda MX5, moest om 9u nog weg dus op laten staan... kom ik thuis heeft men moeder de playstation afgezet Anders weet ze nooit hoe ze iets moet afzetten en nu ineens wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenAmai, dikke merci! Als er nog matte paints zijn die je lelijk vind en niet gaat gebruiken, altijd welkomSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenGraag gedaan. Ik heb zonet nog een potteke mat lichtrood verstuurd...
EDIT: Ontvangen. Je kan maar 1 auto per dag sturen, op andere dingen staat blijkbaar geen limiet ;-)
THX!
Comment
-
Met 15 miljoen op de rekening en alle wagens al in de garage voor de races die ik nog moet doen maar eens aan het shoppen:
Net allemaal gekocht:
- Aston Martin DB9 (Meteorite Grey)
- Alfa Romeo 8C Competizione (Competizione Red)
- BMW M3 Coupe (Sparkling Graphite Metallic)
- Corvette Z06 (C6) (Le-Mans Blue Metallic)
- Corvette ZR1 (C6) (Velocity Yellow Tintcoat)
- Dodge Viper ACR (Viper Black)
- Ferrari Enzo (Giallo Modena)
- Ford GT (Tungsten Grey/Racing Stripes)
- Jaguar XKR (Kleur doet er niet toe, deze gaat er later uit zien als een XKR Special Edition, wit met zwarte velgen )
- Lamborghini Murciélago LP640 (Draco Verde)
- Lotus Evora (Liquid Blue)
- Mclaren F1 (Historic Orange)
- Mclaren SLR (Crystal Laurit Silver)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenJa dat gaat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenSterker nog, met de juiste drivers kun je hem ook in pc games gebruiken!
Ff gegoogeld, en idd:
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichtenkom ik thuis heeft men moeder de playstation afgezet Anders weet ze nooit hoe ze iets moet afzetten en nu ineens wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenIk heb er 2, eentje van 905 Pk en één van 836 (nog niks aan gedaan, zo gewonnen).
Als je eentje wilt lenen stuur ik die morge wel ff.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenMet 15 miljoen op de rekening en alle wagens al in de garage voor de races die ik nog moet doen maar eens aan het shoppen:
Net allemaal gekocht:
- Aston Martin DB9 (Meteorite Grey)
- Alfa Romeo 8C Competizione (Competizione Red)
- BMW M3 Coupe (Sparkling Graphite Metallic)
- Corvette Z06 (C6) (Le-Mans Blue Metallic)
- Corvette ZR1 (C6) (Velocity Yellow Tintcoat)
- Dodge Viper ACR (Viper Black)
- Ferrari Enzo (Giallo Modena)
- Ford GT (Tungsten Grey/Racing Stripes)
- Jaguar XKR (Kleur doet er niet toe, deze gaat er later uit zien als een XKR Special Edition, wit met zwarte velgen )
- Lamborghini Murciélago LP640 (Draco Verde)
- Lotus Evora (Liquid Blue)
- Mclaren F1 (Historic Orange)
- Mclaren SLR (Crystal Laurit Silver)
Comment
Comment