Nice
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik stel voor dat ik reeds een room maak en begin met een vriend.
Jullie joinen maar als jullie zin hebben, want zo gaat iedereen offline ondertussen en wordt er niet gespeeld...Last edited by B3noît; 02/01/2011, 17:13.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenIk stel voor dat ik reeds een room maak en begin met een vriend.
Jullie joinen maar als jullie zin hebben, want zo gaat iedereen offline ondertussen en wordt er niet gespeeld...
Ik ben de desbetreffende vriend :p
Ilbambinodoro is de account vo PS3
Comment
-
Ok de room is geopend door Ken_ds. We zijn dus al met 3
Ik stel voor dezelfde auto's te gebruiken daar 'k nog niet veel bezit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIk heb jullie beiden nog niet op PSN denk ik?
Wel net bericht gehad: "deelname is niet mogelijk. Het netwerk is niet compatibel met de ruimte-eigenaar (774)
Enig idee hoe dit te verhelpen?
Comment
-
Heb net zelf een room gemaakt en ilbambinodoro en spoilt666 zijn er reeds bij
'O7 M3 coupé om te startenLast edited by B3noît; 02/01/2011, 17:39.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenIk krijg dezelfde error als jij kreeg... geraak niet in jou room.
Moet dus aan jouw netwerk liggen biljkbaar
Comment
-
Vind er niet veel over terug op 't net ,behalve dit:
Hello chaps. Slight problem. Whenever I go to join or friends try to join my lounge we always get a 774 error " Entry was refused due to network incompatibility". Anyone got any suggestions or help to overcome this? Cheers. PS I'm fine joining on-line races using the standard method.
I configured a virtual DMZ (every port open in both directions) on the DSL-Router for the PS3-IP-Address.
After this change it worked.
Maybe a bit unsafe...Thats a weird one. Try checking UPnP is enabled on the PS3 and on the router. I have this problem occassionally but I have both enabled so it is a bit weird.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichtenwie is spoiltSenna, Driven To Perfection
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk BerichtenIk wil ook wel eens mee rijden wie moet ik nu toevoegen?
Eerste ervaringen;
1. leuk zo online
2. ik moet nog veel leren
3. jammer dat er zoveel kan veranderd worden aan je wagen zonder dat de rest het ziet... Lijkt me gewoon fair tov de beginners om allen hetzelfde te nemen. Of zie ik dat zo verkeerd?
Comment
Comment